Przebieg to tylko cyferki, mnie martwi poziom oleju poniżej minimum, ogólnie przy łańcuchu rozrządu poziom oleju utrzymuję się na MAX, tym bardziej przy tym rozrządzie co ma łańcuch jak rowerowy, a przy twoim roczniku 2004 to tym bardziej istotne bo są jeszcze niepoprawione napinacze hydrauliczne.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi
#316
Napisano 22:12, 09.01.2020
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#317
Napisano 22:25, 09.01.2020
Poziom oleju dolewałem tak jak podpowiadał mi zdrowy rozsądek czyli trzymałem poziom między 1/2 a 3/4 na bagnecie. Ody ostatnio sprawdzałem olej jakieś 3 tygodnie temu była jeszcze połowa n bagnecie. Nigdy nie był pazerny na olej. Między wymianami w ciągu roku dolewałem łącznie jakieś 1,5 L, więc dziwi mnie, że nagle tyle zniknęło. Nie sprawdziłem czy niema oleju w filtrze powietrza czy rurze turbo. Ciemno, deszcz lał jak z cebra, ja się nie za bardzo znam na mechanice a w dodatku panika, która zabija zdrowy rozsądek.
#318
Napisano 22:35, 09.01.2020
Użytkownik mefiu edytował ten post 22:35, 09.01.2020
#319
Napisano 07:05, 10.01.2020
Chmura czarnego dymu? Czy to aby jakiś wtrysk nie leje ostro, dźwięk silnika przy mocno lejącym wtrysku też można porównać do czegoś dzwoniącego w silniku, hmmm
Tylko wtedy oleju by przybywało a nie ubywało raczej.
#320
Napisano 10:48, 10.01.2020
W ciągu roku dolewasz półtora litra, to w takim razie co ile tysięcy kilometrów zmieniasz olej??
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#321
Napisano 18:36, 14.01.2020
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#322
Napisano 19:29, 14.01.2020
Mi gdy łożyska stanęły w turbinie nic nie kopciło, a nawet gdyby uszczelnienia turbiny się rozleciały to by kopcił na niebiesko/biało, a nie na czarno.
Olej powinno się raz do roku wymienić, a nie raz na rok dolać półtora litra... stąd moje pytanie co ile jest olej zmieniany.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#323
Napisano 20:10, 14.01.2020
#324
Napisano 20:51, 14.01.2020
6.5g/s do 13g/s na rozgrzanym silniku.
#325
Napisano 21:45, 14.01.2020
#326
Napisano 22:18, 14.01.2020
Imrc,map,maf to się czyście regularnie przy tym silniku. Także warto też się resztą zainteresować.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#327
Napisano 11:20, 15.01.2020
U mnie 7g/s na rozgrzanym pokazuje. Spróbuję przeczyścić
Do czyszczenia przepływki polecam Liqui Moly 4066 + przedmuchanie kompresorem. Fizyczna próba czyszczenia, czyli wpychanie wacika lub pędzelka skończy się jego zejściem. Czyścik hamulcowy też wykończy przepływkę, wiem z własnego doświadczenia. Na szczęście, nasze przepływki są stosowane w wielu modelach więc z dostępnością nie ma problemu.
#328
Napisano 08:22, 29.02.2020
Problem rozwiązany - tak jak polecaliście zmieniłem filtr paliwa na Bosch
Sorry, że pozno odpisuje, ale chcialem najechac troche kilometrów, zeby miec pewnosc, bo przy filtrze MANN odcinalo doplyw bardzo rzadko.
P.S. (...)
Użytkownik KulawyJohn edytował ten post 10:18, 29.02.2020
Żadnego handlu w tym dziale!
1.Honda Civic 4th 1991 r. 1,6 benzyna - w sam raz dla kawalera
2.Seat Toledo 1998 r. 1,9 Tdi - w sam raz dla 3 osobowej rodziny
3.Obecnie wracam do Hondy - Accord 7th 2005 r. -mam nadzieję, że w sam raz dla 4 osobowej rodziny
4.W przyszłości zapewne CRV - w sam raz dla mnie
#329
Napisano 12:38, 29.02.2020
No to dobrze, temat ze złym filtrem i potem dziwnymi objawiami stary jak świat.
Teraz wyczyść sobie map/maf/imrc to jeszcze zacznie samochód lepiej jeździć.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#330
Napisano 18:25, 04.03.2020
Tak, inny profil łopatek źle kieruje spaliny. Tzw. wszystko chce swego. A maksymalna lipa to nie zamiennik, a geometria ktora wygląda podobnie i wzięta jest z innego turbo. Gwarantuje ci ze nie bedzie dzialac. Nie wiem jak to jest do końca liczone ale wazna jest powierzchnia płaszczyzny pomiedzy łopatkami geometrii i kat ich wychylania w momencie rzadania pełnego doładowania. Ogólnie mocne rozmyślanie. Podłaczyłes juz jakiś komp do próby ladawania podczas jazdy?
Kolego potrzebuję pomocy walczę z turbiną R06 honda crv III i nie mogę dojść do końca turbo od kupienia auta mocno przeładowywało charczało i waliło powietrze na rezonator. Oddałem turbinę do regeneracji i dzisiaj na zimnym silniku było w miarę, ale po rozgrzaniu turbo nadal charczy przy dodawaniu gazu w pewnych obrotach i przy puszczaniu gazu. Proszę o podpowiedź jaki ma być ten korpus ze zmienna geometrią bo jutro jadę do gościa i nie wiem co mu mówić, wydałem 1200 pln a charczy jak charczało.
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych