Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
389 odpowiedzi w tym temacie

#271 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:06, 16.09.2019

Zajmij się kątem wtrysku a nie uszczelniaczami
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#272 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6029 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:12, 21.09.2019

Prawie 300 tyś i kopcenia nie ma żadnego nawet jak samochód postoi dwa tygodnie.

Szybciej zajął bym się turbiną bo słychać ją bardzo... gdyby kąt wtrysku był zły lub same wtryski to kopcił by na czarno a nie na niebiesko.

Weryfikacja turbo kilka minut, pewnie rura od filtra powietrza(jak i sam filtr) oraz od samego turbo w oleju.

 

Spalanie oleju 0.5L na 5000 tysięcy, daje przy 10 tyś 1 litr a nie 0.1L.

Olej zmieniam u siebie co 8/9 tysięcy, zlewam i wlewam 6 litrów zawsze. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#273 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:12, 21.09.2019

Ślepak, brutus dobrze napisał:0,1 na 1000km. Wg mnie też turbo może dawać takie objawy. Dla informacji, moja też puści dymka po dobowym staniu. Turbo minimalnie może być nieszczelne i olej przedostaje się do dolotu i gromadzi się gdzieś w układzie. Przy odpaleniu olej z powietrzem wtlaczany jest do komory spalania i taki mamy efekt - niebieski dymek.
Tylko nie taki mocny jak na tym filmie.
  • 0

#274 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6029 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 07:50, 22.09.2019

Wiem :P Tylko od wymiany do wymiany daję nam 1 litr na 10 tysięcy. 

Im więcej turbo oleju będzie przepuszczać tym większe będzie dymienie. Także warto do Turbiny zajrzeć. 

Gdyby kopcił na czarna, to bym sprawdził jeszcze szczelność dolotu, samego ic itp.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#275 Brutus

Brutus
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Ksawerów
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:05, 23.09.2019

Według sugestii oddałem samochód na sprawdzenie wtrysków (wtryski regenerowane 10 tyś km temu). Weryfikacja odbyła się w innym zakładzie niż regeneracja (chciałem mieć pewność że mechanik regenerujący wtryski nie będzie próbował ukryć wady) Wtryski OK.

 

Dymienie nie pochodzi od turbiny (turbo regenerowane 700 km temu/ / miesiąc temu), układ dolotowy czysty.

Z tego wynika że czeka mnie wymiana uszczelniaczy zaworowych. Nie mam już innych pomysłów na to dymienie.


  • 0

#276 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6029 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:56, 24.09.2019

Pompa wtryskowa, lub listwa CR, tym bardziej że sam zawór na pompie zwrotny lubi padać, lub czujniki na listwie CR(sa dwa) Dlatego najlepiej wymienić całą pompę z zaworem i kompletną listwę. 

Pasują zamiennie od frv crv hrv. Na każdej z tych rzeczy jest dzień/miesiąc/rok produkcji, warto poszukać jak "najświeższych" elementów. U siebie profilaktycznie to wymieniłem od frv 2009. Robota bardzo prosta. Od razu kupić nowy oring do pompy. Kilka pln boscha jak i wszystkie graty. 

Dopiero potem myślałbym o uszczelniaczach.

 

A wszystkie połączenia do filtra powietrza czy ic szczelne? to że zrobiona regeneracja nie znaczy że dobrze... tym bardziej że turbinka za 1400/1800 to na chińskich gratach, na alli nawet sam wirnik można kupić  :diabelgrin: Ale skoro sucho przy filtrze powietrza i samej rurze od turbo to szukałbym gdzie indziej, tak jak napisałem powyżej. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#277 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 21:43, 24.09.2019

 co się działo z autem że musiałeś regenerować turbinę i czy po regeneracji coś się poprawiło?


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#278 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:42, 24.09.2019

Wg mnie turbo pracuje głośno.. za głośno jakby było nie sprawne. Mam turbine fabryczną i nic się nie dzieje, dymków nie puszcza ale turbo pracuje inaczej. Silnik z osprzętem ma przelot ok 110tkm
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#279 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:49, 24.09.2019

Tak pracuje turbo jak brak katalizatora
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#280 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 23:01, 24.09.2019

A to ok. Ja mam może dlatego inaczej to słyszę

Użytkownik skubiszek edytował ten post 23:01, 24.09.2019

  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#281 Brutus

Brutus
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Ksawerów
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:39, 25.09.2019

Maxell - O turbinie powiedziało mi dwóch mechaników. Pierwszy raz było to rok temu (przy przebiegu 262 tyś km). Mechanik regenerujący wtryski zwrócił uwagę na głośniejszą pracę turbosprężarki i należy pomyśleć za jakiś czas o regeneracji. Drugi raz usłyszałem o turbinie przy okazji odbioru samochodu po remoncie zawieszenia z firmy VTEC w Łodzi (zajmują się tylko Hondami więc założyłem że wiedzą co mówią).

Usłyszałem wtedy że turbo świszcze i powoli kończy się (przebieg około 272 tyś km).  Turbo zregenerowane przy przebiegu 272500 km.

Przyznam że do regeneracji między innymi skłoniło mnie dymienie na niebiesko. Przed regeneracją samochód nie miał problemów z mocą i nie kopcił podczas jazdy (z wyjątkiem odpalenia i pierwszego włączenia się turbiny).

Po regeneracji zauważyłem że samochód troszkę mniej pali i dół obrotów jest mocniejszy (mniejsza turbo dziura). Poza tym V-max wzrósł z 215 km/h do 225 km/h.

 

Ślepak - dzięki za sugestię z pompą i układem wtryskowym, spróbuję pójść tym tropem. Pytanie: Jak ustrzec się zakupu pompy z uszkodzonym zaworem zwrotnym? Jest jakiś sposób na sprawdzenie pompy przed zakupem?

 

Skubiszek, mlodyolek - układ wydechowy jest szczelny i oryginalny, żaden element nie był wymieniany (jedynie kolektor wydechowy był spawany) i nie kombinowałem z katalizatorem. W moim samochodzie nie ma filtra DPF (w accordach z tego roku nigdy nie było). Może to daje efekt głośniejszej pracy turbiny?


  • 0

#282 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6029 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:16, 26.09.2019

Wiadomo jak to z używkami "ruletka" , u mnie było o tyle dobrze, że sam tym autem wcześniej jeździłem z którego brałem pompę czy listwę CR.

Generalnie sama pompa czy listwa to nie kosztuję majątku... lepiej "zaryzykować" niż otwierać silnik i robić uszczelniacze, tym bardziej że nie spotkałem się jeszcze w N22 z awarią uszczelniaczy zaworowych, co innego awarie zaworów na pompie czy listwie. 

 

Generalnie samą pompę czy listwę poprzez HDS można sprawdzić. A popularnym ELM dowiesz się też np jakie masz ciśnienie na pompie, ale nic więcej.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#283 Brutus

Brutus
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Ksawerów
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:44, 26.09.2019

Tak na szybko znalazłem pompę z 2007r. Koszt samej pompy do zaakceptowania. Słyszałem że pompy z początku produkcji miały problem z trzymaniem ciśnienia. Przypomniałem sobie że kiedyś podczas diagnostyki czujników ABS, mechanik wspomniał że w komputerze pojawił się również komunikat o niskim ciśnieniu pompy wysokiego ciśnienia. Mówił też że jak nic się nie dzieje z samochodem to on nie ruszałby tego tematu(to było przy przebiegu 168 tyś km). 

 

Jak kupię pompę i listwę to dam znać czy pomogło. Niestety muszę odłożyć naprawę do następnego miesiąca (nadszarpnięty budżet domowy - córka urodziła mi się 2 tygodnie temu :) )


  • 0

#284 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6029 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 13:05, 26.09.2019

Gratuluje!! :)

 

Daj znać jak efekty po wymianie pompy i listwy. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#285 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • Skąd:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:25, 01.11.2019

Panowie, zaczynam rozkładać już ręce zrobiłem większość co umiałem we własnym zakresie…

Pacjent 2.2 i-ctdi polift

Od pewnego czasu mam problem ze swoim klekotem, zaczęło się od problemów z odpalaniem długo kręcił, oraz jak depnąłem potrafił zgasnąć albo zszedł do obrotów jałowych podczas jazdy (obstawiałem układ paliwowy, wymieniłem filtr OEM zrobiłem próbę przelewową ok. 4ml na każdym przelewie w czasie 4min) . Oddałem auto do zakładu w Rzeszowie, który specjalizuje się w naprawie, po ich diagnozie stwierdzili ze wszystkie 4 wtryski są do regeneracji. Wtryski zregenerowane, pompę sprawdzili ale nie wymagała regeneracji, zregenerowali też, rozrusznik. Odebrałem auto wszystko okej, żaden z ww. problemów nie występuje, natomiast pojawił się czasami nie zawsze dziwny dźwięk przy lekkim dodawaniu gazy w okolicy 1.4-2.2 rpm. Coś podobny jak tutaj przy teście listwy paliwowej, https://www.youtube....eature=youtu.be . Podkładki dali nowe wtryski są zaprogramowane na nowo. Czytając wątki na forum, przeczyściłem IMPR, sylikonem w sprayu, EGR było trochę sadzy, MAF sensor wyczyściłem specjalnym środkiem do przepływem, został mi jeszcze MAP sensor i motylki przy kolektorze ssącym.

Wykonałem również próbę przelewową po regeneracji wtrysków, pokryła się z tą przed. Z wartości odczytanych z HDS-a korekta wynosi ( 0.0/-0.6/0.2/0.3) mg, robiłem na obrotach jałowych. Ciśnienie na listwie paliwowej wynosi 30 MPa.

 

I teraz moje pytania:

- czasami odpali od strzała czasami długo kręci… robiłem testy które można zrobić w HDS-ie wszystkie wychodzą pozytywnie.

- dziwny dźwięki w okolicach 1,4-2,2 rpm

 

 

Wiem każecie wymienić pompę oraz listwę CR, zakupiłem używki jutro postaram się to zrobić, ale wątpię aby to było to.

 

Kolejny problem to szarpanie przy puszczaniu pedału sprzęgła (występuje zazwyczaj przy rozgrzanym silniku na 1 biegu. Jak dodaje oraz ujmuję gaz czuć takie szarpnięcie niezależnie jaki bieg jest wrzucony. Co mogę dodać od siebie, kompletne sprzęgło (dwumas, tarcza docisk, łożysko) wymieniałem dwa razy firma LUK, przepławka wyczyszczona, auto jest po programie robionym przez Ralfiego. Wymieniłem też i pompkę sprzęgła bo mi strzeliła, możliwe ze kiepski płyn jest zalany albo sprzęgło się jeszcze nie ułożyło ?  Z internetu wyczytałem, że może być uszkodzony komputer, błędami żadnymi nie sypie.

 

Panowie rozkładam już ręce liczę na waszą pomoc.

 


Użytkownik zizu_91 edytował ten post 19:50, 01.11.2019

  • 0
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq