XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#331
Napisano 22:30, 19.10.2019
#332
Napisano 23:49, 19.10.2019
Tuleje na wahaczach? Mówisz o górnym? Jak dla mnie tuleje, nie padają... przynajmniej nie jakoś nadzwyczajnie często. Zresztą o sworzniach mogę tak samo napisać
Fakt obserwuje różne tematy tutaj i na fejsie, ale to jest tylko i wyłącznie związane z niedbalstwem... no i niestety niewiedza kierowników i diagnostów.
#333
Napisano 09:58, 20.10.2019
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#334
Napisano 17:00, 20.10.2019
Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
#335
Napisano 10:34, 21.10.2019
http://www.accordklu...cord-cl7-emila/
Miastowy pomykacz
http://www.accordklu...-honda-pcx-125/
#336
Napisano 20:29, 21.10.2019
Kolega pisze o VI genie...
W VII genie najczęściej lecą w dolnych wahaczach duże poziome tuleje, sworznie dolne jak i górne. Reszta wytrzymuję spore przebiegi.
Do czego się jeszcze można doczepić przy zawieszeniu to gumy staba, ale jak założy się OEM to spokój na następne 300 tyś, podobnie przy tulejach wskazane OEM, bo reszta wytrzymuje śmieszne przebiegi i jest obszerny temat o tym.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#337
Napisano 07:05, 22.10.2019
Ja też o VI... u mnie zaczęło coś w skrzypieć 2 lata temu. Mechanior wrzucił tulejki chyba TRW i mam nalatane 97k km w tej chwili. Na sworzniach było ostatnio 86, ale wymieniłem... wiadomo Także jak dla mnie ani jedno ani drugie nie pada jakoś często.
#338
Napisano 08:35, 22.10.2019
ja tam uważam że zawieszenie w accordzie jest jednym z trwalszych jeśli porówna się do konkurencji, tuleje w wahaczach wytrzymują 200k+ km, sworznie z reguły też tyle, no chyba że się jeździ po dziurach, pamiętajmy że nasze autka mają te 200 kkm już dawno przekroczone (jedne ten przebieg mają oficjalny inne nieoficjalny ) i obowiązkiem każdego właściciela jest sprawdzenie stanu zawieszenia, tym bardziej że większość z nas kupiło auto z takim przebiegiem, a skoro taki przebieg to skąd wiecie czy poprzedni właściciel robił coś w zawiasie, a jak robił żeby nie pukało/ stukało to czy nie wrzucił jakiegoś ryżu po taniości żeby tylko kupujący nie marudził, przecież to normalna praktyka w aucie na handel, jak cos wymaga wymiany to nie montować ryżu, ryż rozleci się szybciej niż łączny czas montażu (trochę przerysowane ale dobrze obrazuje trwałość tych części), jak zamontujecie oryginał to można zapomnieć o zawieszeniu w zasadzie do końca żywota samochodu biorąc pod uwagę przeciętne polskie przebiegi, zamienniki są dużo niższej jakości a cena niewiele niższa, np duża tuleja w acco7 oem około 80 zł, zamiennik około 60-70, jaki sens montować zamiennik...
ogólnie do serwisu zawiasu trzeba znaleźć mechanika który wie jak sprawdzać sworznie w hondzie, i na pewno nie można polegać na opinii diagnostów z SKP którzy to tylko sprawdzają na szarpakach - tu z reguły zużytego dolnego sworznia nie wykryją...
najlepiej samemu sprawdzać dwa razy w roku nawet na zwykłym podnośniku + kawałek jakieś "breszki" (różnie to ludzie nazywają)
#339
Napisano 16:34, 22.10.2019
No i pod tym postem kolegi rafisz mogę się podpisać , nawet mogę się podpisać obiema rękami ... Nic dodać nic ująć . Ja myślę i podchodzę to tej kwestii zupełnie tak samo .
#340
Napisano 17:21, 22.10.2019
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#341
Napisano 06:32, 25.10.2019
"...na pewno nie można polegać na opinii diagnostów z SKP którzy to tylko sprawdzają na szarpakach - tu z reguły zużytego dolnego sworznia nie wykryją..."
Racja. Zastanawia mnie czy np w UK, Niemczech gdzie do badań technicznych samochodu podchodzą bardzo restrykcyjnie- czy tam umieją sprawdzić dolny sworzeń wahacza i kiedykolwiek komuś wykryli na nim luz?
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
#342
Napisano 08:02, 25.10.2019
pytanie czy podczas sprawdzania podnoszą auto tak żeby koła oderwały się podłoża, to jest jedyny sposób żeby wyczaić luźny sworzeń dolny, bo jak auto stoi na kołach to nie ma szans na poprawną diagnozę
#343
Napisano 08:21, 25.10.2019
pytanie czy podczas sprawdzania podnoszą auto tak żeby koła oderwały się podłoża, to jest jedyny sposób żeby wyczaić luźny sworzeń dolny, bo jak auto stoi na kołach to nie ma szans na poprawną diagnozę
Dlatego ja korzystając z okazji akcji wymiany naboju poduchy w serwisie hondy , dopłaciłem niecałą stówkę i zleciłem kontrolę zawieszenia . Poproszono mnie na koniec na halę , auto było na podnośniki i pokazano mi wszystko na co zwrócili uwagę , a sprawdzał to mechanik , który robi tam już wiele lat .
A odnośnie SKP , nieważne na jakiej byłem , to gdybym nie powiedział gościowi który sprawdzał co i jak ma sprawdzić , to by tego dobrze nie zrobił .
#344
Napisano 09:19, 25.10.2019
Za każdym razem auto idzie do góry i skrupulatnie sprawdzają sworznie zarówno górne jak i dolne... I od nich zaczynają jak by wiedzieli że jest coś na rzeczy,potem tylne zaciski, osłony tarcz itd. Pozdrawiam.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#345
Napisano 09:23, 25.10.2019
Za każdym razem auto idzie do góry i skrupulatnie sprawdzają sworznie zarówno górne jak i dolne... I od nich zaczynają jak by wiedzieli że jest coś na rzeczy,potem tylne zaciski, osłony tarcz itd. Pozdrawiam.
Normalnie jakby znali przypadłości Accorda
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych