Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
389 odpowiedzi w tym temacie

#331 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:29, 04.03.2020

Pisałem wielokrotnie o regeneracjach turbo za 1200 PLN, może w innych markach to się sprawdzi, ale nie w Hondzie niestety. 

 

http://www.accordklu...ej-regeneracji/

 

Albo masz tak "super" złożoną turbiną, albo nieprawidłowo wyregulowaną geometrie turbo, lub uszkodzoną sama "gruszkę/membrane " to wtedy geometria pracować nie będzie.

Masz chociaż ELM z torque żeby odczytać sobie doładowanie jakie masz teraz? powinno być na najwyższym biegu pod obciążeniem 1.1/1.2 bara. 

 

 

Proszę o podpowiedź jaki ma być ten korpus ze zmienna geometrią

 

 

Co masz dokładnie na myśli ? numer części potrzebujesz?

 

Gdy turbina przeładowuje to warto też sprawdzić ten zawór: 139700-0870

 

 

 

928773662_;slot=1;filename=eyJmbiI6Im15M

 

 

Oraz wszystkie podciśnienia, łącznie z tym małym filarkiem czy jest drożny.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#332 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:43, 04.03.2020

Ślepak zaworki zmieniane 3 sztuki  i to samo, filterek drożny, grucha nowa, turbina dwa razy wyciągana i strojona na maszynie, a odnośnie koronki ze zmienną geometrią to podobno żaden zamiennik się nie sprawdza więc proszę o podanie firmy która się nadaje.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#333 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:50, 04.03.2020

U siebie wsadziłem oryginalną sprężarkę z FRV kompletną firmy garrett, żeby pasowała została zmieniona strona wydechowa(korpus). 

Na maszynie tylko sprawdzono wyważenie oraz ustawiono właśnie geometrie, żeby mieć pewność że będzie wszystko w porządku i przypadkiem dwa razy nie wyciągać turbo.

 

Ok, zawórki,gruszka, filterki itd sprawdziłeś. A jak całe podciśnienia? obecnie geometria w ogóle pracuje? 

 

To w takim razie obecnie jaki masz problem? tylko dźwięk? Dalej przeładowuję ? szkoda że nie wiesz ile obecnie turbo "ładuję" 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#334 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:17, 04.03.2020

Auto jedzie dobrze, więc geometria chyba pracuje tylko ten irytujący dźwięk w czasie schodzenia z obrotów takie chrrr...w filtrze powietrza i w rezonatorze.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#335 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:54, 04.03.2020

No pamiętam pisaliśmy już o tym. 

 

A czy miałeś może kolektor wydechowy zmieniany ?? 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#336 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:28, 04.03.2020

Kolektor jest stalowy niby nie ma nigdzie pęknięcia nie zaciąga spalin do kabiny  więc chyba jest ori ale charczenie nasila się po rozgrzaniu auta więc już sam nie wiem zastanawia mnie tylko jedna rzecz przed chwila poczytałem papiery z regeneracji i numer turbiny jest następujący 759394-0002 wiec chyba to nie oem może to jest przyczyną. A jaki wpływ może mieć kolektor


Użytkownik muloj edytował ten post 22:06, 04.03.2020

  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#337 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:41, 04.03.2020

Bardziej miałem na myśli zamiennik kolektora wydechowego, czyli nie idealne spasowanie, naprężenia na układzie wydechowym itp, dlatego o to zapytałem.

 

Obudowy zawsze są oryginalne  :diabelgrin:  różnica jest w zawartości, czyli łożyskowanie, geometria,sztanga,wałek,wirniki  czy gruszka, po to też sporo firm regenerujących żąda kaucji w przypadku turbin, żeby kolejną mogli poskładać, a to na czym złożą, jakie mają maszyny itd to jest właśnie ten "problem" Także nie dziwi mnie że na rachunku masz nr przepisany z muszli od turbiny, bo domyślam się że części użytych do regeneracji nie wymienili  :diabel:

 

 

Kup za kilka pln lubpożycz od kogoś elm i zainstaluj na telefonie torque, będziesz widział jak wygląda doładowanie, jak pompuję turbo itd. Generalnie u mnie turbo wstaję przy 1600/1700, ciekawe jak to wygląda u Ciebie. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#338 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:51, 04.03.2020

Ok spróbuję zmierzyć doładowanie i dam znać na razie dzięki.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#339 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 23:29, 04.03.2020

Odpowiadając na pw.
Pęknięty kolektor wydechowy obniża osiągi, brak pełnego doładowania.
Otwórz maskę i z okolic kolektora na pewno spaliny poczujesz jak będzie jakieś pęknięcie.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#340 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:27, 05.03.2020

Kolego  Ślepak, dzisiaj jeszcze raz zdjęte turbo sprawdzony kolektor, jest żeliwny zmieniany na akcji serwisowej cały i goście z serwisu turbo podpięli lapka ciśnienie doładowania wzorcowe jadąc 1.2 bara przy pełnym obciążeniu 2.2 bara według nich to poprawne wartości, ale jak ściągnęli wężyk podciśnienia z gruszki turbo to charczenie znikło, więc zaczęli regulować wydłużać sztangę bo niby po puszczeniu gazu sztanga słabo wraca do zderzaka i powoduje charczenie jednak to pomogło tylko trochę dźwięk nadaj jest tylko trochę ciszej, czy te wskazówki coś ci podpowiadają, daj znać. Dzięki.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#341 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 13:42, 05.03.2020

Książkowe doładowanie to 1.1/1.2 bara, gdyby dmuchało 2.2 bary to by ta turbina i silnik już dawno nie pracował. 

 

Skoro charczenie znika po odpięciu od gruszki i ucichło trochę po wyregulowaniu sztangi to w tych dwóch rzeczach szukałbym problemu,najbardziej by pasowała nieszczelność samej gruszki...

Dziwi mnie tylko bardzo zabawa geometrią(sztangą) gdy turbina jest złożona i w samochodzie... takie rzeczy ustawia się na samym początku na specjalnej maszynie, do tego ta "cena" regeneracji, pewnie idzie w parzę z jakością usług i wiedzy co widać na przykładzie twojego auta. Może warto podzwonić po innych regeneracjach, tylko po swojej turbinie wiem że osiowanie turbiny jak i geometria były ustawiane na samym początku na maszynach....a nie kręcone śrubkami na sztandze gdy turbo było w samochodzie. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#342 marcin2008

marcin2008
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Leeds,UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Eecutive
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:05, 26.04.2020

Silnik potrafi zgasnac na wolnych obrotach.Czasem w czasie jazdy przy dojezdzaniu do skrzyzowania w czasie redukci tez zgasnie.Zegary swieca normalnie.Silnil N22A1 2.2 I-CTDI.Zadnych bledow,gdzie szukac przyczyny?Kostka stacyjki wymieniona.


  • 0

#343 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:27, 26.04.2020

Korzystamy z wyszukiwarki, przeniosłem do istniejącego podpiętego na samej górze tematu.

 

 

Także zapraszam do lektury tego tematu i obowiązkowych czynności przy N22, oraz sprawdzenia jaki jest filtr paliwa założony, wszystko znajdziesz w tym temacie.

Pozdrawiam. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#344 Hania1996

Hania1996
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Laskowice pomorskie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:11, 29.04.2020

Witam tak jak w temacie posiadam od miesiąca honde accord 7 2.2 diesel ,po paru dniach od zakupu chcialem wyprzedzic pojazd jadący przede mną wciskam pedał gazu a tu jakby stracił moc conajmiej o 40 koni ,początkowo myslalem ze to turbo sie nie załącza ale słychać jak zaczyna gwizdac od 1500obrotów, nie wiem co to może być,dodam jeszcze że jadąc równym gazem lub wciskając gaz do dechy potrafi przykopcic z wydechu na siwo czarny kolor,honda ma wgraną mape na 168 koni,w ostatnim czasie wyczyscilem przepływomierz i map sensor oraz przepustnice wyczyscilem takze egr i kolektor dolotowy jezeli ktos miał taki przypadek prosilbym o pomoc ,dodam jeszcze ze nie wyświetla sie check po odpaleniu i zgaszeniu moc wraca na nowo

Użytkownik Hania1996 edytował ten post 17:14, 29.04.2020

  • 0

#345 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 18:15, 29.04.2020

Witamy na forum. Nowy temat przeniosłem do istniejącego, także proszę go dokładnie przeczytać. 

Maf i map sensor przeczyszczony,  jeszcze imrc i obowiązkowy filtr paliwa ma byś boscha, wszystko jest w tym temacie:)

 

 

 

 

Wszystkie objawy wskazują na to że wyskakuję jakiś błąd i auto wchodzi w tryb awaryjny, do tego z premedytacją ktoś zlikwidował/zakleił lub odłączył kontrolkę "check".....  :diabel:

Proponuje w tym przypadku podjechać na komputer i odczytać kody błędów silnika, może być to wszystko, od uszkodzonych świec po jakiś zawór sterujący turbo  itd, bez kodów błędów jest to wróżenie z fusów. 

Do tego auto jest "po programie" bardzo możliwe że to mało profesjonalna mapa i po prostu jest przeładowanie. 

Reasumując, odczyt  błędów, potem będziemy działać dalej. Pozdrawiam. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq