Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Turbo - nowe / hybryda / regenerowane / używka do samodzielnej regeneracji

VII turbo

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#1 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7386 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 69
Super

Napisano 09:10, 25.09.2019

Jak na razie nie ma takiego tematu więc w sumie dlaczego ny nie stworzyć.

Osoby które robiły turbo w dieslu proszone są o wypowiedzi co / jak i gdzie robiły jak i podanie kosztów.

 

Cena nowego turbo OEM to 3200 NETTO (info uzyskane na szybko więc jak ktoś ma lepsze dojście proszony o informację)


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#2 podlez

podlez
  • Klubowicz
  • 765 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:13, 25.09.2019

Super pomysł.

Ja liczę, że w przeciągu kilku miesięcy zabiorę się za turbo u mnie, więc także będę dodawał coś od siebie.


  • 0

#3 skubiszek

skubiszek
  • Klubowicz
  • 2272 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:21, 25.09.2019

nie ma takiego tematu bo turbawki dość trwałe ale jak ktoś robił to można napisać :-) hybryda też ciekawy pomysł bo w innych markach się sprawdza idealnie 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#4 podlez

podlez
  • Klubowicz
  • 765 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 12:46, 25.09.2019

Dokładnie, nasze turbiny są generalnie trwałe, szczególnie na tle francuskich dCi :)

Moje turbo było regenerowane przy ok 200tyś km.Zbliża się do 430tyś więc ja sam zapobiegawczo chcę je zmienić, tylko nie wiem czy regenerowane turbo raz jeszcze można poddać temu zabiegowi, czy jednak zmęczenie materiału (głównie obudowy i wirnik) może być zbyt duże jak na taki element.

 

Cena detaliczna nowej w ASO, trochę ponad 11tyś do N22A1 :D


Użytkownik podlez edytował ten post 12:54, 25.09.2019

  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7386 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 69
Super

Napisano 15:46, 25.09.2019

No to ładnie polecili z ceną

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#6 podlez

podlez
  • Klubowicz
  • 765 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:48, 06.11.2019

Cena z haparts. 7850pln
No nic. Kupię uzywke i do regeneracji.
Jest firma perun turbo. Generalnie ulepszają turbiny, ale może zrobią porządną regeneracji jakieś używanej. Wiem że nie robią na chińskich częściach.
  • 0

#7 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2418 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 97
Super

Napisano 21:05, 06.11.2019

Trafiona oem nowa z frv, przełożona strona wydechowa żeby podeszlo do accorda . Cena za turbo wraz ze sprawdzeniem profilaktycznie wyważenie itp. 2800 PLN.
Przebieg u mnie 280 tysięcy, powód awarii niedostateczne smarowanie z powodu dania silikonu pod przewód olejowy od turbo przy zmianie kolektora wydechowego,zamiast dać oem podkładki... Poprzedni właściciel.

Wirnik zatarty po stronie wydechowej i ssącej... Żadnego spalania oleju itp objawów brak. Silnik dół rozebrany i plukany kilka razy z opilkow.

Uwaga też na ciulowe zamienniki kolektora, duże naprężenia na przewodach alu olejowych i wodnych od turbo,oraz na regenerowane turbo na Chińskich wirnikach... Po 1200/1600 PLN, za długo to nie pojeździ. Pozdrawiam.
  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#8 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:54, 06.11.2019

Ja powoli też przymierzam się do kupienia jakiejś używki w sensownym stanie i odesłanie do jakiejś konkretnej firmy na regenerację/hybrydę. Problem tylko taki że po montażu hybrydy potrzebny ponowny remap a do polski się nie wybieram w ciągu kilku kolejnych miesięcy, pytanie czy montując hybrydę bez remapa można coś spindolic?
  • 0

#9 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:09, 19.11.2019

Napisałem do Perun turbo z zapytaniem:
"witam. posiadam hondę Accord 2,2ictdi 2007r. obecnie auto generuje 189km i 440nm, został zamontowany większy intercooler i mocniejsze sprzeglo. Turbosprężarka kończy swój żywot i teraz pytanie czy montując w swoim samochodzie hybrydowa turbosprężarkę jestem zmuszony odrazu robić ponowny remap, czy montując hybrydowa turbosprężarkę mogę jeździć na obecnej mapie, czy niesie to ze sobą jakies konsekwencję? Obecnie auto jest poza granicami polski i dopiero na wiosnę będzie w kraju a turbinka woła już o pomstę do nieba. czy sprzedajecie już gotowe hybrydy po regeneracji? czy muszę wam podesłać sztukę do regeneracji i przerobienia na hybrydę?"

Konkretnej odpowiedzi nie otrzymałem, tylko tyle że nie przerabiają turbosprezarek w silnikach diesla o mniejszej pojemności niż 2,5l i że jeśli jest potrzeba to mogą tylko zregenerowac.

Na odpowiedź czekałem tydzień odpisali dopiero jak napisałem drugi raz że czekam na odpowiedz.

Szczerze to mocno się zniesmaczylem jeśli chodzi o tą firmę i to pieprzenie że nie przerabiają w silnikach mniejszych niz 2,5l chociaż znam kilka przypadków gdzie robili coś takiego, normalna wyje.bka w klienta, w dupach chyba się poprzewracało.

Pytanie co teraz począć gdzie regenerowac/przerabiać? Sam już nie wiem i znowu zaczynam się zastanawiać nad nowym oryginałem chociaż cena trochę odstrasza.

Co myślicie? Jakieś rady?
  • 0

#10 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2418 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 97
Super

Napisano 17:20, 19.11.2019

To Ci powiem że pierdoły  piszą... Bo zrobili największą hybrydę co się dało do ziomka 2.2 dtec... 280 ps i 580Nm 

Wszystko kwestia kasy...a wiem że sporo PLN zapłacił i indywidualne zamówienie. Auto śmiga jak głupie, do tego kolejny program. Odcinka 5500 itd itd itd. 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7386 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 69
Super

Napisano 17:22, 19.11.2019

Ja jeśli się szybko z wymianą szyby ogarnę to podjadę we Wrocławiu do profi turbo zobaczymy co powiedzą. Tyle że ja mam turbinke na podmiankę.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#12 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:41, 19.11.2019

No podejście do klienta byle zbyć jest co najmniej słabe. Jakąś inną firma co robi podobne projekty znacie?

Sam zastanawiam się zeby kupić używaną i oddać do regeneracji/przerobienia żeby auto nie stało na podnośniku.

Użytkownik mefiu edytował ten post 17:43, 19.11.2019

  • 0

#13 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 512 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:08, 19.11.2019

Pewno mają sporo roboty, dlatego tak podchodzą. Wola pewno zrobić 20 regeneracji w kierunku serii niż 1 przerabiać. Dla mnie to logiczne. Też wolę zrobić 10 wymian sprzegiel i 20 napędów rozrządu niż szukać w 2 dieslach dlaczego nie ma mocy, co wielokrotnie zajmuje tyle co wymiana sprzęgła chociażby w Accordzie VII
  • 0

#14 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Klubowicz
  • 215 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:51, 19.11.2019

Napisałem do Perun turbo z zapytaniem:
"witam. posiadam hondę Accord 2,2ictdi 2007r. obecnie auto generuje 189km i 440nm, został zamontowany większy intercooler i mocniejsze sprzeglo. Turbosprężarka kończy swój żywot i teraz pytanie czy montując w swoim samochodzie hybrydowa turbosprężarkę jestem zmuszony odrazu robić ponowny remap, czy montując hybrydowa turbosprężarkę mogę jeździć na obecnej mapie, czy niesie to ze sobą jakies konsekwencję? Obecnie auto jest poza granicami polski i dopiero na wiosnę będzie w kraju a turbinka woła już o pomstę do nieba. czy sprzedajecie już gotowe hybrydy po regeneracji? czy muszę wam podesłać sztukę do regeneracji i przerobienia na hybrydę?"

Konkretnej odpowiedzi nie otrzymałem, tylko tyle że nie przerabiają turbosprezarek w silnikach diesla o mniejszej pojemności niż 2,5l i że jeśli jest potrzeba to mogą tylko zregenerowac.

Na odpowiedź czekałem tydzień odpisali dopiero jak napisałem drugi raz że czekam na odpowiedz.

Szczerze to mocno się zniesmaczylem jeśli chodzi o tą firmę i to pieprzenie że nie przerabiają w silnikach mniejszych niz 2,5l chociaż znam kilka przypadków gdzie robili coś takiego, normalna wyje.bka w klienta, w dupach chyba się poprzewracało.

Pytanie co teraz począć gdzie regenerowac/przerabiać? Sam już nie wiem i znowu zaczynam się zastanawiać nad nowym oryginałem chociaż cena trochę odstrasza.

Co myślicie? Jakieś rady?

nie robią do małych silników bo ryzyko niepowodzenia jest bardzo duże. Małe turbinki jak u nas ciężko się przerabia. Bartkowi raz hybryda do benzyny dopiero za 10 razem wyszła... wiec wiesz... sorry to jest biznes

 

Możesz się z nimi dogadać by zrobili odpowiednik GTB1756(ty masz GT1752), ale to więcej dla nich zachodu niż zarobku i problemów. Spokojnie możesz jeździć na hybrydzie ja nawet zrobiłem pomiar hybryda vs stock i wykresy się na ziemie nałożyły. Bez remapu nic nie zyskasz, chociaż zależy jak program był zrobiony. Ale też cudów nie oczekuj z tego silnika.

 

To Ci powiem że pierdoły  piszą... Bo zrobili największą hybrydę co się dało do ziomka 2.2 dtec... 280 ps i 580Nm 

Wszystko kwestia kasy...a wiem że sporo PLN zapłacił i indywidualne zamówienie. Auto śmiga jak głupie, do tego kolejny program. Odcinka 5500 itd itd itd. 

To chyba żart czy pomiar telefonem ;) ?


Użytkownik Bartlomiej edytował ten post 21:52, 19.11.2019

  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#15 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7386 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 69
Super

Napisano 22:05, 19.11.2019

nie robią do małych silników bo ryzyko niepowodzenia jest bardzo duże. Małe turbinki jak u nas ciężko się przerabia. Bartkowi raz hybryda do benzyny dopiero za 10 razem wyszła... wiec wiesz... sorry to jest biznes

Możesz się z nimi dogadać by zrobili odpowiednik GTB1756(ty masz GT1752), ale to więcej dla nich zachodu niż zarobku i problemów. Spokojnie możesz jeździć na hybrydzie ja nawet zrobiłem pomiar hybryda vs stock i wykresy się na ziemie nałożyły. Bez remapu nic nie zyskasz, chociaż zależy jak program był zrobiony. Ale też cudów nie oczekuj z tego silnika.

To chyba żart czy pomiar telefonem ;) ?

A regenerację bez żadnych udziwnień zrobią? Bo 2.2 to nie jest jakiś mały silnik patrząc że robią mody dla 1.8t


Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, turbo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq