XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 12:30, 28.03.2019
#17
Napisano 17:12, 28.03.2019
To dobrze wrozy.
Moze skontaktuj sie z poprzednim wlascicielem.
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
#18
Napisano 17:32, 28.03.2019
#19
Napisano 17:50, 28.03.2019
Mój Aerodeck'92: http://www.accordklu...a-aktualizacja/
#20
Napisano 18:01, 28.03.2019
Zrob nastepny 1000 km odkrec filtr rozetnij go i obadaj pod katem opilkow.
Moze jeszcze to: ,,kubus88,, pisal ze mogl byc zastosowany jakis cudowny ceramizer. Powodzenia.
Użytkownik iwan edytował ten post 18:08, 28.03.2019
#21
Napisano 20:28, 28.03.2019
W ictdi mamy hydropopychacze, tam nie ma regulacji zaworów.
#22
Napisano 21:47, 28.03.2019
#23
Napisano 22:38, 28.03.2019
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
#24
Napisano 06:41, 29.03.2019
#25
Napisano 15:09, 30.03.2019
Czytalem o tych ceramizerach i jest taki z kawalkami metalu ale napewno nie sa one tak duże jak byly w filtrze. A czy uszkodzenie w skrzyni lub jej nieprawidlowy montaz mógłby takie rzeczy spowodowac? Bo mechanik powiedzial ze silnik nie byl rozbierany ale widac ze skrzynia byla wyjmowana.
Ciekaw jestem po czym mechanik stwierdził że silnik nie był rozbierany. Jak miska, dekiel rozrządu jest na silikon wszystko składane...
Dopiero pod pokrywą zaworów jest uszczelka.
Mam swoją teorie niestety z doświadczenia skąd opiłki w oleju... uszkodzone turbo poprzez zatarcie się łożysk na wałku... uszkodzone turbo to nie tylko przez uszczelniacz, gdzie wtedy spalanie oleju się podnosi, a w najgorszym przypadku może się nam silnik "rozbiegać", mi turbo padło nieoczekiwanie, dźwięk był podobny do tego jak by strzelił przewód gumowy... tak zrobiłem jeszcze 50 kilometrów jadąc na warsztat święcie przekonany że do wymiany jest przewód od turbo czy ic... nawet żadnego CHECK nie było o zbyt niskim doładowaniu...
Także nie masz przypadkiem pięknie się świecącego nowego turbo??
Jeśli tak, to już wiesz skąd opiłki metalu w filtrze.. u mnie padło turbo, zatarł się wałek, rozleciał się wirnik od strony wydechowej i dolotowej i od tych elementów pojawiły się opiłki.
Także montaż nowego turbo to był pikuś... następnie zdjęcie przewodów olejowych od turbo,miski olejowej,czyszczenie pompy(smoka) i płukanie silnika świeżym olejem kilka razy ze zdjęta miską i przewodami olejowymi od turbo(koło 14 litrów). A na samym końcu demontaż IC i czyszczenie. Jeśli masz nowe turbo Tobie polecałbym taki sam zabieg.
Profilaktycznie zmieniałem filtr oleju co 500 kilometrów,opiłki były do "drugiego" filtra , a olej zmieniłem po 1500 kilometrach, po zmianach filtrów, całych płukankach i innych zabiegów w końcu brak opiłków już w filtrze. Obecnie na szczęście wszystko w porządku.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#26
Napisano 15:16, 30.03.2019
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#27
Napisano 15:21, 30.03.2019
Użytkownik mati3633 edytował ten post 15:22, 30.03.2019
#28
Napisano 15:26, 30.03.2019
Ja dziś też zlokalizowalem opilki w filtrze oleju. Turbo ma ponad 400tys, 200 po regeneracji. Słychać jak gwizda ale tak zawsze było. Hmm. Skąd tu pewną turbine wziąść?
Zrobić u kogoś znajomego kto ogarnia temat i na oryginalnych częściach:)
U mnie turbo wyszło kilka razy drożej niż najtańsza na allegro czy ebay "zregenerowana" na Chińskich gratach która może 10 tyś wytrzyma.
Wszystkie części użyte do regeneracji to oryginały garretta, na koniec wszystko wyważone i ustawiona geometria.
Samochód jeździ nie do poznania. Musiałem bardzo długoo jeździć z zapieczoną geometrią... stąd też takie ładne kreski wyszły.
No to super że luzów nie ma...ja się pytam czy przypadkiem nie jest "nowe" z zewnątrz/czyste.
Opiłki złote u mnie też są jak widać na zdjęciach, od oleju...
Zmień olej, następnie kup sobie 3 filtry oleju i zmieniaj co 500 kilometrów sam filtr, ocenisz czy opiłki są dalej. Jak nie to wszystko powyżej opisałem, ja bym zaczął od płukania silnika i czyszczenie wszystkiego, a nie tak jeździł.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#29
Napisano 17:34, 30.03.2019
#30
Napisano 20:51, 30.03.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych