Dwa miesiące temu wkładane było u mnie nowe turbo... przy znacznej prędkości turbo się zatrzymało całkowicie, ciśnienie doładowania miałem 0 i śruba od wirnika wyleciała po zdjęciu rury od turbo po stronie zimnej.
http://www.accordklu...ltrze/?p=966944
Miłej lektury, samemu? słabo to widzę, do tego czyszczenie całego układu dolotowego, silnik zapewne do "wypłukania" z opiłków(skąd opiłki będą wyjaśnione w linku) także dodatkowo odpięcie przewodów olejowych, odkręcenie pół osi i bez podnośnika kolumnowego tego nie zrobisz. Oczywiście popuszczenie trochę wydechu.
Post wcześniej podałem prawidłowe ciśnienie doładowania.
Będziesz jeszcze potrzebował zestaw uszczelek do turbo, no i najważniejsze znaleźć turbo które zrobi więcej niż 30/50 tyś kilometrów, czyli te wszystkie za 1200 pln na chińskich gratach odpadają, ze źle ustawioną geometrią i ciulowo wyważane. W oryginale jest GARRETT, ale nie tylko z nazwy na muszli, ale także w częściach użytych do regeneracji.
Geometria pewnie XX czasu zapieczona, to sypał p2004. u mnie też tak było...