Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Drążki zbieżności (?) + śruby regulacyjne tył

VI drążki zbieżności śruby regulacyjne

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#31 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 14:13, 15.05.2016

http://japancars.ru/...&nplblk=B__2900

 

śruba nr 18 i ewentualnie tuleja wahacza nr 13, tyle że ta tuleja jedynie w zamienniku jeżeli w ogóle takowy istnieje, chłopaki wyżej piszą że jest dostępna, pytanie jak z jej jakością...


  • 0

#32 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:50, 15.05.2016

Ja kupowałem tuleje Febest i to kupowałem w haparst i mówili że to jeden jedyny zamiennik coś wart.
  • 0

#33 Cloudwalking

Cloudwalking
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:11, 21.09.2016

Czy wahacze firmy NTN http://www.hdmot.pl/...360-sea-000-tyl są coś warte? Czy lepiej tuleje Febest?

 

Potrzebuję ustawić zbieżność z tyłu, ale wszystko zapieczone.


  • 0

#34 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:41, 21.09.2016

Ja wybrałem febest jedyny zamiennik który polecił Haparts oni handlują tylko OEM częściami i najlepszymi zamiennikami
  • 0

#35 Cloudwalking

Cloudwalking
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:26, 21.09.2016

Wystarczyły tylko 2 tuleje? Czy musiałeś wszystkie 4? Nie jestem pewien czy te tuleje od strony kół uda się odzyskać.


  • 0

#36 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:56, 21.09.2016

Te od kół u mnie zeszły po puknieciu małym młotkiem . Wiec pierwsze może warto sprawdzić.
  • 0

#37 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:20, 21.09.2016

Czy wahacze firmy NTN http://www.hdmot.pl/...360-sea-000-tyl są coś warte? Czy lepiej tuleje Febest?

 

Potrzebuję ustawić zbieżność z tyłu, ale wszystko zapieczone.

kolego, to nie jest NTN, tylko NTY- to chińszczyzna


  • 0

#38 Cloudwalking

Cloudwalking
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:29, 22.09.2016

Tak, wiem że nie NTN. Literówka.

 

W każdym razie zamówione 4 tuleje Febesta.


  • 0

#39 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:46, 25.10.2016

Odgrzeję kotleta, czytając wszystkie posty doszedłem do wniosku, że nakrętki z tej śruby mimośrodowej odkręcają się bez problemów.

Problem robi się dopiero przy próbie przekręcenia śruby, bo jest zapieczona w tulei?


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#40 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:38, 25.10.2016

Tak dokładnie . I tak dla kogoś kto by chciał to grzać i takie tam . Po wciśnięciu tuleji i po składaniu wszystkiego wziąłem stara tuleji w imadlo młotek z 2 kilo i pralem w tą zapieczona śrubę. Nawet nie drgnela.
  • 0

#41 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:39, 10.12.2016

Tak dokładnie . I tak dla kogoś kto by chciał to grzać i takie tam . Po wciśnięciu tuleji i po składaniu wszystkiego wziąłem stara tuleji w imadlo młotek z 2 kilo i pralem w tą zapieczona śrubę. Nawet nie drgnela.

Jak jest zapieczone to na samochodzie jest ta śruba raczej nie do wybicia. Po odcięciu i postawieniu tulei na odpowiednim podkładzie to musi to puścić dlatego radziłbym ostrożność przy wycinaniu bo tuleje są do uratowania.


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#42 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:17, 10.12.2016

No może i są . Ale nie zawsze u mnie niestety ale nie były do uratowania.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, drążki zbieżności, śruby regulacyjne

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq