Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
389 odpowiedzi w tym temacie

#256 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6029 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 22:09, 24.08.2019

Pod tylna kanapa jest dostęp. Wszystko znajdziesz na forum, temat z sitkiem dość powszechny.

Czujniki które wymieniłem powinno się regularnie czyścić, a że problemy są po zatankowaniu, dlatego jako pierwsze sprawdził bym sitko lub listew, pompę.
Po
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#257 Kondzix

Kondzix
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:22, 28.08.2019

Pod kanapa mam lity metal z wyjściami na kilka kabelków nie wiem, na forum tez niestety nie mogę znaleźć tematu z sitkiem, jakby ktoś dał link, będę wdzięczny.

Czujniki wyczyszczone, niby coś tam na plus, ale szarpie i telepie dalej. MAP był cały zarzygany wyglądał jakby się stopił.

Jak dostanę się do sitka i nie pomoże, następna będzie listwa i pompa.
  • 0

#258 Kondzix

Kondzix
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:47, 28.08.2019

Dobra jest właz do baku, grzebie


Edit: sitko było czyste, czyli teraz listwa i zawór na niej :(

Użytkownik Kondzix edytował ten post 18:31, 28.08.2019

  • 0

#259 Brutus

Brutus
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Ksawerów
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:35, 10.09.2019

Trochę odkopię temat.

Mam problem z silnikiem N22A1 (Accord 2004r). Po dłuższym postoju przy odpaleniu kopci na niebiesko (przez  około 3 sekundy, później jest ok)

Kopcenie występuje od około 3 lat od przebiegu 230 tyś km. Obecnie samochód ma przejechane 273 tyś.

W ostatnim czasie zrobione:

Pełna regeneracja wtrysków (od podstaw) przy przebiegu 262 tyś  - brak poprawy w temacie kopcenia po odpaleniu. Samochód przestał kopcić na czarno na wyższych obrotach, zaczął mniej palić.

Regeneracja turbosprężarki przy przebiegu 272500 km – brak poprawy w temacie kopcenia przy odpalaniu. Układ dolotowy czysty, bez oleju. Z plusów – poprawił się dół obrotów (mniejsza turbodziura)

Samochód zakupiony przy przebiegu 124tyś. Ubytek oleju od początku mojego użytkowania wynosi 1l na 15 tyś km (jestem drugim właścicielem, przebieg nie był kręcony – od salonu w rodzinie). Samochód w standardowej konfiguracji (brak modyfikacji programu, jakichkolwiek przeróbek)

Brak ubytków mocy. Samochód jeździ dobrze.

Cytując pracownika VTEC Łódź „jak na diesla dziwnie dobrze jedzie”.

 

Moje pytanie:

Czy teraz zostały mi do zrobienia uszczelniacze zaworowe?

Czy może coś jeszcze powodować takie kopcenie?

 

Jeden z mechaników diagnozujących problem powiedział że może to być nieprzepalony olej napędowy.


  • 0

#260 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:21, 10.09.2019

tak kopci czy bardziej?


Użytkownik Maxell edytował ten post 19:21, 10.09.2019

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#261 Brutus

Brutus
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Ksawerów
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:01, 10.09.2019

Tak jak na filmie. Jak postoi kilka dni potrafi zadymić trochę bardziej.


  • 0

#262 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 23:15, 10.09.2019

jaja se robisz? chcesz dobry samochód naprawiać :DD 


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#263 Brutus

Brutus
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Ksawerów
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:13, 14.09.2019

Chwilkę mnie nie było na forum (urodziła mi się druga córka :) ) wiec sorki za późną odpowiedz.

 

Ostatnie trzy dni Honda stała nieodpalana.

Załączam link do filmu z rozruchu silnika z dzisiejszego dnia po dłuższym postoju.

 

Według mnie coś jest nie tak, za bardzo kopci.

 


  • 0

#264 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 460 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 07:33, 15.09.2019

U mnie w VII jest identyko, ale na liczniku 330k, w rzeczywistości kto wie :)
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCA5</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>

#265 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 07:50, 15.09.2019

Pewnie uszczelniacze zaworowe...
  • 0

#266 Brutus

Brutus
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Ksawerów
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:54, 15.09.2019

Ktoś zna koszt wymiany uszczelniaczy w dieslu (uszczelniacze, potrzebne części plus robocizna)?

Interesuje mnie wymiana na oryginalnych częściach.


  • 0

#267 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 16:31, 15.09.2019

ile Ci bierze oleju na 1000 km ?


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#268 Brutus

Brutus
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Ksawerów
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:57, 15.09.2019

Co 5000 km dolewam 0,5l oleju (wyrównanie do stanu po wymianie oleju).

Z tego wychodzi 0,1l na 1000 km.

Zapotrzebowanie na olej nie zmieniło się odkąd użytkuje ten samochód.


  • 0

#269 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:42, 16.09.2019

Ja tu nie widzę żadnego problemu.


  • 0

#270 Brutus

Brutus
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Ksawerów
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:07, 16.09.2019

Gdyby nie kopcił też nie widziałbym problemu. Kumpel ma identyczny silnik w civicu i przy przebiegu 200k km nie puszcza najmniejszego dymka (mój przy 200k też nie kopcił)

Fakt pojawiania się niebieskiej chmury doprowadza mnie do "szewskiej pasji".

 

Jestem z tych osób które wolą naprawić usterkę zanim ta wyrządzi więcej szkód.

Dlatego pytałem o koszt wymiany uszczelniaczy.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq