Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
389 odpowiedzi w tym temacie

#361 rowerek0987

rowerek0987
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:34, 10.09.2020

Witam a więc problem rozwiązany 🙂 auto odpala po dwoch obrotach. Winny okazał się poluzowany czujnik polożenia wału co sie objawiało chwilowymi spadkami obrotów silnika do zera tylko przy próbie rozruchu W chwili błędnego odczytu wtryski nie dostawały sygnału dawki paliwa i dlatego auto nie odpalało. Żeby sie dostać do owego czujnika trzeba zdemontować alternator, pasek, odkręcić sprężarkę klimy nie trzeba odkręcać przewodów od AC wystarczy sprężarkę przesunąć w nadkole odkręcić uchwyt od sprezarki i jest dostęp do czujnika okolo 45min roboty do wszystkiego jest dostęp z góry. Dziekuje wszystkim za pomoc mam nadzieje ze komuś sie przyda taka informacja.
  • 0

#362 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6031 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 09:54, 10.09.2020

To się cieszę że auto jeździ i odpala jak ma:) Wszystkie prace jak czyszczenie map/maf/imrc czy wymiana filtrów i tak nie poszła na marne:) Wtryski też masz sprawdzone.

O takim przypadku jeszcze nie słyszałem, pytanie tylko czemu owy czujnik się odkręcił/był poluzowany? Nie było żadnej przygody wcześniej blacharskiej  ?

Ważne że odpala i można dalej kilometry nabijać. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#363 rowerek0987

rowerek0987
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:57, 10.09.2020

Samochod jest bezwypadkowych a czujnik odstawal max 3 milimetry też byłem w szoku ale jednak jest to możliwe 😐
  • 0

#364 Mallutki6666

Mallutki6666
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:JHM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:30, 07.11.2020

Jak w temacie. Mam Hanie 2.2 w dieslu. Wczoraj normalnie przyjechałem i rano już nie odpaliła. Kręci, kręci i po chwili wskakuje check. Podlaczylem pod komputer Mulidiag i pokazuje bład 040A. Opis błedu jest nieznany. Czy ktoś z klubowiczów miał taki problem??, albo czy ktoś ma tabelę kodów błedów Mulidiag??
Dzięki wielkie za pomoc
  • 0

#365 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6031 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:58, 07.11.2020

Następnym razem zadaj sobie chodź trochę trudu żeby przeczytać podpięty temat, a nie zakładasz nowy. Temat przeniosłem.

 

Do tego błędy radzę samemu odczytać ręcznie a nie mulidiag:

 

http://www.accordklu...tyka-spinaczem/

 

Kolejny podpięty temat, gdzie już ostatnio dostałeś ten temat pod nos, a dalej to samo... 

 

 

 

Jak na moje uszkodzona świeca żarowa, jak sprawdzić jej oporność pisałem na forum(błąd p1384), z drugiej strony sprawny diesel z poprawną kompresją odpali i bez podgrzewania komory, a czy honda zrobiła jakieś zabezpieczenie że mimo tego nie odpali możliwe. Równie dobrze może być i to wszystko inne jak pompa, zawór na pompie, listwa CR itd. Odczytasz błędy ręcznie to będzie jasne. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#366 radeeek81

radeeek81
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Biała Podlaska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:04, 04.12.2020

Witam. Odświeżam stary temat ponieważ mam ten sam błąd honda Accord 2009 2.2 CDTI czyli P228F. Czy pomożecie rozszyfrować?
  • 0

#367 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6031 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 22:52, 05.12.2020

Odczytaj błędy ręcznie i podaj kod błędu.

http://www.accordklu...em/#entry917164

Pozdrawiam.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#368 radeeek81

radeeek81
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Biała Podlaska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:23, 16.12.2020

Wymieniłem taki zawór u siebie i bez zmian dalej wywala błędy
Potwierdzone kody
P228F: Fuel Pressure Regulator 1 Exceeded Learning Limits - Too High
P0088: Paliwo na szynie/Ciśnienie w układzie - Zbyt wysokie
P0087: Paliwo na szynie/Ciśnienie w układzie - Zbyt niskie
P0087-01: Paliwo na szynie/Ciśnienie w układzie - Zbyt niskie
P0088-01: Paliwo na szynie/Ciśnienie w układzie - Zbyt wysokie
P228F-01: Fuel Pressure Regulator 1 Exceeded Learning Limits - Too High

Nie potwierdzone kody
P0087: Paliwo na szynie/Ciśnienie w układzie - Zbyt niskie

Stałe kody
P0000: Brak usterki

Raport utworzony za pomocą oprogramowania EOBD Facile firmy Outils OBD Facile
www.outilsobdfacile.com
  • 0

#369 slavkowsky

slavkowsky
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:31, 11.01.2021

Zgodnie z sugestiami wymieniłem całą listwę wraz z pompą wtryskową i zero zmian.

 

Przypomnę mój problem:  auto czasami szarpie na obrotach poniżej 2000 rpm a nawet potrafi zgasnąć podczas ruszania lub na jałowej pracy - silnik ma jakby czkawkę. Błędów nie ma żadnych, mam elm, parametry wydają się być poprawne. Byłem już u kilku mechaników, jeden obstawił że wtryski ale te okazały się dobre, inni rozkładają ręce. 

 
Do tej pory wymieniłem: MAF, MAP, EGR , filtr paliwa na BOSCH OEM, listwa wtryskowa z czujnikiem, pompa wtryskowa z czujnikiem.

  • 0

#370 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 20:06, 11.01.2021

Jakie masz parametr doładowania turbiny na wolnych obrotach i maksymalne wskazanie?
Najlepiej jakbyś obserwował jak będą problemy.
Próbowałeś ruszać dźwignią regulacji geometrii? Chodzi płynnie?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#371 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6031 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:09, 11.01.2021

Sitko w zbiorniku od pompki patrzyłeś w jakim jest stanie? 

 

 

3534644600_1610392616_thumb.jpg 

 

 

U mnie przy stojącej geometrii turbiny nic nie szarpało silnikiem, żadnych błędów. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#372 slavkowsky

slavkowsky
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:39, 11.01.2021

Jutro sprawdzę te parametry doładowania, ale turbo chyba działa poprawnie bo silnik moc ma, geometria chodzi płynnie.

Sitko też sprawdzałem i jest czyste.

 

Zazwyczaj jest czuć szarpnięcie przy powolnym przyspieszaniu w okolicach 1800 obrotów, co się wtedy zmienia w sterowaniu pracą silnika?


  • 0

#373 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 22:47, 11.01.2021

Zrób wykres doładowania turbiny. Od ok 1600 obr powinna wstać, jeśli wstanie później bo np się blokuje to jakiś trop jest.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#374 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 07:29, 12.01.2021

Jaka metoda wykluczone zostaly wtryskiwacze?
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#375 radeeek81

radeeek81
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Biała Podlaska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:27, 13.01.2021

Ostatnio wymieniłem EGR, 2 czujniki ciśnienia na listwie wtryskowej i z błędów jakie zczytałem z niskim i wysokim ciśnieniem został jeden błąd tzn wywala błąd zbyt niskie ciśnienie paliwa. Auto gaśnie raz na 100km jak wywali check.

Użytkownik radeeek81 edytował ten post 17:27, 13.01.2021

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq