Co nie zrobisz i tak będziesz w plecy. Pytanie czy chce Ci się dalej bawić. Mnie by się nie chciało już teraz po moich osobistych przejściach.
Tarjei86 z ONEPLUS 3T @ Tapatalk
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 14:47, 15.05.2017
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 14:46, 15.05.2017
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 14:47, 15.05.2017
Napisano 14:52, 15.05.2017
Tak jak mówię... Czasem samochód jest pechowy i lepiej go puścić... Z 10-12 może weźmiesz za niego. Ale to już raczej pytania do bardziej obytych w aktualnych cenach rynkowych. Sam słupek wyjdzie Cie nie mniej niż 2.5-3.5k. Do tego filtry, olej, rozrząd i ogólnie pierwszy serwis. O ew. Mini remoncie chociaż uszczelnień nie wspominam. Połowę kasy odzyskasz ze swojego silnika. Tańsza opcja - szukać samego dołu, lub samego wału. Ale fabrycznego, bez obróbki. Ale tu też jest loteria co trafisz.
Co nie zrobisz i tak będziesz w plecy. Pytanie czy chce Ci się dalej bawić. Mnie by się nie chciało już teraz po moich osobistych przejściach.
Tarjei86 z ONEPLUS 3T @ Tapatalk
No właśnie cholera jasna na co trafie zarówno z blokiem jak i z wałem i oooo ale poszukuję tego i tego może jakoś się uda... choć ciężko będzie no ja myślałem ze słupek znajdę tak do 2 tyś ale i tu pewnie problem
Napisano 14:54, 15.05.2017
Napisano 15:00, 15.05.2017
Jeśli blok jest ok to myśłę, że warto reanimować ten silnik zwłaszcza, że był wykonany remont i kasa została wydana.
Z tym wałem trudno, stało się. Ludzie piszą, że wał sie osłabia i coś w tym jest. VTEC kicked in YO i rezultat widoczny.
Wymiana wału to nie koniec świata. Nawet czapki nie trzeba targać.
A powiedz, korbę z obróconą panewką wymieniałeś czy też szlifowali magicy?
Napisano 15:57, 15.05.2017
Napisano 18:30, 15.05.2017
Korby były ok a z tym czy korba była szlifowana na tym co panewkę obróciło to nie wiem tak jak kiedyś pisałem auto było składane be zemnie ponieważ delegacja No teraz wiadomo że odnowa panewki, pierścienie a czy teraz korby są ok jeszcze nie wiem
Napisano 20:32, 15.05.2017
Napisano 07:03, 17.05.2017
No wiem wiem koledzy ze parę tyś ale aż się łezka w oku kręci jak patrze jak kurz wchodzi na Hankę
Napisano 07:25, 17.05.2017
jak masz $$$ to walcz
Napisano 08:13, 17.05.2017
Remont był wykonany silnika? I prosze jak się skończył- kolejnym remontem. Tu jest kwestia wg mnie zanlezienia dopowiedniego fachowca co porządnie zrobi a nie to co ostatnio.
Ale jak mówie, teraz jest pora powiedzieć dość i sprzedać ten samochód zachowując jeszcze jakieś pieniądze, bo za chwilę wpompujesz lekka ręką 8 koła i może sie okazać ,że to nie koniec
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
Napisano 15:20, 17.05.2017
Remont był wykonany silnika? I prosze jak się skończył- kolejnym remontem. Tu jest kwestia wg mnie zanlezienia dopowiedniego fachowca co porządnie zrobi a nie to co ostatnio.
Ale jak mówie, teraz jest pora powiedzieć dość i sprzedać ten samochód zachowując jeszcze jakieś pieniądze, bo za chwilę wpompujesz lekka ręką 8 koła i może sie okazać ,że to nie koniec
Toteż wcześniej napisałem. Ale jeśli kolega ma $$$ i mu nie żal... to niech działa. Mimo wszystko jednak szukałbym całego silnika A8, bo sam dół ciężko będzie, i pakował tam swoją głowicę po remoncie. Przy okazji zerknąć można jak pierścienie się zachowują i panewki.
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 15:20, 17.05.2017
Napisano 21:35, 17.05.2017
Napisano 06:15, 18.05.2017
Jest jeszcze opcja żeby wstawić 1.8 lub 2.0 i mieć Type-R ze słabszym silnikiem. To co zostaje z H22 sprzedajesz, skrzynię też - kompensuje to w jakimś stopniu zakup innego słabszego silnika. Wtedy chociaż auto jest na chodzie. Wiadomo, że kicha i serca już nie ma to auto, ale innym może odpowiadać taki wóz - tańszy niż seria, ale prócz motoru to cała reszta Type-R
Napisano 07:08, 18.05.2017
Jak olej pil to pierscienie moga siedziec chyba ze to rysy w cylindrach
Ale ja mówiłem o zerknięciu na nie w silniku, który by ew. kupił jako słupek do wstawienia
Jest jeszcze opcja żeby wstawić 1.8 lub 2.0 i mieć Type-R ze słabszym silnikiem. To co zostaje z H22 sprzedajesz, skrzynię też - kompensuje to w jakimś stopniu zakup innego słabszego silnika. Wtedy chociaż auto jest na chodzie. Wiadomo, że kicha i serca już nie ma to auto, ale innym może odpowiadać taki wóz - tańszy niż seria, ale prócz motoru to cała reszta Type-R
Takiego pomysłu to jeszcze nie słyszałem abstra*cenzura*ąc już jednak od samego pomysłu..... H-seria ma zupełnie inny osprzęt, wiązkę, ECU i kupę innych rzeczy.... z logicznego punktu widzenia - to dopiero jest nieopłacalna inwestycja jedyne co może zrobić sensownego to wstawić inną Hserię, albo sprzedać to w piz...
Napisano 07:23, 18.05.2017
Jak tak czytam ten wątek to nasuwa mi się 3 propozycje dla kolegi ....
1 - spróbować sprzedać to tak jak jest i nie pchać się już dalej w koszty
2 - kupić H22 z jakiegoś samochodu, który blachami nie grzeszy .. przerzucić i sprzedać ( po prostu sprawić tak by auto było jezdne z H serią na pokładzie ) - wrzucanie F-ki jak piszą wyżej nieopłacalne ze względu na inny osprzęt chociażby (np https://www.otomoto....html#xtor=SEC-8 https://www.otomoto.pl/oferta/honda-prelude-2-2-vti-silnik-h22a5-1997r-anglik-ID6yU3Ed.html )
3 - jeśli finanse i zapał pozwalają szukać zdrowej H22 z pewnych rąk... o które coraz ciężej
To już nie są nowe auta i mimo sentymentu do tego modelu - niestety stają się małymi lub większymi skarbonkami powoli....
Użytkownik H4RRy edytował ten post 07:28, 18.05.2017
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych