Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

pobieranie dużych ilości oleju po remoncie H22A7

VI olej pobieranie oleju silnik H22A7

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
128 odpowiedzi w tym temacie

#106 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:46, 15.05.2017

Tak jak mówię... Czasem samochód jest pechowy i lepiej go puścić... Z 10-12 może weźmiesz za niego. Ale to już raczej pytania do bardziej obytych w aktualnych cenach rynkowych. Sam słupek wyjdzie Cie nie mniej niż 2.5-3.5k. Do tego filtry, olej, rozrząd i ogólnie pierwszy serwis. O ew. Mini remoncie chociaż uszczelnień nie wspominam. Połowę kasy odzyskasz ze swojego silnika. Tańsza opcja - szukać samego dołu, lub samego wału. Ale fabrycznego, bez obróbki. Ale tu też jest loteria co trafisz.

Co nie zrobisz i tak będziesz w plecy. Pytanie czy chce Ci się dalej bawić. Mnie by się nie chciało już teraz po moich osobistych przejściach.

Tarjei86 z ONEPLUS 3T @ Tapatalk

Użytkownik tarjei86 edytował ten post 14:47, 15.05.2017

  • 0

#107 Emiliano

Emiliano
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:52, 15.05.2017

Tak jak mówię... Czasem samochód jest pechowy i lepiej go puścić... Z 10-12 może weźmiesz za niego. Ale to już raczej pytania do bardziej obytych w aktualnych cenach rynkowych. Sam słupek wyjdzie Cie nie mniej niż 2.5-3.5k. Do tego filtry, olej, rozrząd i ogólnie pierwszy serwis. O ew. Mini remoncie chociaż uszczelnień nie wspominam. Połowę kasy odzyskasz ze swojego silnika. Tańsza opcja - szukać samego dołu, lub samego wału. Ale fabrycznego, bez obróbki. Ale tu też jest loteria co trafisz.

Co nie zrobisz i tak będziesz w plecy. Pytanie czy chce Ci się dalej bawić. Mnie by się nie chciało już teraz po moich osobistych przejściach.

Tarjei86 z ONEPLUS 3T @ Tapatalk

No właśnie cholera jasna na co trafie zarówno z blokiem jak i z wałem i oooo ale poszukuję tego i tego może jakoś się uda... choć ciężko będzie :( no ja myślałem ze słupek znajdę tak do 2 tyś ale i tu pewnie problem


  • 0

#108 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:54, 15.05.2017

Zagadaj do stoska. Czasem ma preludy z a8

Tarjei86 z ONEPLUS 3T @ Tapatalk
  • 0

#109 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 15:00, 15.05.2017

Jeśli blok jest ok to myśłę, że warto reanimować ten silnik zwłaszcza, że był wykonany remont i kasa została wydana.

Z tym wałem trudno, stało się. Ludzie piszą, że wał sie osłabia i coś w tym jest. VTEC kicked in YO i rezultat widoczny.

 

Wymiana wału to nie koniec świata. Nawet czapki nie trzeba targać.

A powiedz, korbę z obróconą panewką wymieniałeś czy też szlifowali magicy?


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#110 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:57, 15.05.2017

No właśnie. Tu oprócz wału dojdą znowu nowe panewki, nie wiadomo czy korby są na 100% ok. Trzeba wszystko dobrze sprawdzić

Tarjei86 z ONEPLUS 3T @ Tapatalk
  • 0

#111 Emiliano

Emiliano
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:30, 15.05.2017

Korby były ok a z tym czy korba była szlifowana na tym co panewkę obróciło to nie wiem :( tak jak kiedyś pisałem auto było składane be zemnie ponieważ delegacja :/  No teraz wiadomo że odnowa panewki, pierścienie a czy teraz korby są ok jeszcze nie wiem :(


  • 0

#112 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 20:32, 15.05.2017

Nie fart straszny...
Wyboru teraz musisz dobre go dokonac. Czy naprawiac czy sprzedaz.
Silnik podmianka czy naprawa obecnego to i tak kilka tysi pociagnie.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#113 Emiliano

Emiliano
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 07:03, 17.05.2017

No wiem wiem koledzy ze parę tyś ale aż się łezka w oku kręci jak patrze jak kurz wchodzi na Hankę :(


  • 0

#114 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:25, 17.05.2017

jak masz $$$ to walcz ;-)


  • 0

#115 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:13, 17.05.2017

Remont był wykonany silnika? I prosze jak się skończył- kolejnym remontem. Tu jest kwestia wg mnie zanlezienia dopowiedniego fachowca co porządnie zrobi a nie to co ostatnio.

Ale jak mówie, teraz jest pora powiedzieć dość i sprzedać ten samochód zachowując jeszcze jakieś pieniądze, bo za chwilę wpompujesz lekka ręką 8 koła i może sie okazać ,że to nie koniec


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#116 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:20, 17.05.2017

 

Remont był wykonany silnika? I prosze jak się skończył- kolejnym remontem. Tu jest kwestia wg mnie zanlezienia dopowiedniego fachowca co porządnie zrobi a nie to co ostatnio.

Ale jak mówie, teraz jest pora powiedzieć dość i sprzedać ten samochód zachowując jeszcze jakieś pieniądze, bo za chwilę wpompujesz lekka ręką 8 koła i może sie okazać ,że to nie koniec

 

Toteż wcześniej napisałem. Ale jeśli kolega ma $$$ i mu nie żal... to niech działa. Mimo wszystko jednak szukałbym całego silnika A8, bo sam dół ciężko będzie, i pakował tam swoją głowicę po remoncie. Przy okazji zerknąć można jak pierścienie się zachowują i panewki.


Użytkownik tarjei86 edytował ten post 15:20, 17.05.2017

  • 0

#117 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 21:35, 17.05.2017

Jak olej pil to pierscienie moga siedziec chyba ze to rysy w cylindrach
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#118 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 06:15, 18.05.2017

Jest jeszcze opcja żeby wstawić 1.8 lub 2.0 i mieć Type-R ze słabszym silnikiem. To co zostaje z H22 sprzedajesz, skrzynię też - kompensuje to w jakimś stopniu zakup innego słabszego silnika. Wtedy chociaż auto jest na chodzie. Wiadomo, że kicha i serca już nie ma to auto, ale innym może odpowiadać taki wóz - tańszy niż seria, ale prócz motoru to cała reszta Type-R


  • 0

#119 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:08, 18.05.2017

 

Jak olej pil to pierscienie moga siedziec chyba ze to rysy w cylindrach

 

Ale ja mówiłem o zerknięciu na nie w silniku, który by ew. kupił jako słupek do wstawienia ;-)

 

 

Jest jeszcze opcja żeby wstawić 1.8 lub 2.0 i mieć Type-R ze słabszym silnikiem. To co zostaje z H22 sprzedajesz, skrzynię też - kompensuje to w jakimś stopniu zakup innego słabszego silnika. Wtedy chociaż auto jest na chodzie. Wiadomo, że kicha i serca już nie ma to auto, ale innym może odpowiadać taki wóz - tańszy niż seria, ale prócz motoru to cała reszta Type-R

 

Takiego pomysłu to jeszcze nie słyszałem :-D abstra*cenzura*ąc już jednak od samego pomysłu..... H-seria ma zupełnie inny osprzęt, wiązkę, ECU i kupę innych rzeczy.... z logicznego punktu widzenia - to dopiero jest nieopłacalna inwestycja ;-) jedyne co może zrobić sensownego to wstawić inną Hserię, albo sprzedać to w piz...


  • 0

#120 H4RRy

H4RRy
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance+
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CR-V RE5
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 07:23, 18.05.2017

Jak tak czytam ten wątek to nasuwa mi się 3 propozycje dla kolegi ....

 

1 - spróbować  sprzedać to tak jak jest i nie pchać się już dalej w koszty 

2 - kupić H22 z jakiegoś samochodu, który blachami nie grzeszy .. przerzucić i sprzedać ( po prostu sprawić tak by auto było jezdne z H serią na pokładzie ) - wrzucanie F-ki jak piszą wyżej nieopłacalne ze względu na inny osprzęt chociażby  (np https://www.otomoto....html#xtor=SEC-8  https://www.otomoto.pl/oferta/honda-prelude-2-2-vti-silnik-h22a5-1997r-anglik-ID6yU3Ed.html  )

 

3 - jeśli finanse i zapał pozwalają szukać zdrowej H22 z pewnych rąk... o które coraz ciężej

 

To już nie są nowe auta i mimo sentymentu do tego modelu - niestety stają się małymi lub większymi skarbonkami powoli....


Użytkownik H4RRy edytował ten post 07:28, 18.05.2017

  • 0

CG8.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, olej, pobieranie oleju, silnik H22A7

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq