Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

magnetyzer temat rzeka

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
118 odpowiedzi w tym temacie

#46 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:37, 21.03.2011

Ja ostatnio helem pompowalem i na hopkach przod mi sie unosi 8-) Co do magnetyzera to fakt faktem spaliny sa czystsze ale jak wyzej pisalem nie zawsze auto chce z tym wspolpracowac.
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#47 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:14, 29.05.2011

http://allegro.pl/magnes-neodymowy-magnesy-25x10x5-na-magnetyzer-i1496030674.html

Totalna bzdura. Jakby naprawdę działało, toby producenci montowali to w fabryce.



cześć chłopaki
Tak to juz jest na tym świecie.....człowiek podaje na talerzyku rzetelne informacje ze szczegółami z prośbą o zapoznanie się ze z konkretnymi stronami internetowymi, gdzie wszystko jest dokładnie wyjaśnione i to nawet po polsku, a tu widzę jakieś debilne przykłady ignorantów posiłkujących się allegro z >>jakimiś magnesami<< a potem dołącza kilku innych fachowców z jeszcze mądrzejszymi komentarzami. Magnes magnesowi nie równy mówiąc w skrócie, bo są różne na rynku.

wiem, że ciężko wydać te kilka stówek, które zwracają sie po kilku miesiącach

przepraszam, że zająłem Wam czas i spowodowałem okazje do robienia sobie jaj

Dla mnie istotne jest, że po okresie nasycenia magnetycznego silnika pojechałem do poprzedniego właściciela i zademonstrowałem mu aktualny stan silnika, równą pracę na biegu jałowym, silnik ciszej pracuje w każdym zakresie rpm (jaka szkoda...), lepsze przyspieszenie już od małej prędkości obrotowej, a ile pali mniej to już inne buty. Był on pod wrażeniem.

pozdrawiam niedowiarków

acha, zapomniałem dodać, że koła mam napompowane azotem, bo jestem leniwym i skąpym debilem, któremu nie chce sie dopompowywac powietrza co kilka tygodni tylko raz na pół roku kurtuazyjnie odwiedzić znajomych oponiarzy i sprawdzić ciśnienie w kołach i usłyszeć, że jest OK i strasznie głupio jest mieć przedłużoną żywotność opon i lepszą przyczepność, bo ciśnienie AZOTu jest stałe bez względu na temperaturę. I głupcy w opony samolotów też ładują azot. to faktycznie bez sensu: -50 st.C u góry i np. +30st.C na lotnisku.
NO FUCKING COMMENT
  • 0

#48 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 02:41, 29.05.2011

sorry, ale jak przy pompowaniu azotem słyszę ten argument

i strasznie głupio jest mieć przedłużoną żywotność opon


to już wiem z kim mam do czynienia i co sobie myśleć w swojej małej głowie

powodzenia 8-)
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#49 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:10, 29.05.2011

A w zwykłym powietrzu to co masz niby? Skąd masz pewność że to co trafia do kół to 100% Azot?
  • 0

#50 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:49, 29.05.2011

wiecie co. aż się poświęcę i zrobię test. mam taką opcję apropo azotu. bo mam dostęp do czystego świeżo zgazyfikowanego (z ciekłego) azotu z racji mojej pracy. i napompuje te pieprzone kółka tym azotem i sprawdzę wtedy co i jak. tylko teraz niech mi ktoś podpowie jak ten test przeprowadzić? jedną stronę azotem a drugą powietrzem czy jak? jakieś sugestie?
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#51 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 11:57, 29.05.2011

Trzeba by najpierw zadać sobie pytanie jakich rezultatów należy się spodziewać? Mniejsze zużycie paliwa? Lepsze prowadzenie? Powietrze nie będzie uciekać z kół?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#52 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:18, 29.05.2011

no właśnie. dodam, że przy azocie pracuję już 7 lat, mimo to się nie pier....ę i jeżdżę na kołach pompowanych zwykłym atmosferycznym powietrzem. ale sprawdzę. tylko niech ktoś mi właśnie podpowie jakie zasady przy tym zastosować. mogę jeździćtydzień na azocie, tydzień na powietrzu. ale to i tak jest bzdura, bo żeby mieć w kołach 100% azotu, to najpierw trzeba byłoby w oponie wytworzyć próżnię i odessać z niej resztki powietrza (mało prawdopodobne). a jeśli się tego nie zrobi to to i tak będzie mieszanina. więc po co kombinować?
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#53 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 12:33, 29.05.2011

A pamięta ktoś ten wątek, w którym gość wcisnął ludziom temat jazdy na wodorze z wody? Ludzie łyknęli to jak pelikany.. :mrgreen:
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#54 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 19:47, 29.05.2011

yyy... no ale sa juz na tej planecie pojazdy ktore jezdza na wodorze, ktory uzyskany jest z... wody. No bo dlaczego nie? Co w tym niewiarygodnego? Potwornie to drogie jak na razie i mina wieki kiedy to sie pojawi w seryjnych samochodach ale mozliwe jak najbardziej. A na dzis mozesz sobie sam zrobic naped wspomagany wodorem wlasnie z wody. Metoda chalupnicza. Nic odkrywczego.

Jesli chodzi o jazde na azocie to pewnie jakis to ma sens skoro w sportach motorowych jest wykorzystywany. Ja osobiscie jezdze na powietrzu i nigdy nie dopompowuje bo moje kólka sa szczelne i takie maja byc. Nie wiem jak mozna co tydzien dopompowywac kola i sie tym faktem nie zainteresowac. Powietrze nigdzie nie ma prawa uciekac tylko moze delikatnie zmieniac objetosc wespol ze zmianami temperatury.
Nie mniej jednak mieszkam w kraju, w ktorym niektorzy dopompowuja dwa razy dziennie i nikogo z nich to nie dziwi... im jednak azot nie pomoze.
  • 0

#55 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 20:15, 29.05.2011

Fizycy generalnie twierdzą inaczej, woda jest wynikiem spalania wodoru i energia potrzebna do uzyskania wodoru z wody jest większa niż ta, którą ten wodór może wytworzyć - o ile mi wiadomo. Poza tym, gdyby tak było, nie trzeba było by takich upgrade'ów robić metodą chałupniczą, bo każdy producent i serwis by miał to w ofercie ;-)
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#56 Davidowski

Davidowski
  • Forumowicz
  • 622 postów
  • Skąd:sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:32, 29.05.2011

panowie Modyfikator plus - co to jest???
  • 0

#57 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:03, 29.05.2011

Poza tym, gdyby tak było, nie trzeba było by takich upgrade'ów robić metodą chałupniczą, bo każdy producent i serwis by miał to w ofercie ;-)

...nic bardziej mylnego. W naszych samochodach mozna zamontowac dziesiatki usprawnien, które poprawia fabryke. Dlaczego producent ich nie zamontowal? Z prostej przyczyny: samochody najpierw projektuja ksiegowi a potem projektanci.
A jesli chodzi o alternatywne zrodla energii to gdyby nie bylo owych poteznych lobby to jesli nie jezdzilibysm juz dawno elektrykami to nasze samochody palilyby 15% tego co pala teraz. Sprawnosc energrtyczna przecietnego silnika spalinowego to z punktu widzenia fizyka to jak wiadomo "smiech na sali". I juz ktos dwa o to zeby samochody przypadkiem nie palily 2l/100km. A juz w 1996 Citroen zapodal ze spoko wie jak to zrobic. Sprawa byla bardzo glosna... No i gdzie te samochody? :-)

Co do wynalazkow typu magnetyzery, azot w kapciach i inne duperele to ja w to niby nie wierze. Ale staram sie miec otwary umysl i zachowac dystans, nie zapominajac ze nie jestem wszechwiedzacym... a tak naprawde wiem guzik. I staram sie nie zapominac, ze to nie jest kwestia wiary czy te ustrojstwa dzialaja czy nie tylko naukowego wywodu. Czasem nie jest to nawet kwestia osobistego przeprowadzenia eksperymentu. Bo, mowiac metaforycznie nieco, jesli podrzuce do gory martwego ptaka i po takim eksperymencie stwierdze niezbicie ze ptaki to jednak nie lataja to... no eksperyment tez trzeba umiec przeprowadzic.

I prosze nie mowcie, ze gdyby to czy tamto mialo dzialac to by to w samochodach seryjnie montowali... bo to jest po prostu nieporozumienie. Swiat az taki idelany nie jest. :-)
  • 0

#58 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:11, 30.05.2011

Co do magnetyzerów to też nie wierzyłem ale miałem parę złoty wolne i zakupiłem do poprzedniej hanki.
Nie będę reklamował firmy , napiszę tylko że był przepływowy a wybrałem taki gdyż uważałem że jak ma działac niech to robi bezpośrednio na paliwo a nie przewód.
Powiem tak zrobiłem na nim około 20 tysi. Co było zauważalne to kultura pracy się poprawiła,spaliny tak nie śmierdziały,elastyczniejszy, spalanie nie bardzo zauważyłem żeby zmalało bo nie po to był kupiony ale może to zależy od nogi hehe.
Była to wersja z niedużymi magnesami i powiem szczerze że sprawdził bym najmocniejszy.
Wymontowałem z civa i może zapodam do acco z ciekawości.
:-P
  • 0

#59 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 23:02, 30.05.2011

Jakby ktoś wsadził magnesy bez twojej wiedzy to byś różnicy nie zauważył.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#60 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:41, 31.05.2011

Jeżeli jesteś w stanie odczuć różnicę podczas zmiany pogody to i to odczujesz jak ktoś się nastawia na jakieś mega zmiany to niech odpuści.
Jeździłem 2lata bez i 2lata z tym ustrojstwem sprawdziłem i dlatego się wypowiedziałem.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq