Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wyleciał sworzeń ze zwrotnicy- co wybrać? Ankieta

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
536 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Jakie sworznie i tuleje (253 użytkowników oddało głos)

Jakiej marki sworznie polecacie?

Nie możesz zobaczyć wyników tej ankiety dopóki nie oddasz głosu. Proszę zaloguj się i oddaj głos by zobaczyć wyniki.

Jakiej marki tuleje wahaczy polecacie?

Nie możesz zobaczyć wyników tej ankiety dopóki nie oddasz głosu. Proszę zaloguj się i oddaj głos by zobaczyć wyniki.
Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#346 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6029 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:06, 25.10.2019

Mają zapewne statystyki przez co tuv nie zaliczają :p

I nie dostałem za górne sworznie, dolne duże tuleje, że halogeny się nie zapalają, oraz uwaga... za brak osłony plusowej na akumulator. Wszystko zrobiłem co było do zrobienia, druga wizyta i na dwa lata spokój.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#347 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 12:20, 25.10.2019

aaa, no widzisz, czyli wiedzą co z czym i do czego, jakby tak u nas sprawdzali to i sworznie by nie wypadały


  • 0

#348 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 12:42, 25.10.2019

Bo u nas głównie to jest podatek a nie prawdziwa weryfikacja auta... pojechałem ostatnio pewnym autem z popękanymi (ale szczelnymi) elastycznymi przewodami hamulcowymi z tyłu to gość tego nawet nie wyłapał... zresztą dwóch innych rzeczy także nie. Pytać nawet nie pytałem gościa bo wiedziałem co w aucie siedzi. Tragedia... Rozumiem olać żarówki, klakson czy tam inne pierdoły, ale przewody hamulcowe?! eh...


  • 0

#349 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 20:17, 25.10.2019

Jakieś 3 lata temu musiałem diagnostę dosłownie prosić, żeby wjechał i zrobił ścieżkę, bo akurat była zajęta (robili zbieżność na innym aucie). A uparłem się, żeby wjechać, bo coś mi stukało w zawieszeniu. Była to stara Vectra GT (1992), okazało się, że sworzeń wahacza był tak wywalony, że dzieliły go dosłownie kilometry od wypadnięcia. Pojechałem prosto do mechanika. Wielu diagnostów nie zdaje sobie sprawy na jakie niebezpieczeństwo narażają ludzi zlewając przegląd, tylko biorąc kasę i wbijając pieczątkę w dowód.

Zrobił się OT  ;)


Użytkownik Vice edytował ten post 20:17, 25.10.2019

  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#350 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:18, 18.11.2019

Temat przewertowałem i trochę strach. W poprzednim VII dobiłem na OEM do 300tk i nie było problemu ze sworzniami. Aktualnie w Acco VIII od kilku miesięcy nasila mi się skrzypienie przy przejazdach przez progi, a obecnie skrzypi już na nierównościach i przy kręceniu kierownicą. Słychać z obu stron na tyle wyraźnie, że już dawno jest to irytujące, na tyle też delikatnie. Zaczęło się zaraz po wymianie sprężyn na Eibach, więc zacząłem to łączyć z dobijaniem amortyzatora ale w chwili obecnej zastanawiam się poważnie czy to nie sworznie. Acco wyjechał z ASO z dużego przeglądu 12tk temu więc części OEM i przebieg 244tk przy 5 latach.
Pytanie za 100 pkt. Objawy typowe dla sworzni czy nie koniecznie?
  • 0

#351 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6029 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:25, 18.11.2019

Czy sprężyny "eibach"miały na swoich końcach takie zabezpieczenia gumowe?? Bo bez tego będzie skrzypieć wszystko jak stary tapczan.... 

 

eibach-pro-kit-30mm-federn-honda-accord-

 

Tutaj widać co mam dokładnie na myśli.

 

Skrzypieć mogą również gumy staba i wiele innych rzeczy, nie od razu zwalał bym winę na sworznie, je prosto zdiagnozować jak przeczytałeś ten temat, Także szybko ustalisz czy to sworznie czy nie, jak na moje nowe sprężyny nie mają tych gum i stąd te odgłosy. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#352 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:53, 18.11.2019

Z tyłu siedzą, z przodu brak. Chyba tak jest jak kojarzę, że w Eibach kołnierze były tylko na tyle ale głowy nie dam..
A tapczan to odpowiednie słowo..

Update: Osłon sprężyn nie ma na przodzie oryginalnie. Zawias sprawdzony dokładnie, igła. Przyczyna? Osłony gumowe amortyzatora.. Heh! Scisnęły się po założeniu krótszych sprężyn i skrzypią jak ten tapczan. Do przycięcia.

Użytkownik SimRacer edytował ten post 16:43, 22.11.2019

  • 0

#353 halina 2.0 V-tec

halina 2.0 V-tec
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Wrocław-Swidnica
  • Silnik:2.0
  • Wersja:kombi
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:34, 14.02.2020

hej Panowie, 

czytam czytam i zastanawiam się nad wymianą  sworzni przy okazji wymiany tuleji na wahaczu. Sworznie niby ok, ale zrobiły już z 70tys - zamiennik nie wiem jakiej firmy. 

Nie jest powiedziane, że kolejne zamienniki będą równie wytrzymałe, patrząc po doświadczeniach kolegów aczkolwiek róznica ceny jest spora. W haparts sworzeń oem 258zł. Próbować szczęścia w zamienniku, co o tym myślicie? 


  • 0

#354 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 09:45, 14.02.2020

możesz kupić zamiennik, tylko smaru napchaj pod uszczelnienie.


  • 0

#355 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6029 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:04, 14.02.2020

http://www.accordklu...dpadło-mi-koło/

http://www.accordklu...nych-w-hondzie/

 

Owszem zamiennik można kupić, ale firmy CTR lub 555.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#356 Raffa

Raffa
  • Forumowicz
  • 1 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:23, 14.02.2020

U mnie świeżo po wymianie na ctr, pytaj wolka o sworznie.


  • 0

#357 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 14:47, 14.02.2020

W środę zmienialem w swoim Accordzie sworznie zwrotnicy. Miałem zalozone Blue printy, wytrzymały 15tys i na jednym luz był tak duży, że całe szczescie, że się nie wypial. Teraz wsadzilem, yamato bo tylko to było na szybko na miejscu. Skontroluje je za 5000km, jak będę zmieniać olej. Zobaczymy jak będą się sprawowowac, bo gdzieś na tym forum czytałem, że ktoś TRW, Lemforder i kilka innych głównych marek uznawał, za coś co nie powinno trafić do sprzedaży pomimo tego, że te firmy czesto robią podzespoły na pierwszy montaż do europejskich marek...
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#358 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 15:34, 14.02.2020

Z tego co pamiętam kilku osobom Yamato odpadły pomiędzy 10 a 15tys km użytkowania.
  • 0

#359 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 16:58, 14.02.2020

Będę mieć je na oku. Wolałem założyć te niż jeździć na zużytych na Maxa.
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#360 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 17:13, 14.02.2020

Znam osobę co ma już 70kkm yamoto.. Ja dowaliles smaru, powinno być ok
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq