Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Brak kultury pracy silnika - szarpanie, nierówna praca

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
484 odpowiedzi w tym temacie

#76 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5,948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:43, 12.10.2016

a spotkał sie ktos z czyms takim ze jadac z stala predkoscia przy okolo 1800-1900 szarpie i tylko na 3 biegu gdy auto jest zimno poszarpuje potem z wzrostem temperatury zanika az jak pojezdze autem dluzej to kompletnie znika. swiece wymieione, przepustnica i map sensor wyczyszczony, zawory wyregulowane.

 

 

przewody zapłonowe


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#77 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:02, 12.10.2016

Seth, ja wymieniłem przewody i nadal to samo. Wszystko oprócz sondy już wymieniłem

Wysłane z Meizu M2 Note
  • 0

#78 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:47, 12.10.2016

Seth, ja wymieniłem przewody i nadal to samo. Wszystko oprócz sondy już wymieniłem

Wysłane z Meizu M2 Note

bedziesz sonde wymieniał? Oraz czy jeżeli sonda by źle pracowała to by chyba też wariowała z spalaniem?

Bo sprawdziłem sobie i auto mi spala w  mieście oraz kilkanascie kilometrów około 15-20 z predkoscia 170 około 10 literków na 100 km


Użytkownik Troy edytował ten post 13:50, 12.10.2016

  • 0

#79 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:21, 12.10.2016

Panowie. U mnie wszystko zniknelo po wymianie sondy. Dostałem uzywke i teraz już nie szarpie.
Btw a spalania powiekszonego nie miałem.
  • 0

#80 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5,948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:09, 14.10.2016

U mnie spalanie normalne bylo
Silnik pracowal super itp itd
Byly jedynie przymuly jak byl zimny w okolicach 2-3 tys obrotow- jakby na chwile nie dostawal powietrza i nagle ciagnal do przodu.
Zadnego checka nie bylo

Az pojechalem na wakacje w bieszczady i pewnego pieknego dnia zapalam, klima na maxa. 4 osoby na pokladzie i pod gorke i nagle check. Zayrzymalem sie samodiagnostyka i blad sondy. Zapalilem zgasl i wiecej sie nie pojawil. Wrocilem do domu i nic sie nie dzialo. Ale wiedzac o tym checku kupilem uzywke sonde zmienulem i wszystkie zamulania zniknely. I po dzis dzien jest wszystko super.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#81 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:22, 14.10.2016

U mnie spalanie normalne bylo
Silnik pracowal super itp itd
Byly jedynie przymuly jak byl zimny w okolicach 2-3 tys obrotow- jakby na chwile nie dostawal powietrza i nagle ciagnal do przodu.
Zadnego checka nie bylo

Az pojechalem na wakacje w bieszczady i pewnego pieknego dnia zapalam, klima na maxa. 4 osoby na pokladzie i pod gorke i nagle check. Zayrzymalem sie samodiagnostyka i blad sondy. Zapalilem zgasl i wiecej sie nie pojawil. Wrocilem do domu i nic sie nie dzialo. Ale wiedzac o tym checku kupilem uzywke sonde zmienulem i wszystkie zamulania zniknely. I po dzis dzien jest wszystko super.

Podmienic na uzywke ? 


  • 0

#82 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:33, 16.10.2016

Seth dlaczego ty dopiero teraz o tym mówisz xd u mnie czasami jak źle ruszę, tzn za gwałtownie sprzeglo puszczę i auto rusza z bardzo niskich obrotów to jest potem straszny muł, czasami w trakcie szybkiej redukcji na dwójkę przed skrzyżowaniem też potrafi szarpnąć a potem mulic

Wysłane z Meizu M2 Note
  • 0

#83 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5,948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:20, 17.10.2016

Ja to pisalem z 10 razy. Mowilem drugie tyle.
:D
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#84 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:58, 18.10.2016

Seth mam prosbe. Możesz odpisywac na kazdy post,choc by nie na temat,ale dla samego odpisania. Bo widze ze jak Ty napiszesz to i wszyscy wtedy cos dodaja. 😁
  • 0

#85 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5,948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 06:37, 20.10.2016

Fełtek bo pewnie tylko ja pisze cos sensownego :D

Kiedys kazdy wymienial sie doswiadczeniami na forum. Teraz wiekszosc pisze : pomozcie , a szczatkowa liczba osob skora do dzielenia sensownej porady.


Zobacz np kiedy ja napisalem jakis temat z pytaniem? Nie bardzo ma to sens bo nikt nie odpowie. Wiem kogo zapytac albo sam kminie.
Tez bym chcial jak 90 % na tym forum wpasc zadac pytanie i dostac dobra odpowiedz.

A wracajac do tematu.
Sonda daje objawy ale nie rzuca czesto checkiem, po prostu jeszcze za male ma odchyly na check a uzytkownik juz czuje jakies objawy niepoprawnej pracy samochodu. Moze Honda ustawila zbyt duza tolerancje bledu albo za slaba jest diagnostyka.
Obecnie jak ktos kupuje acco to bardzo ciezko mozna zdiagbozowac jakies jego niedomagania bo nic nie wiadomo zwykle co byly juz wymieniane czyszczone regulowane.
A przy obecnym wieku tych samochodow pakiet startowy robi sie dosc pokazny. Bo jak ja kupowalem to pakietem startowym byl rozrzad oleje filtry i zawory. A teraz do tego ja bym dorzucil: kopulja,palec,przewody,czyszczenie przepustnicy i krokowego,czyszczenie EGR i EGR plate,sondy lambda( w sensie do sprawdzenia w razie problemow) nie liczac wymian elementow zawieszenia, przewodow paliwowych i hamulcowych


Użytkownik Seth edytował ten post 14:38, 20.10.2016

  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#86 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:15, 21.10.2016

Seth przyznaje Ci rację.
Ja w większości przypadków tez staram się sam kminic,a jak już pytam to faktycznie gdy rece rozkladam.
Z moich obserwacji. Wymieniłem sondę ostatnio na uzywke, objawy zniknęły, ale im więcej jeżdżę tym czuje że nie do końca.
Będę musiał kupić Ngk nowa. Tu kolejny problem z wyborem. Ale mam symbole starej to się ogarnie.
  • 0

#87 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:26, 06.11.2016

Odkopuje ponownie,bo mam nowe spostrzeżenia.

Potrzebuje pomocy kogoś kto się bardziej zna.
Oczywiście wymieniłem sonde i juz autko nie szarpie w ww zakresie obr.
Ale. Jadąc dziś w nocy A4 150km/h na tempomacie. Nagle jakies auto mnie spowalnia,deptam hamulec i zwalniam przykladowo do 130km/h. Auto zjedza,a ja "resume"tempomatu i auto przyspiesza żwawo do 150km/h zadanych tempomatu. I co ,mozna by zapytac? Otwórz,taka sama sytuacja sie dzieje do momemtu zwolnienia,ale tym razem nie wciskam "resume"w tempomacie tylko próbuje przyspieszyć pedalem gazu. I auto wtedy przyspiesza baaardzo ospale,nawet jak gaz w podloge. Na tempomacie jedzie jak "szalone"czyli jak trzeba.
Macie tak?
Czy jest możliwość ze tempomat ma, nie wiem.....inny potencjometr (czy jak to się zwie) i on jest dobry,a manualny jest zepsuty? Lub nie wiem,inna mapa na tempomacie jest ?
Ma ktos jakies sugestie?
  • 0

#88 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1,722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 14:43, 06.11.2016

Dziwne... hmm tempomat działa na drugiej lince (jeśli chodzi o mechanikę), ale podpięte jest w to samo miejsce co linka od pedału gazu... może sprawdź obie linki i ich naciąg, chociaż nie wiem czy to może mieć związek z Twoim problemem...


  • 0

#89 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5,948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:49, 06.11.2016

No to co opisujesz to wyglada na linke
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#90 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:58, 06.11.2016

Coś Kombinowalem z linkami, bo po kupnie miałem tak naciagnieta ze obroty wieszalo. Może teraz za luzno jest. Podciagniemy.
A był by to dla któregoś problem żeby zrobil fotkę tych linek?

Użytkownik fełtek edytował ten post 15:59, 06.11.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq