Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Klekot i wibracje silnika

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
72 odpowiedzi w tym temacie

#46 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:58, 27.04.2016

Wrzuć może filmik jak drga na poduszce - może ktoś się wypowie.


Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 19:01, 27.04.2016

  • 0

#47 Bulek1989

Bulek1989
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:146
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:03, 27.04.2016

U mnie wydaję mi się, że też jest spory luz na przedniej poduszce silnika, jak dodaje gazu to wydaje mi się, że mocno się odchyla, mogę nagrać filmik, to zobaczysz czy u Ciebie jest podobnie


  • 0

#48 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:07, 27.04.2016

może i moja jest padnięta - kiedyś mi mech pokazał - akurat miał Acco na podnośniku


  • 0

#49 rewan

rewan
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:12, 27.04.2016

Drga tak, że trzęsie się nawet zbiorniczek wyrównawczy. I tak w momencie dodawania gazu odchyla się z przodu w stronę grodzi. 


  • 0

#50 rewan

rewan
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:21, 28.04.2016

Dubluje ale zauważyłem coś jeszcze. W momencie gdy silnik nie jest do końca dogrzany w momencie ruszania ne reaguje na gaz. Aż po chwili wraca wsio do normy. Występuje to tylko gdy silnik ne jest do końca rozgrzany i tylko na benzynie. Gdy przechodzi na gaz działa idealnie. Ale gdy jest na benzynie już coś ne gra. Znowu na gazie chodzi jakby lekko nie równo. Wcześniej też tak miałem to po regulacji zaworów było ok. Chyba następna regulacja mnie czeka.
  • 0

#51 whtb

whtb
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:38, 29.04.2016

Dubluje ale zauważyłem coś jeszcze. W momencie gdy silnik nie jest do końca dogrzany w momencie ruszania ne reaguje na gaz. Aż po chwili wraca wsio do normy. Występuje to tylko gdy silnik ne jest do końca rozgrzany i tylko na benzynie. Gdy przechodzi na gaz działa idealnie. Ale gdy jest na benzynie już coś ne gra. Znowu na gazie chodzi jakby lekko nie równo. Wcześniej też tak miałem to po regulacji zaworów było ok. Chyba następna regulacja mnie czeka.

 

U mnie była identyczna sytuacja i zmieniła się po zaślepieniu zaworu EGR, miałem identycznie, teraz jest o wiele lepiej.


  • 0

#52 rewan

rewan
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:31, 30.04.2016

Nie ma to wpływu na drugą sondę? Bo niestety u mnie są już dwie.


  • 0

#53 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 13:06, 30.04.2016

Nie ma to wpływu na drugą sondę? Bo niestety u mnie są już dwie.

Z Twojego profilu wynika, że ma przedlifta a w przedliftach jest jedna sonda i możesz z powodzeniem zaślepić EGR, w polifcie na 2 sondach już nie zaślepisz bo wywala CE.

pozdr


Użytkownik dargo edytował ten post 13:06, 30.04.2016

  • 0

#54 rewan

rewan
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:26, 30.04.2016

Są dwie. Jest to automat także są niestety dwie sondy. Zresztą byłem pod samochodem i widziałem.

A jeżeli np. wywalamy kata, montujemy emulator nadal będzie CE sypać?


  • 0

#55 whtb

whtb
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:35, 19.05.2016

U mnie była identyczna sytuacja i zmieniła się po zaślepieniu zaworu EGR, miałem identycznie, teraz jest o wiele lepiej.

Niestety objawy wróciły po jakiś dwóch tygodniach i znowu na zimnym silniku zdarzają się braki mocy :( Spróbuję wyregulować zawory i zobaczymy ...


  • 0

#56 rewan

rewan
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:39, 19.05.2016

U mnie pomogła regulacja powiem tak. Zrobiłem to 5x sprawdzając no i teraz wszystko gra. Nic nie klekocze, tylko lekko cyka jak to te silniki. Wibruje jak wibrował, ale czuje wibrację także w środku, więc obstawiam poduchę.


  • 0

#57 dzikus08

dzikus08
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:03, 22.05.2016

Tak się zastanawiam, czy przy zaślepieniu egr jeśli wywala check to ma to jakiś większy wpływ na silnik czy po prostu tylko tyle że się świeci?

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#58 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:23, 23.05.2016

Pytanie lepsze czy komputer nie przechodzi w jakiś tryb serwisowy i np. blokuje/wyłącza vteca.


  • 0

#59 dzikus08

dzikus08
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:26, 23.05.2016

Właśnie mniej więcej o takie pytanie mi chodziło, ktoś potrafi na nie odpowiedzieć?

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#60 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:34, 23.05.2016

Tak się zastanawiam, czy przy zaślepieniu egr jeśli wywala check to ma to jakiś większy wpływ na silnik czy po prostu tylko tyle że się świeci?
 

 

Po zaślepieniu EGR nie wyrzuci żadnego błędu, zawór ma tylko czujnik czy jest podniesiony czy opuszczony i na tej podstawie ECU stwierdza czy jest sprawny czy nie.

 

Innymi słowy, żeby nie mieć błędu EGR musisz mieć sprawny zawór ;)


Użytkownik Pejot edytował ten post 21:35, 23.05.2016

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq