Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Modyfikacja wtryskiwaczy Honda Accord Type R na Honda S2000

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1,968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 14:58, 04.03.2016

Giełda nie działa to jak ??? ;-)

Jak giełda nie działa to zapraszam na : allegro , olx i inne . Nie kombinuj , bo zostaniesz zawieszony i nie chcę się powtarzać .


  • 0

#17 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:43, 30.03.2016

H22A jdm ma wtryski 310cc? A jak to się będzie sprawowało w silniku h22a z kolektorami z h22a7?


  • 0

#18 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:13, 30.03.2016

H22A jdm ma wtryski 310cc? A jak to się będzie sprawowało w silniku h22a z kolektorami z h22a7?

 

Ssący z H22A7 założysz z wtryskami i listwą z H22A7 (mają mniejszą średnicę od JDM) + adapter i krokowiec z Preludy i możesz uruchomić taki setup na kompie H22A ale docelowo pasowałoby wystroić na P28.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#19 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:26, 30.03.2016

To może warto zostawić ssący od h22a z listwą i wtryskami, a dołożyć tylko wydechowy?


Docelowo i tak ma być strojony, tylko który setup jest wydajniejszy, żeby uzyskać więcej mocy i momentu?


  • 0

#20 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1,968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 21:56, 30.03.2016

Skoro masz już ssący  h22a7 to ja już bym ładował właśnie ten w ten projekt . Lepszy przepływ powietrza , większa przepustnica . Tak ja Paweł wspomniał potrzebny adapter i sam krokowiec obd1


  • 0

#21 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:27, 30.03.2016

Krokowiec będzie obd1, tylko adapter potrzebny.


  • 0

#22 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1,968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 22:50, 30.03.2016

Bez tego nie da rady ;-)


  • 0

#23 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 22:52, 30.03.2016

Badz jak Adam Slodowy i zrob se sam ten adapter ;-) Ja np. własnoręcznie stworzylem takie cudo dla swoich potrzeb. Praca mila, prosta i przyjemna.
  • 0

#24 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:55, 31.03.2016

Ja moge polecic ladnie wykonany, a cena nie jest przesadnie duza i szybka przesylka ;-)

http://www.roskoraci...CV_Adapter.html

 

Ja jeszcze kupowalem jak dolar byl dwa razy mniejszy ;)

 

Ps.

Przed strojeniem warto zaslepic EGR, ktory w tym modelu bardzo podgrzewa kolektor dolotowy tak samo warto zainwestowac w uszczelke termoizolacyjna i ominac podgrzewanie przepustnicy - efekt jest zauwazalny szczegolnie w ruchu miejskim gdzie H22 puchnie od wlasnie goracego dolotu ;-)


Użytkownik Pablo1980 edytował ten post 06:59, 31.03.2016

  • 0

<p>Honda CRV Executive '07<p>


#25 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 07:26, 31.03.2016


Docelowo i tak ma być strojony, tylko który setup jest wydajniejszy, żeby uzyskać więcej mocy i momentu?

 

Hehe, a tutaj to już będzie rozbieżność bo ssący H22A7 daje większą moc na wysokich obrotach a H22A JDM ma wyższy moment od dołu ;)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#26 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:49, 22.04.2016

A co powiesz na hybrydę tzn. przepustka od h22a7 i ssak z h22a  jdm?


  • 0

#27 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:38, 14.11.2016

Podpinam się znów do tematu. Mam swapa h22a na przerobionej wiązce Accord VI 1.8 obd2b z przejsciowką na obd 1 i kompem P30. Pytanie takie. Chcę wrzucić wtryski z rx8 440cc, ale nie wiem czy są one wysoko czy niskoohmowe i do jakich jest przystosowana moja instalka. Pomoże ktoś?
  • 0

#28 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6,037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:48, 14.11.2016

Jaki kolor tych wtrysków? Bo jak dobrze kojarzę, w RX8 było kilka rodzajów. Dla żółtych (ale trzeba by to sprawdzić):

 

Flow Rates:

450cc/min at 3 bar

486cc/min at 3.5 bar

524cc/min at 4 bar

Resistance: 11.8-16.5 Ohms

Voltage: 8-15 Volts, Nominal 13.5 Volts

Amperage: 1.0 Amps

Pressure: Min. 36 PSI (2.5 bar), Max. 101 PSI (7 bar)

 

Tu masz więcej info: http://www.rx8club.c...o-150432/page5/

I tu: http://forum.miata.n...ad.php?t=223699


Użytkownik tarjei86 edytował ten post 14:50, 14.11.2016

  • 0

#29 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:23, 14.11.2016

Chodzi o te żółte ;-)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq