Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
389 odpowiedzi w tym temacie

#286 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 22:39, 01.11.2019

Potencjometr gazu do rozbiórki i wyczyszczenia. 

 

Tak do wymiany cała pompa wtryskowa( kompletna) w niej chrzani się zawór zwrotny, na listwie CR są też dwa zawory, jeden elektryczny( wymienialny) drugi mechaniczny brak możliwości naprawy. Bo te dwie rzeczy zaraz po filtrze paliwa potrafią sprawiać najwięcej problemów a wymiana tych dwóch rzeczy to osoba która będzie robić to pierwszy raz to godzina....a 90% warsztatów pierwsze co gada to że wtryski do regeneracji, a to że będą ciężką wychodzić i dopłacić itd itd, złoty interes  :diabelgrin:  tylko poprawy potem jakoś brak

 

 

 

Wszystko w sumie co zrobiłeś to profilaktyka, bo filtr od początku powinien być bosch/oem, map maf imrc egr czyszczone.  A temat dziwnych dźwięków spod maski to do znudzenia będę powtarzał, najpierw zdejmij pasek PK i potem lokalizacja. 

 

Pytanie też czy te objawy pojawiły się od razu po programie?? Bo jak ktoś spierniczył robotę to będą takie batalie jak u Ciebie.

 

oraz ten ciekawy temat:

http://www.accordklu...ko-pali-pomocy/

 

 

Z racji tego że takich tematów jak twój jest bardzo dużo, połączyłem tematy! Następnym razem skorzystaj z wyszukiwarki


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#287 Kondzix

Kondzix
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:21, 08.12.2019

Panowie, temat wraca jak bumerang, nie było mnie trochę w Polsce, auto trochę stało trochę nim jeździł dziadek do pracy niestety jak można się domyślić samo się nie naprawiło.

Czy możecie kogoś mi polecić z Warszawy bądź okolic gdzie ze spokojem ducha będę mógł wstawić auto i odebrać naprawione? Nie chce żeby ktoś znowu wróżył z fusów przez dwa tygodnie a na koniec powiedział ze przecież jest wszystko okej. Potrzebuje dobrego warsztatu który zna się na rzeczy.
  • 0

#288 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:21, 08.12.2019

A co z pompa CR i listwa kompletną???

Są to TYPOWE przypadłości tego silnika, a nie wróżenie z fusów.

https://dobrymechani...honda/warszawa/
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#289 Kondzix

Kondzix
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:35, 08.12.2019

Listwy i pompy nie sprawdzałem, spróbuje się nad tym pochylić. Teraz gdy temperatura oscyluje w okolicach zera rano podczas odpalania auto trzeba dłużej zakręcić i notorycznie gaśnie po kilku sekundach, później pali już normalnie.

Stronę dobry mechanik znam, bardziej chodziło mi o warsztaty z których sami korzystacie i możecie polecić na bazie własnych doświadczeń.
  • 0

#290 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:03, 08.12.2019

No już dawno pisałem o pompie wraz z zaworem i kompletną listwą CR. Do siebie kupiłem za grosze z FRV z 2008r. 

Mimo wszystko z racji właśnie "różnych" warsztatów sprawdziłbym wtryski raz jeszcze...ale nie maszynowo, tylko zwykła próba przelewową który pierwszy lepszy warsztat Ci zrobi. 

 

Napisz do kolegi Wolek, polecał mi kiedyś w stolicy jakiś warsztat od Hond co robią klekoty, niestety na chwilą obecną nie pamiętam nazwy warsztatu.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#291 Kondzix

Kondzix
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:43, 08.12.2019

Dobra spróbuje z tym zawalczyć jeszcze sam,

Listwę już namierzyłem, zacznę od niej.

Zawór zwrotny, chodzi o zawór paliwa np
https://allegro.pl/o...source=facebook ??

Pompę chyba wymienię na końcu, z tego co widziałem trzyma się na 3 śrubach zgadza się?

Coś jeszcze czytałem o potencjometrze pedału gazu ale to chyba by nie gasł po odpaleniu gdyby to był problem. :(
  • 0

#292 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:25, 08.12.2019

Kup pompę kompletną właśnie z tym zaworem z linku. Inaczej na raty robota bez sensu.
Listwa CR też ma być z dwoma zaworami (po lewej i prawej stronie)

Możesz na próbę odłączyć potencjometr i zobaczyć jak będzie.

Silnik przerywa cały czas? Czy tylko nim się nagrzeje. Bo myślę jeszcze o świecach, ich oporność sprawdzisz w dwie minuty miernikiem.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#293 Kondzix

Kondzix
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:48, 08.12.2019

Po tą listwę chce we wtorek podjechać, będzie okej? https://allegro.pl/o...source=facebook

Na zdjeciu widzę ze ma tez pompę, także jak to nie listwa to wezmę tez od gościa pompę później.

Szarpie cały czas, dymi, nie ma mocy, jak wcisnę gaz to tak jakby nie wiem stary motocykl zalewało nie chce w ogóle jechać a jak wachluje gazem to przyspiesza jeszcze jako tako, słychać tez ze nierówno pracuje.

Chciałem zerknąć w ten potencjometr ale nie mogę go zlokalizować pedał jest jakby podwieszony na takim pręcie, ten potencjometr jest tam gdzieś pod plastikami?
  • 0

#294 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:29, 08.12.2019

Pod maską po prawej stronie przy grodzi.
Znajdziesz na forum nawet manual do tego jak go rozebrać ,gdzie dokładnie jest itd.

Tak ma pompę wraz z zaworem. Pytanie po jakim to przebiegu, rok 2006 listwy, ja szukałem jak najświeższego rocznika gratów, wszystko mam 2008.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#295 Kondzix

Kondzix
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:44, 10.12.2019

Zrobiłem tak jak doradzałeś, wleciała dzisiaj listwa z 2008 i dalej dupa :(

Czujnik tez rozebrany i wyczyszczony, niestety zero poprawy.

Chyba czas na pompę ech, dzisiaj zauważyłem ze nawet na biegu jałowym nie chce się wkręcić na obroty trwa to strasznie długo :(

Użytkownik Kondzix edytował ten post 19:25, 10.12.2019

  • 0

#296 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:46, 10.12.2019

Jakby to była benzyna to był powiedział, że rozrząd przestawiony, ale dieslu, to chyba nie możliwe.

Straszne problemy masz z tym motorem. Możesz go pod kompa podpiąć i pojeździć, by popatrzeć co mu dolega?

 

 

Czy możecie kogoś mi polecić z Warszawy bądź okolic gdzie ze spokojem ducha będę mógł wstawić auto i odebrać naprawione? 

OSA Motors. Tam mój accord był serwisowany


Użytkownik podlez edytował ten post 22:51, 10.12.2019

  • 0

#297 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 23:03, 10.12.2019

Zrobiłem tak jak doradzałeś, wleciała dzisiaj listwa z 2008 i dalej dupa :(

Czujnik tez rozebrany i wyczyszczony, niestety zero poprawy.

Chyba czas na pompę ech, dzisiaj zauważyłem ze nawet na biegu jałowym nie chce się wkręcić na obroty trwa to strasznie długo :(

 

Rozcinałeś potencjometr gazu? czy jaki czujnik dokładnie czyściłeś? 

Odłączałeś wtyczkę od potencjometru? 

 

Mi to wygląda na typowe problemy z paliwem, także pompa lub zawór na niej, warto też tak jak napisałem wcześniej zrobić w kilka minut test przelewowy wtrysków. 

 

Błędów żadnych nie ma? "check" normalnie się zapala i gaśnie? 

 

Dokładnie, Wolek pisał mi też o OSA motors i jeszcze jakimś warsztacie.

 

Mam jeszcze jak byś chciał namiar do człowieka z Stoczek Łukowski, też ma pojęcie o tych silnikach, w tym rozrząd itd. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#298 Kondzix

Kondzix
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:43, 10.12.2019

Dzięki Panowie, jak z ta pompa nie wypali to postaram się umówić z OSA.

Czujnik czyściłem według manuala na forum, rozcinalem itd

Tez myślałem o rozrządzie, ale to się zaczęło dziać w trakcie „trasy” najpierw lekkie praktycznie niewyczuwalne poszarpywanie a później coraz gorzej i gorzej. Na desce zero błędów.

Podpinalem go pod kompa przez program PCMS CAN ale to raczej taki prymitywny twór ze można fiata punto tym zdiagnozować a nie silnik tego typu jedyny błąd jaki był to zaraz po zakupie bodajże egr ze się nie domykał coś takiego już nie pamietam dokładnie ale wszystko rozbierałem i czyściłem. Później już nic nie pokazywał. Próbowałem odpinać przepływomierz ale poza kontrolka check engine nic się nie zmieniło. Auto było u dwóch „mechaników” którzy sprawdzali właśnie pod kątem kompa, UPG, wtrysków i nic im nie wyszło nie wiem co to za jakaś technologia kosmiczna ze nikt nie umie tego zdiagnozować. Mam nadzieje, ze ta pompa załatwi temat.

Ogólnie szkoda mi tego auta, mam w domu teraz w sumie 3 diesle, owy przypadek, 2.0 bmw e90 143KM i 2.0 VW Passat b6 140KM. Powiem szczerze ze Honda bije na głowę swoją kultura pracy i osiągami (o ile jest sprawna) tutaj wspomniane. Nie wspomnę już o spasowaniu wnętrza i tak prozaicznej rzeczy jak chociażby dźwięk zamykania drzwi. Pomimo iż tamte może maja bardziej bogate i nowoczesne wyposażenie to Honda ma w sobie to coś i chciałbym znowu moc w nia wsiąść i cieszyć się jazda :)
  • 0

#299 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 00:15, 11.12.2019

OK, czyli jak rozumiem check normalnie się zapala po włączeniu zapłonu i gaśnie tak? 

Czy poza przepływomierzem odłączałeś wtyczkę od potencjometru? 

 

Zanim kupisz pompę zrób tak jak napisałem, zwykły test przelewowy, oraz obejrzyj dokładnie przewody od Turbo czy IC czy wszystko siedzi na swoim miejscu czy nie jest uszkodzone, do tego podciśnienia przy turbo jak i sam zawór:

 

http://www.accordklu...di-139700-0870/

 

Rozumiem że IMRC przedmuchałeś jakimś silikonem i wszystko pracuję jak ma? 

 

https://autotechnika...es-imrc-szelepe

 

 

Filtr paliwa jest dobrze założony? nikt odwrotnie przewodów nie założył ?? 

 

Filtr powietrza jest czysty bez plam oleju?(chodzi mi po głowie też sama turbina) doładowanie w czasie jazdy w ogóle jakieś jest? mam tu na myśli odczyt z elm, lub czy czujesz przy ok 2000 tyś obr że turbo działa i samochód wtedy lepiej przyśpiesza? 

 

 

Na spokojnie posprawdzaj to co napisałem, jak to nie pomoże to potem dalsze zakupy. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#300 Kondzix

Kondzix
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:42, 11.12.2019

Tak, check zapala się i gaśnie normalnie.

Wtyczkę odpinalem żeby wyjąc potencjometr na stół i go przekroić o ile o tym samym potencjometrze myślimy :)

Przewody podciśnienia jak i od turbo wyglądają okej, wszystkie siedzą sztywno i nie widać na nich uszkodzeń. Ogolnie cały silnik jest suchutki i taki nazwijmy to świeży wiec raczej nie przypuszczałem żeby to było coś tego typu jednak jak najbardziej wszystko sprawdziłem już na samym początku.

Co do czujników MAP, przepływka itd wszystko czyściłem specjalnym sprayem.

Wydaje mi się, ze nie ruszałem tego IMRC tzn ta klapę pod nim wyjmowałem o czyściłem ale samego czujnika czy to sterownika nie wiem jak to nazwać nie ruszałem. Szukałem na forum (pewnie słabo) jak to się czyści i znalazłem nawet Twój post z jakimś schematem i ze czyscisles nr 5 i 9 plus psikales w wężyki. Te czujniki się jakos rozbiera czy trzeba kroić i kleić? :)

Próbę zrobie, chociaż była robiona u mechanika, sprawdzał tez korekty i powiedział ze wszystko jest ok, chyba 1 wtrysk ma delikatny odchyl ale to taki w granicach normy.

Logow żadnych nie mam, tak jak pisałem pod spec komputerem nie była (chyba ze u mechaniora) spróbuje z tym IMRC i pompa - jak nie pomoże to się poddaje :(

Pytałeś jeszcze o filtr, filtr czysty ogolnie w dolocie o dziwo raczej sucho, paliwowy założony jest ok ori bosch. Auto chodziło jak wściekłe jak na swoją moc naprawdę. Katalizatora czy tez DPF nie wiem co tam było nie ma, także to tez odpada. Teraz do ok 2k rpm nie jedzie w ogóle maluch go weźmie na jedynce nawet jak mam gaz w podłodze, 2k rpm coś tam zaczyna ospale wstawać, 2.5 zaczyna się dopiero dziać ale turbo słychać ze pompuje no i czuć jak już „zaskoczy”. Już myślałem ze może kolektor wydechowy pękł i gdzieś gubi spaliny ale nic nie widzę. Najprościej to wszystko opisać na przykładzie starego skutera motorka cokolwiek, pełny gaz silnik się dusi nierówno pracuje wraz ze wzrostem obrotów zaczyna chodzić coraz lepiej i lepiej aż przy 2,5 - 3 tys łapie trochę mocy po czym przy 3 tys znowu spadek i chmura dymu

Użytkownik Kondzix edytował ten post 10:49, 11.12.2019

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq