Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Drążki zbieżności (?) + śruby regulacyjne tył

VI drążki zbieżności śruby regulacyjne

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#16 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:17, 28.02.2016

Aha rozumiem . Mam nadzieje ze są same tuleje do 7 gen .
  • 0

#17 krystyna

krystyna
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:SOBIBÓR
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:42, 15.03.2016

Witam, czy ktos zakładał tylne dolne  wahacze do 6 gena takie jak tu w aukcji: http://allegro.pl/Sh...ars_rule_id=201 ???

 

Bo tak sie zastanawiam czy zostawic stare drazki i dac nowe tuleje, czy dac całe drazki - bo mi sie zbieżność z tyłu rozjechała i prawdopodobnie i tak bede nowe śruby dawał wiec od razu bym wymienił tuleje lub całe wahacze.


  • 0

#18 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:40, 27.03.2016

Myślę że lepiej zainwestować w same tuleje . Bo 60 zł to może być słabo z jakością .
  • 0

#19 Lotar

Lotar
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Sobótka
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:39, 25.04.2016

Cześć, mam Hondę Accord VI gen silnik 1.8. Potrzebuję śrub mimośrodowych tył. Wiecie może gdzie mogę  znaleźć ?


  • 0

#20 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:47, 25.04.2016

Pytaj na Jarusnet albo Haparts powinny być dostępne


  • 0

#21 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 18:40, 27.04.2016

Zapytaj tez w ASO, można wyrwać w dobrych cenach, ASO nie zawsze jest najdroższe, zamienników brak


  • 0

#22 Karbala

Karbala
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:217
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 42
Super

Napisano 07:31, 07.05.2016

mnie też czeka regulacja tylnego zawiasu bo lipa jest. oczywiście pan na zbieżności na żywca chciał odkręcić śrubę. Nakrętka się odkręciła a śruba nie.

 

A ni nie ostukał a ni polał odrdzewiaczem, bez pneumata. wziął klucz i nie da się.

 

Sam spróbuje ją odkręcić jak kupie nowe oczywiście


  • 0

No Red Line no Fun :)


#23 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 11:59, 07.05.2016

marne szanse, ale próbuj, może ci sie uda, ja musiałem uciąć te śruby i młotkiem wybić z tulei, aha - jak będziesz na silę ciągnął kluczem to możesz zerwać tuleję, także wbrew pozorom gość przytomnie postąpił... ja tylko założyłem klucz na tę śrubę pociągnąłem z 10 stopni i więcej nawet nie próbowałem, guma zaczęła się "miąć" no i odpuściłem, a później jak wybijałem to co zostało to dziękowałem sam sobie że nie ciągnąłem dalej, najmniejszych szans nie było no odkręcenie tego, a zerwać taka tuleję jest bajecznie prosto i nie trzeba użyć wielkiej siły


Użytkownik rafisz edytował ten post 12:00, 07.05.2016

  • 0

#24 Karbala

Karbala
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:217
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 42
Super

Napisano 16:56, 07.05.2016

Po odkreceniu nakretki i zdjeciu tej dziwnej podkladki, sruba z podkladka powinna sie odkrecic, czy wybic ja? Nie moglem nic ruszyc, oczyscilem szczotka i spryskalem. W najgorszym przypadku to i drugie wachacze trzeba miec?!
  • 0

No Red Line no Fun :)


#25 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:26, 07.05.2016

Jak masz dostęp to bierzesz slifierke ale musisz mieć dużą tarcze bo mała nie ogarnie . Trochę niebezpieczne . Ew można brzeszczotem ciąć . Nie ma szans tego ruszyć jak zapieklo. U mnie 3 dni psikalem stukalem pukalem. W końcu kupiłem 2 tuleje niestety nie oem bo nie występują i nowe śruby juz oem . Uciolem stare śruby nowa tuleje nowa sruba i ok . A jak miałem starą tuleje to resztę śruby pralem z całe siły młotem żeby zobaczyć czy wyjdzie i nie wyszło. ☺
  • 0

#26 paprotzg

paprotzg
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:Zielona Góra/Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:32, 14.05.2016

Panowie gorąca prośba z mojej strony. można uszeregować trochę te informacje?

Posiadam Accorda VI sedan i też mam do wymiany te śruby od regulacji z tyłu.

co jest potrzebne przy takiej wymianie(części).

 

1. Śruba mimośrodowa?

2. Tuleja wahacza poprzecznego czy górnego czy dolnego bo chyba takie znalazłem i zgłupiałem.???


  • 0

#27 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:57, 14.05.2016

A w którym wahaczu jest ta sruba w 6 gen . Bo w 7 gen jest na dole . Czasem udaje się uratować tuleje .
  • 0

#28 paprotzg

paprotzg
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:Zielona Góra/Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:56, 15.05.2016

może ktoś kto bardziej się orientuje się wypowie bo ja za bardzo nie wiem w którym wahaczu bo za dużo ich jest :P


  • 0

#29 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 12:11, 15.05.2016

w VI jest tak samo jak w VII, tez dolny poprzeczny drążek/ wahacz


  • 0

#30 paprotzg

paprotzg
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:Zielona Góra/Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:24, 15.05.2016

czyli to bedzie tulejka wahacza poprzecznego dolnego tyl tak?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, drążki zbieżności, śruby regulacyjne

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq