dokładnie, reczna jest dużo dużo lepsza;)Ja mimo posiadania prasy hydraulicznej 30t wolę montować przy użyciu prasy śrubowej typu C, dużo szybciej i lepiej się montuje..
Zawsze dodaje smaru, ściągam gumkę przed montażem, aby jej przypadkiem nie naderwac.. A sworzni zwrotnic to dziesiątki, jak nie setki już montowalem..
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#316
Napisano 10:39, 22.09.2019
#317
Napisano 12:31, 22.09.2019
Edson o tym już rozmawialiśmy tu na forum rok temu, gdy właśnie mój mechanik wykrył luz i po telefonie do haparts co mam z tym robić dalej usłyszałem w słuchawce "Że na pewno zły sposób montażu". Pytałem tu na forum o te tajemne sposoby. Okazało się, że żadnych tajemnych sposobów nie ma, same podstawy sztuki mechanicznej. A ktoś mi odpisał, że to standardowy tekst od haparts w sprawach sworzni.
Robił mi to mój mechanik więc jego potem pytałem, ale żadnego młotka nie było, prasa ręczna - śrubowa, wiem bo mi mówił i nawet się chwalił, że dorabiał jakieś tuleje żeby mu pasowały do accorda, gumkę ściągał.
Smaru nie dodawał, bo na tamten moment takich informacji na forum nie znalazłem. Produkt oryginalny, miała być najlepsza jakość na rynku - to niby miało być ok - więc nie ulepszaliśmy na siłę rzeczywistości.
Informacje o dodawaniu smaru z tego co widzę to głównie piszesz ty i to od momentu gdy zaczęło się zgłaszanie przez ludzi (od 2017?), że jakość "555" spadła w porównaniu do poprzednich lat.
Sądząc po liczbie tych zgłoszeń i ich nasileniu ostatnio nie ulega wątpliwości, że ewidentnie jest coś nie tak z jakością "555", a ich wygląd pół roku po założeniu nie budzi zaufania... CTR wygląda dużo lepiej. Jak będzie okazja to porobię zdjęcia.
A rozbieżność w tym że "555" jednemu wytrzymał 100 tys. a drugiemu tylko 10 tys. może bierze się stąd, że ten pierwszy został kupiony już lata temu a ten drugi całkiem niedawno? Chyba w to już łatwiej uwierzyć mickry.
Użytkownik modlicha edytował ten post 12:43, 22.09.2019
#318
Napisano 12:34, 22.09.2019
Zdejmij gumkę w 555, i zdejmij w OEM.. Zobaczysz ile jest smaru.. M do czynienia z tym na codzień.. Dlatego podpowiadam
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#319
Napisano 12:37, 22.09.2019
#320
Napisano 12:39, 22.09.2019
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
#321
Napisano 13:04, 22.09.2019
OK, a jaki to rodzaj smaru konkretnie dodać?
P.S. Czyżby wcześniej było tego smaru więcej, a teraz zaczęli oszczędzać
#322
Napisano 13:14, 22.09.2019
#323
Napisano 14:12, 22.09.2019
z tym smarem to może być przyczyna dlaczego komuś szybko pada. Ja też zauważyłem, że jak zdjąłem osłonę gumową w sworzniu 555 to było tego smaru tak niewiele i na boku ( niechlujnie zaaplikowane czy specjalnie w fabryce czy nie to można tylko teorie snuć) ale na pewno jest dobrze dołożyć smaru, albo przynajmniej tego co jest dobrze rozsmarować tam gdzie sworzeń ma największe obciążenie. W ctr jest chyba osobna saszetka ze smarem. Choć oczywiscie nie powinno tak być, że w 555 trzeab coś poprawiać, no ale jest jak jest. To jak widziałem jak jest zaaplikowany fabrycznie ten smar, to nie wierzę, że podczas jazdy się on dobrze rozprowadzi. A to już krótka droga do awarii.
#324
Napisano 20:23, 22.09.2019
Ciekawe rzeczy tutaj czytam, aż mnie ciarki przechodzą ...
4 lata temu, po przygodzie z urwanym sworzniem zwrotnicy /o czym pisałem tu na Forum/, postawiłem na 555. 4 lata, ponad 70 kkm i w sierpniu br. postanowiłem profilaktycznie wymienić te sworznie znów na 555. Pytanie, czy mam się czego obawiać, bo aż strach pomyśleć, żeby jakość Three Five tak spadła, że po 10 czy 20 kkm sworznie dostają luzu i się zrywają, skoro komplet, który założyłem poprzednio wytrzymał 70 kkm i w zasadzie spokojnie mógłby służyć dalej /nie było wyczuwalnych luzów/ ... ?
Użytkownik Jacek1983 edytował ten post 20:26, 22.09.2019
#325
Napisano 20:56, 22.09.2019
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#326
Napisano 16:18, 24.09.2019
Wracając jeszcze do samego sprawdzania sworznia. Nie zalecane było sprawdzać luzu jak auto stoi na kołach. Więc wziąłem swój na podnośnik i łapkę między zwrotnicę a wahacz i luzu nie było. Tutaj na filmiku który ktoś wcześniej wstawił auto wisi w górze a i tak nie widać luzu, dopiero jak podniósł za wahacz. Tak straszycie tymi sworzniami, że nie wiem czy jeszcze raz iść podnosić fure za wahacz czy jednak dobrze sprawdziłem.
@edit
ORLEN GREASEN STP będzie odpowiedni do sworzni?
Użytkownik piotrekk6 edytował ten post 17:35, 24.09.2019
#327
Napisano 18:11, 24.09.2019
#328
Napisano 18:30, 24.09.2019
No to dobrze że w końcu to ogarnąłem. Może jeżdze na tykającej bombie Jutro sprawdzam tak jak mówisz
#329
Napisano 10:17, 07.10.2019
Sprawdziłem podnosząc za wahacz i napierając łapką w koło. Nie ma luzu.
Czytałem też że gdy auto wisi i włozymy brechę między zwrotnicę a wahacz to też jest poprawne sprawdzenie - tu tez nie ma luzu.
I teraz waham się czy wymieniać profilaktycznie czy "jeździć obserwować".
#330
Napisano 15:07, 07.10.2019
Jeśli wszystko jest OK to nie ma co kombinować, chyba, że masz wątpliwości do sposobu sprawdzenia, to podjedź do kogoś, kto na pewno wie jak to zrobić i robił to wiele razy. U mnie 240 tys. i jeden ciągle OEM, drugi 555 od ok. 160 tys. i ciągle dają radę (luzów brak).
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych