jakie pyrkanie xD
U mnie poszarpywanie było choć nie zawsze, później było czuć jak by zapłony wypadały i pyrkał z tyłu z tłumika i łapał muła, ja wciskam gaz a on prawie nic nie przyspieszał. Diagnostyka pokazywała że sonda pracuje dobrze ale po wymianie wyszło że jednak źle pracowała. Wymieniałem w ciemno bo błędu nie było ale pomogło. Sonda uniwersalna kosztuje 160zł. to nie tak źle. Stara sonda została założona do citroena i auto śmiga a Hanka już miała focha i nie gadała jak trzeba.
Ty, dokładnie mam to samo z pyrkaniem z tłumika, musiałem, że to złącze elastyczne a tu po wymianie cały czas to samo. Te pyrkanie było słychać najbardziej jak np ruszales a dźwięk miał się od czego odbić np ściana, inne auto?
Wysłane z Meizu M2 Note
niby czemu ma dobre bo mu nie gaśnie, nie bardzo rozumiem... Prawda jest taka że sprzęgła nie sprawdzisz nigdy cyz jest dobre cyz nie dopoki go nie sciagniesz i nie poogladasz
A nie gaśnie, bo wciska ponownie sprzęgło przed zgaśnięciem. Jeszcze raz powtarzam, że to na bank nie jest wina sprzęgła (tarczy, docisku, łożyska), aczkolwiek jest opcja, że coś tam jest krzywe/wyrobione w silniku dalej, wałek sprzęgła, koło zamachowe, skrzynia. Tego nie wykluczam, chociaż podczas jazdy auto daje objawy ze strony układu sterowania silnikiem.
I nie da się porównywać tego do przegazówki na postoju z takiej przyczyny, że podczas jazdy brane są dane z innych czujników, dlatego nie można wykluczyć takim sposobem usterki układu sterowania silnika.
Jeśli chodzi o mnie, to jeszcze u gazownika nie byłem
Użytkownik kslavek edytował ten post 16:23, 16.09.2016