Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.

VII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#16 mieszkos

mieszkos
  • Nowy
  • 15 postów
  • SkÄ…d:Wroclaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:39, 25.04.2024

Sprawdź jeszcze raz błędy. Nagraj je i wrzuć tutaj link do filmu.
W niedzielę będę wracał do wro od strzelina to jeśli czasowo wyrobię to bym zajechał i spróbował się podpiąć z autelem.

 

Rozruch

 

https://www.youtube....rts/UuplBkkHGHk

 

Błędy

 

 

 

ostatni blad to chyba 21 jednak ale nie wiem czy to ma wplyw na rozruch auta.


Użytkownik mieszkos edytował ten post 12:54, 25.04.2024

  • 0

#17 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • SkÄ…d:WoÅ‚omin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:13, 25.04.2024

Błędy ABS nic nam nie pomogą. Check engine ważny. Ale jedno jest zastanawiające. Dlaczego lampka od ładowania gaśnie tuż zaraz za check engine? Odepnij zielona kostkę z alternatora. Powinien na chwile odpalić.


Błędy ABS 61 83 84 86 a te ostatnie szybkie mignięcia to znak, że więcej błędów nie ma

84 to błąd czujnika kąta skrętu. On jest tuż pod kierownicą. Rozbierz obudowę i sprawdź wszystkie kable, od stacyjki i przełącznika zespolonego. Może problem jest gdzieś tam i odpinanie alternatora nie będzie konieczne. Może ktoś Ci się wpakował do auta ale nie umiał odpalić?


61 to słabe napiecie jak dobrze pamiętam. 86 komunikacja F-Can.
83 to współzależnośc ECM/PCM

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 17:35, 25.04.2024

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#18 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6028 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 17:57, 25.04.2024

Dtc 84 to pompa do wymiany, podobnie jak dtc 86.

7093225000_1714064180_thumb.jpg


Żadne resetowania / kalibracje itd nic nie dadzą.

Błąd czujnika kąta skrętu to błąd 27

https://www.accordkl...85-vsa-błąd-27/


Zajrzyj do stukowca jak nie odpala.

Jak długo masz to auto??

Tak jak kolega napisał nagraj jak się zachowuje kontrolka silnika" check "
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#19 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • SkÄ…d:WoÅ‚omin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:08, 25.04.2024

Suma summarum błędy ABS nie mają wpływu na uruchomienie silnika

Ale zadałem sobie trudu i 84 to nic innego jak położenie neutralne VSA. Skasować błędy za pomocą pedału hamulca i sprawdzić, który błąd powróci. Do tego kalibracja VSA na zworkę i tyle. Tak czy siak poprosimy o błędy check engine. Nadal lampka od ładowania daje do zrozumienia, że coś jej leży na duchu

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 18:11, 25.04.2024

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#20 mieszkos

mieszkos
  • Nowy
  • 15 postów
  • SkÄ…d:Wroclaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:17, 25.04.2024

Panowie w dużym skrócie.

 

Generalnie jest to auto mojej koleżanki, która jeździ nim już myślę co najmniej dwa lata. Miesiąc temu jechała autem i nagle zgasło.

Zadzwoniła po assistance, gość przyjechał podładował (boosterem) akumulator, auto zapaliło i wjechał na lawetę.

 

Parę dni później zadzwoniła ponownie po lawetę aby przetransportować auto do mechanika. Przyjechał ten sam gość auto odpalił wjechał na lawetę i zawiózł auto do mechanika "X".

 

I tu zaczyna się cały cyrk. Mechanik ten okazał się typowym nawijaczem makaronu, generalnie co parę dni zmieniał wersję wydarzeń, że coś robi, że czegoś nie robi, że tego nie dotykał potem, że jednak to sprawdzał i tak minął miesiąc i zaczął wyceniać naprawę na 4000+ i rzekomo stwierdził, że wszystko sprawdził i dla niego nie działa komputer i bla bla bla.

 

I dopiero po tym trzymaniu u niego auta odezwała się do mnie koleżanka z zapytaniem czy on jej nie próbuje oszukać i opowiedziała mi całą historie. Powiedziałem, że zabieramy auto stamtąd i wezmę je do siebie pod dom i spokojnie jeszcze raz wszystko sam posprawdzam co będę mógł (co opisałem jako 1 post).

 

Niestety nie udało mi się do teraz odpalić i postanowiłem zasięgnąć pomocy na forum, być może tutaj coś się uda zdziałać a jak nie to może finalnie polecicie kogoś z forum kto ogarnia kompy :)

 

 

Edit: Kostki pod kierownicą sprawdziłem, wygląda wszystko ok, alternator tzn kostę odpiałem ale dalej to samo - nie zapala

Edit 2: Jedyna rzecz, która on rzekomo wymieniÅ‚ (bo daÅ‚ jakiÅ› stary poÅ‚amany) a nie wymieniaÅ‚em już sam na nowy to jest czujnik poÅ‚ożenia waÅ‚u.  SprawdzaÅ‚em czy czujnik wyglÄ…da na jakiÅ› stary ale nie wiec daÅ‚em wiarÄ™, że jest ok...

 

To co wymieniÅ‚em na nowe to tak jak napisaÅ‚em w 1 poÅ›cie - wszystkie nowe cewki + Å›wiece 


Użytkownik mieszkos edytował ten post 18:23, 25.04.2024

  • 0

#21 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 18:28, 25.04.2024

Pokaż czy są błędy ECU. Check engine czy mruga.

@muzyczka jak to było z autem Agi? Po uwalonym czujniku vss coś z kompem było tylko ja już całej historii nie pamiętam.
  • 0

#22 mieszkos

mieszkos
  • Nowy
  • 15 postów
  • SkÄ…d:Wroclaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:47, 25.04.2024

Pokaż czy są błędy ECU. Check engine czy mruga.

@muzyczka jak to było z autem Agi? Po uwalonym czujniku vss coś z kompem było tylko ja już całej historii nie pamiętam.

 

Jest jeden bÅ‚Ä…d DTC B1168  PA 50, potem check znika jak i sam DTC i zaczynajÄ… siÄ™ murgnÄ™cia ABS


  • 0

#23 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 18:54, 25.04.2024

wykopuj kompa i wrzuć fotki z obu stron płytki.


  • 0

#24 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6028 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 18:54, 25.04.2024

A zrobiłeś całą procedurę reset i i kalibracje RĘCZNIE?

Do tego zacznijmy od silnika jak brzmi temat, abs i vsa jest lektura na forum w innym dziale, szkoda pisać setny raz to samo.

Wyślij błędy, do tego jak wsadził zamiennik czujnika położenia wału to się nie dziwię że nie odpala, albo odpalił dziesięć razy.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#25 mieszkos

mieszkos
  • Nowy
  • 15 postów
  • SkÄ…d:Wroclaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:11, 25.04.2024

 

wykopuj kompa i wrzuć fotki z obu stron płytki.

 

https://drive.google...?usp=drive_link
https://drive.google...?usp=drive_link
https://drive.google...?usp=drive_link

 

37820-RBA-G21

 

 

A zrobiłeś całą procedurę reset i i kalibracje RĘCZNIE?

 

Do tego zacznijmy od silnika jak brzmi temat, abs i vsa jest lektura na forum w innym dziale, szkoda pisać setny raz to samo.

 

Wyślij błędy, do tego jak wsadził zamiennik czujnika położenia wału to się nie dziwię że nie odpala, albo odpalił dziesięć razy.

 

Nie robiłem a możesz mnie trochę nakierować co mam sprawdzić?
Błędy wysłałem chyba, że jakieś inne jeszcze? Jaki czujnik niestety nie wiem, mogę zamówić nowy oem to nie problem tylko nie wiem czy to coś zmieni

 

 

A zrobiłeś całą procedurę reset i i kalibracje RĘCZNIE?

 

Do tego zacznijmy od silnika jak brzmi temat, abs i vsa jest lektura na forum w innym dziale, szkoda pisać setny raz to samo.

 

Wyślij błędy, do tego jak wsadził zamiennik czujnika położenia wału to się nie dziwię że nie odpala, albo odpalił dziesięć razy.

 

Sorry za 3 post pod rząd - generalnie ABS i VSA możemy olać bardziej zależy mi na tym żeby auto zapaliło bo to jest głowny problem


  • 0

#26 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 20:27, 25.04.2024

od tego masz opcjÄ™ edytuj. 

 

O kalibracji wszystko jest napisane wiec użyj opcji szukaj.

Komp wyglÄ…da ok, pasowaÅ‚o by podpiąć jakiegoÅ› kompa bardziej sensownego od ELM bo powinno coÅ› pokazać. 


  • 0

#27 mieszkos

mieszkos
  • Nowy
  • 15 postów
  • SkÄ…d:Wroclaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:09, 25.04.2024

od tego masz opcjÄ™ edytuj. 

 

O kalibracji wszystko jest napisane wiec użyj opcji szukaj.

Komp wyglÄ…da ok, pasowaÅ‚o by podpiąć jakiegoÅ› kompa bardziej sensownego od ELM bo powinno coÅ› pokazać. 

 

Rozumiem, czyli bez kompa nie ma co dalej próbować. Gorzej jak się z kompem nie połączy dalej.

Gdybyś znalazł faktycznie chwilę w tą niedziele to poproszę :) Oczywiście zapłacę za pomoc :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq