Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Spalanie oleju, wycieki, nierówna praca silnika, wypadanie zapłonów

VI accord honda spalanie oleju wypadanie zapłonów

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
113 odpowiedzi w tym temacie

#91 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:11, 05.03.2017

Mam już inny czujnik ale teraz jest zbyt zimno żeby sprawdzić czy wentylatory się włączą. Mam jeszcze taki problem, mianowicie gdy teraz jest temperatura 4*C i wiatr, silnik nie odpalany ze dwa dni i po odpaleniu (ciężkim z resztą) silnik jakby nie palił na wszystkie cylindry - trzęsie, przygasa, muszę dodawać gazu żeby nie zgasł, po chwili jest elegancko, żadnych negatywnych objawów.

 

Co zostało zrobione:

- wyczyszczona kopułka i palec rozdzielacza

- wyczyszczony zawór EGR

- wyczyszczona przepustnica i silniczek krokowy (po tym pracował z godzinę i jeździłem nim trochę)

- wymienione świece

Do tego dołożyłbym jeszcze regulację zaworów.


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#92 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:25, 05.03.2017

regulacja zaworów obowiązkowo


  • 0

#93 daniobialystok

daniobialystok
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:34, 07.03.2017

Zauważyłem, że do skrzyni jest doczepiony krótki przewód - miedziana plecionka. Przykręcona była tylko z jednej strony do skrzyni w tym miejscu (zdjęcia nie moje):

 

20100719879.jpg20100719880.jpg

 

Plecionka wygląda tak, jest krótka (moje zdjęcie):

 

1f6y38.jpg

 

To jest przewód oryginalnie montowany, macie to w swoich Acco? Nie powinno to iść dłuższym przewodem bezpośrednio do minusa akumulatora?

 

Dodam jeszcze, że w miejscu pokazanym na poniższym zdjęciu (nie moje zdjęcie) nie ma przewodu, jest sama plastikowa pusta rurka, przy klemie minusowej jest tylko jeden przewód a chyba nie powinno być tak...

 

r0eg40.jpg

 

Masa jest zrobiona nowa w tym miejscu (nie moje zdjęcie):

 

2nrzg4l.jpg

 

Czy tak może zostać?


Użytkownik daniobialystok edytował ten post 14:49, 07.03.2017

  • 0

#94 Adam B

Adam B
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:ok 140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:CB9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:52, 07.03.2017

Minus akumulatora jest przykręcony do budy(cała karoseria jest pod minusem), nie ma potrzeby aby przewód który idzie od skrzyni biegów był bezpośrednio przykręcony do akumulatora. 


  • 0

CB9 CB7 CC1


#95 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:01, 07.03.2017

Minus akumulatora jest przykręcony do budy(cała karoseria jest pod minusem), nie ma potrzeby aby przewód który idzie od skrzyni biegów był bezpośrednio przykręcony do akumulatora. 

Czemu uważasz że masa nie jest potrzebna na silniku? Moim zdaniem to podstawa aby była dobra masa(-) na silniku.

 

 


Czy tak może zostać?

Może zostać ale dlaczego nie jest w tym miejscu przy skrzyni? Tak było oryginalnie.


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#96 daniobialystok

daniobialystok
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:05, 07.03.2017

Tak było jak kupiłem, nie zwracałem na to uwagi, dopiero niedawno zauważyłem wiszącą plecionkę na skrzyni. Powinienem dodatkowo dać przewód do skrzyni biegów czy raczej to co teraz jest przykręcone do silnika przykręcić z powrotem do skrzyni biegów?


  • 0

#97 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:11, 07.03.2017

Dodatkowo nie ma sensu dawać. Może ten uchwyt przy skrzyni jest skorodowany, komuś się ni chciało czyścić i przykręcił w tym miejscu co pokazałeś. To już od Ciebie zależy gdzie to przykręcisz teraz ;-)


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#98 Adam B

Adam B
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:ok 140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:CB9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:42, 07.03.2017

Czemu uważasz że masa nie jest potrzebna na silniku? Moim zdaniem to podstawa aby była dobra masa(-) na silniku.

 

 

Może zostać ale dlaczego nie jest w tym miejscu przy skrzyni? Tak było oryginalnie.

 

 

Oczywiście że jest potrzebna. W moim acco Minus akumulatora nie łączy sie bezpośrednio ze skrzynią i wszystko działa tak jak powinno. aby tak było musi być spełniony pewien warunek. Wszystkie łączenia musza być oczyszczone aby był dobry styk. 


  • 0

CB9 CB7 CC1


#99 daniobialystok

daniobialystok
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:21, 08.03.2017

Mam pytanko odnośnie bezpiecznika sondy lambda

 

Moglibyście sprawdzić u siebie czy macie bezpiecznik nr 6 i ile amper w skrzynce po stronie pasażera. Jest to bezpiecznik grzałki sondy LAP (lambda)

Pytałem już użytkownika qcaj i potwierdził, że ma ten bezpiecznik 20A, u mnie o natomiast nie ma i nie wiem czy powinienem założyć go czy nie. Dodam, że qcaj sondę ma z wierzchu w kolektorze wydechowym (widoczne po otwarciu maski) u mnie zamiast sondy jest śruba ale raczej tak było oryginalnie, sonda pewnie jest głębiej, nie mam jak obadać bo nie mam kanału

 

W końcu dobrałem się do świec, są to NGK ZFR6F. Nie były mocno dokręcony, pierwsza nieco mocniej a reszta to tak jakby zaraz miała się odkręcić. Numerowane od strony rozrządu, tak też pisało na kablach. Co o tym sądzicie?

 

 
eb1c844fcb19379ed3673680d42a34bf_orig.jp
 
3facb5caa184e25e6f2947cdc5949afd_orig.jp
 
361456f31ca0a117c7c225aa132ab4e1_orig.jp

 

 


Użytkownik daniobialystok edytował ten post 16:18, 09.03.2017

  • 0

#100 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:29, 09.03.2017

Na moje oko to olej ci żłopie na czwartym cylindrze.

Ewentualnie jest słaba iskra, więc problem z układem zapłonowym.


Użytkownik kslavek edytował ten post 22:31, 09.03.2017

  • 0

#101 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:34, 09.03.2017

Pierwsza i druga na moje oko OK, trzeci cylinder pali olej (gruby popielisty osad na izolatorze) a czwarta to dramat.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 22:34, 09.03.2017

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#102 daniobialystok

daniobialystok
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:49, 09.03.2017

No 4. to faktycznie dramat. Świece można czyścić - zanurzać w benzynie ekstrakcyjnej?

Jak z tym bezpiecznikiem? kslavek Ty masz takie samo auto, tyle że wersja ES. Masz włożony bezpiecznik nr 6 po stronie pasażera?


  • 0

#103 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:04, 09.03.2017

kolego, a po co chcesz czyścić świece? Nic Ci to nie da, jest jakiś problem na jednym cylindrze i na tym się skup.

Ps. Świece dokręca się dosyć lekko


  • 0

#104 daniobialystok

daniobialystok
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:11, 09.03.2017

To są nowe świece, więc na pewno nie będę ich wymieniał, z resztą bez sensu to robić przed zlikwidowaniem usterki. Na dniach wymieniam czujnik temperatury ECT i jak będzie trzeba to sondę ale też chcę ustalić czy powinienem mieć założony bezpiecznik nr 6 po stronie pasażera. Chcę przetestować auto po wymianie czujnika i załatwieniu sprawy z sondą, nie chcę żeby zabrudzona świeca nr 4 zaburzyła mi "pomiary", mam na stałe skaner OBDII więc chcę pobawić się nim, może po tych zabiegach znikną błędy i będzie znacznie lepiej.


  • 0

#105 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:18, 09.03.2017

świec się nie czyści, świca nie jest zabrudzona ,tylko jest przepalona na jednym garze, moim zdaniem wymiana czujnika temperatury nie zlikwiduje przyczyny.

Jak nie zapomnę ,to jutro zobaczę ten bezpiecznik


Użytkownik toki edytował ten post 23:18, 09.03.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, accord, honda, spalanie oleju, wypadanie zapłonów

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq