Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Mój accord ciezko pali, pomocy!

VII Accord honda

Najlepsza odpowiedź Nieutek , 22:09, 30.08.2018

Zrób jeszcze raz próbę przelewów, może ten nowy wtrysk się zepsuł i puszcza ciśnienie na powrót, zmierz ciśnienie przy kręceniu rozrusznikiem powinno być przynajmniej 70 bar żeby odpalił.
A co do listwy to z jeden strony masz czujnik ciśnienia, a z drugiej zawór regulujący ciśnienie na listwie, może gdzieś wtyczka się poluzowała i dlatego nie odpala. Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#1 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:12, 28.07.2018

Witam, mam problem z moim accordem.
Miesiąc temu zauważyłem ze trochę ciężej pali, tzn zdarzało mu się zakręcić.
Wczoraj postanowiłem pojeździć. Odpaliłem samochód po dwóch dniach. Zakrecil, ale odpalił.
Przejechałem z 10 km zgasiłem i poszedłem do kolegi. Po godzinie chciałem go odpalic, ale już nie mogłem. Tak jakby nie było iskry, bo kręcił i nie mógł załapać. W końcu się udało. Po tym go zgasiłem i znów odpaliłem. Zakręcił, ale odpalił. Wiec poczekałem znów z 40 min i znów chciałem odpalić, ale już nie mogłem. Poruszałem klemą na aku (była trochę luźna ale dokrecilem), sprawdziłem bezpieczniki i zakręcił, ale już odpalił.
Świece raczej odpadają, bo na zimnym, po dwóch dniach stania odpalił. Choć musze przyznać ze dawno ich nie wymieniałem.
Spotkał się ktoś kiedyś z czymś podobnym? Co to może być?
Wtryski miałem sprawdzone rok temu, wszystkie okej. Auto pracuje równiutko, spalanie dobre.

Użytkownik wojtekknoski edytował ten post 10:14, 28.07.2018

  • 0

#2 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 20:04, 28.07.2018

Po takich zabiegach to najpierw porządnie  akumulator naładuj.

 

Po  jednokrotnym odpaleniu  (takim od strzału) to kilkanaście kilometrów  trzeba przejechać aby aku wrócił do poprzedniego stanu.

 

O jakiej iskrze piszesz ?


Użytkownik piasek101 edytował ten post 20:06, 28.07.2018

  • 0

#3 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:49, 30.07.2018

Oczywiscie nie iskra, moj blad :)

 

Po prostu tak jakby nie podawał paliwa.

 

Aku naladowane i dalej kreci.

 

Filtr paliwa wymienialem 1,5 roku temu, wiec juz zamowilem nowy. Nie zaszkodzi wymienic a moze cos pomoze.

Po takich zabiegach to najpierw porządnie  akumulator naładuj.

 

Po  jednokrotnym odpaleniu  (takim od strzału) to kilkanaście kilometrów  trzeba przejechać aby aku wrócił do poprzedniego stanu.

 

O jakiej iskrze piszesz ?


  • 0

#4 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 19:48, 30.07.2018

1) Wykluczyć  (lub potwierdzić) złą  jakość paliwa.

 

2) Filtr (o tym pisałeś).

 

3) Wtryski + pompa (pisałeś) - przez rok wiele mogło się zmienić.

 

4) Nie zaszkodzi sprawdzić luzy zaworowe.

 

Ktoś może jeszcze coś dopisze.

 

Wykluczać po kolei - nie trzeba robić wszystkiego na raz.


  • 1

#5 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:08, 31.07.2018

1) Wykluczyć  (lub potwierdzić) złą  jakość paliwa.

 

2) Filtr (o tym pisałeś).

 

3) Wtryski + pompa (pisałeś) - przez rok wiele mogło się zmienić.

 

4) Nie zaszkodzi sprawdzić luzy zaworowe.

 

Ktoś może jeszcze coś dopisze.

 

Wykluczać po kolei - nie trzeba robić wszystkiego na raz.

Spoko, dzięki :)

 

 


  • 0

#6 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1157 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 56
Super

Napisano 16:49, 31.07.2018

W i-ctdi występuje hydrauliczna regulacja zaworów i nie reguluje się ich.

Filtr paliwa oczywiście TYLKO I WYŁĄCZNIE  Bosch/Oem

Sitko w zbiorniku paliwa do przeczyszczenia.

Miernik do ręki i sprawdzić oporność świec żarowych/Przekaźnik świeć.

Czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, test przelewowy wtrysków.

Zawór zwrotny na pompie wtryskowej.

Generalnie po podłączeniu HDSa będzie wszystko jasne.

 

Obstawiam czujnik na listwie wtryskowej lub zawór na pompie. Takie najczęstsze przyczyny w/w objawów


  • 1
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6601 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 52
Super

Napisano 19:14, 31.07.2018

I jeszcze jeśli masz problem z odpaleniem na ciepłym silniku a na zimnym po nocy jest ok to bym na koniec próbę przelewową zrobił.


  • 1

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#8 podlez

podlez
  • Klubowicz
  • 581 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:01, 31.07.2018

Piasek101. W dieslu nie sprawdza sie luzu zaworowego. Jak pisze przemkowal, proba przelewowa by wyeliminowac wadliwy wtrysk
  • 0

#9 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:28, 01.08.2018

W i-ctdi występuje hydrauliczna regulacja zaworów i nie reguluje się ich.

Filtr paliwa oczywiście TYLKO I WYŁĄCZNIE  Bosch/Oem

Sitko w zbiorniku paliwa do przeczyszczenia.

Miernik do ręki i sprawdzić oporność świec żarowych/Przekaźnik świeć.

Czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, test przelewowy wtrysków.

Zawór zwrotny na pompie wtryskowej.

Generalnie po podłączeniu HDSa będzie wszystko jasne.

 

Obstawiam czujnik na listwie wtryskowej lub zawór na pompie. Takie najczęstsze przyczyny w/w objawów

Świetnie, bardzo Ci dziekuje.

 

Filtr bede dzis wymienial, bo wlasnie mi przyszedl. Zamowilem Boscha. Od tego zaczne. Jak to nie pomoze to pojade na kompa i bede dalej dzialal. 

Pozdrawiam :)


Użytkownik wojtekknoski edytował ten post 09:36, 01.08.2018

  • 0

#10 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:41, 06.08.2018

Witam.

 

Na kompie nic nie pokazało. Nie ma żadnego błędu. Filter zmieniony (BOSCH) 

 

Teraz biorę się za pompę paliwa.  Zacznę od tego czujnika. 

Świetnie, bardzo Ci dziekuje.

 

Filtr bede dzis wymienial, bo wlasnie mi przyszedl. Zamowilem Boscha. Od tego zaczne. Jak to nie pomoze to pojade na kompa i bede dalej dzialal. 

Pozdrawiam :)


  • 0

#11 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1157 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 56
Super

Napisano 13:21, 06.08.2018

Lepiej zacznij od testu przelewowego oraz czujnika na listwie wtryskowej. Daj znać jak efekty.


  • 1
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#12 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:54, 09.08.2018

Lepiej zacznij od testu przelewowego oraz czujnika na listwie wtryskowej. Daj znać jak efek

Mieliscie racje. Leje drugi wtrysk. Zrobilem test i po minucie wszystkie wtryski delikatnie zakryły dno, a ten drugi był zapełniony więcej niż pół. Także widać gołym okiem.

Dziwie się tylko nie zauwazyłem tego po spalaniu.

 

Tak więc zamawiam regenerowany wtrysk, innej opcji nie mam, bo wakacje przede mna i kasa jest potrzebna. 

 

Mam nadzieje, że wymiana rozwiąże problem z odpalaniem.

 

i dzięki Pany za nakierowanie mnie na problem. Pozdrawiam :)


Użytkownik wojtekknoski edytował ten post 07:54, 09.08.2018

  • 0

#13 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1157 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 56
Super

Napisano 08:07, 09.08.2018

To teraz tylko modły żeby ten wtrysk wyszedł bez oporów, bo niestety wtryski uwielbiają się zapiekać...

Do tego oczywiście nowa podkładka pod wtrysk.


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#14 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:39, 09.08.2018

To teraz tylko modły żeby ten wtrysk wyszedł bez oporów, bo niestety wtryski uwielbiają się zapiekać...

Do tego oczywiście nowa podkładka pod wtrysk.

Wyszedł, już go wczoraj wyciągnąłem bo muszę oddać stary, żeby dostać zregenerowany.


  • 0

#15 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1157 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 56
Super

Napisano 10:31, 09.08.2018

Obyło się bez jakich specjalnych narzędzi ?:P 


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Accord, honda

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq