Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

magnetyzer temat rzeka

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
118 odpowiedzi w tym temacie

#16 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 18:48, 06.05.2010

Przy jakości benzyny w Polsce nawet 10kg magnesów nie pomoże. Moim zdaniem lepsze działanie od magnetyzera daje Różaniec powieszony na lusterku. Koszty maleją o połowę. Wszak z Bogiem jedziemy, więc jak podzielić na dwóch...
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#17 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:27, 06.05.2010

No to ześ Pablo pocisnął. Genialny text :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • 0

 


#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:15, 06.05.2010

Przykro mi, że padło stwierdzenie "zawiało reklamą".
Nie mam żadnego interesu, aby wychwalać pod niebiosa magnetyzer Multimag. Siedzę sobie tu w UK i jest mi dobrze, cena paliwa podobna jak w Polsce, jedynie przeciętne zarobki kilkukrotnie wyższe.
Ale z uwagi na szacunek, jakim darzę tak wspaniale rozwijające się forum Honda Accord oraz z chęci podzielenia się własnym, kilkuletnim doświadczeniem, opisałem szczerze moje uwagi dotyczące ulepszania czegoś co można ulepszyć. Bo dlaczego nie spróbować i dlaczego moi Rodacy "accordowcy" nie mają czerpać korzyści z wynalazków. Myślę, że jak ktoś zaoszczędzi 8 do 10 procent paliwa to gra jest warta świeczki. Ale co najważniejsze - tu nie ma reguł - każdy silnik jest inny i inaczej reaguje. Na podanych przeze mnie stronach jest sporo opisów i opinii.
Do tego doszło moje wrodzone zboczenie eksperymentatorskie. Potrzeba matką wynalazku - to właśnie fatalne spalanie w Sunnym spowodowało, że zacząłem szukać w necie ratunku. No i znalazłem. A to, że mam pewne wykształcenie techniczne pomogło mi zrozumieć zasadę działanie magnetyzerów. Z resztą ludzie, co ja się będę rozpisywał. Podałem dwa linki. Kto chce może poświęcić kilka minut, opisy i wytłumaczenie zasady działania są bardzo obrazowo tam pokazane.
Co do wieku silnika, zdaje się że lepiej się sprawuje Multimag na starszych silnikach, gorzej skonstruowanych, ale z wtryskiem. Ja się naprawdę namęczyłem na tym moim cholernym gaźniku (mógłbym książkę napisać) z ustawieniami składu mieszanki, lokalizacją magnesów na przewodach paliwa i powietrza itp itd. Wiem, że nawet właściciele Subaru Impreza są zadowoleni z Multimagów, tyle że musieli zakładać dwa FE na przewód paliwa. Ten człowiek z Akry w Warszawie ma w tym doświadczenie. Co Wam szkodzi po prostu zadzwonić, a Warszawiacy mogą podjechać do tej firmy i pogadać, zobaczyć dokumentację itd. Ja to zrobiłem podczas odwiedzin rodzinki w Warszawie.
I znowu czuję się jak jakiś kosmita :glupek: . Ale od kiedy znalazłem tą myśl Einsteina z mojego podpisu uświadomiłem sobie - kurcze ten koleś był geniuszem, to jest to.
Życzę troszkę więcej pokory i cierpliwości do wynalazków. O ile się nie mylę, jakiś Japończyk już w latach 30 XX w. dostał nagrodę za udowodnienie istnienia wpływu odpowiednio ukierunkowanego pola magnetycznego na paliwa.
Powodzenia
  • 0

#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:21, 06.05.2010

Mam to u siebie w B5, kumpel mi to dał za free, myślę czemu nie 4 opaski i będzie 10% niższe spalanie
niestety Ja się zawiodłem NIE widzę ŻADNEJ różnicy, może w Twoim gaźnikowym coś dało ale u mnie 0 ...
  • 0

#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:22, 06.05.2010

Jakiemu producentowi samochodów zależy, aby przedłużyć żywotność silników, katalizatorów, układów wydechowych itp? Nie dziwią mnie opinie większości uczestników tego tematu. Są one bardzo typowe i najczęściej spotykane.
Dla niedowiarków cytat ze strony akra.pl:


Aktywator Multimag działa natychmiast po zainstalowaniu !

W jaki sposób można to szybko sprawdzić?

W samochodzie o sprawnym techniczne silniku (wszelkie nastawy są zgodne z zaleconymi przez producenta), wykonujemy analizę spalin przed założeniem aktywatora, najpierw przy podwyższonej prędkości obrotowej silnika (2000 - 3000 obr./min), a następnie przy prędkości obrotowej biegu jałowego. Pomiary wykonujemy bezpośrednio po sobie. Rejestrujemy zawartość CO, HC, CO2, O2 i współczynnik nadmiaru powietrza (lambda).
*

Zakładamy aktywator MULTIMAG FE na przewodzie paliwowym (silniki gaźnikowe) oraz dodatkowo aktywator powietrzny AE (układy wtryskowe i silniki Diesla). Uruchamiamy silnik i po upływie 3-5 minut wykonujemy analizę spalin przy tych samych prędkościach obrotowych co poprzednio. Rejestrujemy wyniki i porównujemy dane. Otrzymujemy obiektywny dowód działania aktywatora akceptowany przez naukowców i specjalistów z branży motoryzacyjnej.
*

Następnie wykonujemy jazdę próbną na trasie 10 do 15 km. Silnik będzie lepiej przyspieszać i wykaże większą elastyczność gdyż wzrosła jego moc w wyniku pełniejszego spalania paliwa

[ Dodano: 2010-05-06, 21:25 ]
No Merci, czy założyłeś oryginalne Multimagi? I czy w dobrych lokalizacjach na silniku i dokładnie jak mówi instrukcja - równolegle? I jak długo jeździłeś na nich?

[ Dodano: 2010-05-06, 22:02 ]
HITMAN - zasadnicze pytanie: czy stosowałeś zestaw MULTIMAG FE + AEmax (na paliwo i powietrze)?

Jeszcze raz zwracam uwagę na to jakie magnetyzery się używa! "Pic na wodę fotomontaż" z Allegro czy od lat sprawdzony i przetestowany Multimag?
Jak również sposób zamocowania i odległość od silnika maja kolosalne znaczenie. Nie wolno mieszać pojęć i na podstawie tego co jedna ciocia drugiej cioci powiedziała, wystawiać generalnych opinii na temat magnetyzerów.
Pozdrówka :oki
  • 0

#21 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:21, 06.05.2010

Ten test ze strony Multimag, który cytujesz, już czytałem gdzie indziej - inna firma zachwalała tak swoje magnetyzery.
Nie pamiętam firmy, która go sprzedawała, ale patrząc na ceny Multimag - była 4 razy mniejsza. Może dlatego nie czułem różnicy :lol: Jak bym wydał więcej, pewnie bym ją odczuł :-P Nie no, zgrywam się :-P Tamten zestaw był na przewód paliwa i powietrza. Ale, tamte magnetyzery też miały kilka tysięcy pozytywnych opinii od użytkowników, że "dział i jest super"

Nie obrażaj się Mario, bo wcale nie o to mi chodziło. Ja nie widziałem różnicy. Może na Multimag`u bym poczuł - może też nie. Chyba się jednak nie przekonam ;-)
I używania tego przez kogokolwiek wcale nie potępiam ;-) Ot, dzielę się własnym doświadczeniem, z magnetyzerami - nie koniecznie takimi, które kosztują 200zł...
  • 0

#22 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 17:05, 07.05.2010

Cytat ze strony http://chojnacki.com.pl/

Magnetyzery

Bardzo przepraszam ale ja zajmuję się techniką a nie magią lub kwestią wiary !

Czy pamiętacie bajkę Christiana Andersena "Nowe szaty króla" ?

- Ten król jest nagi! - wykrzyknęło nagle spośród tłumu małe dziecko.


Wypowiedz dotyczy zwiększania mocy i osiągów a nie zmniejszania spalania.
  • 0

#23 Salvius

Salvius
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:DW/DL
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:01, 07.05.2010

Wypowiem się i ja na temat magnetyzerów Multimag.
Dawno,dawno temu kiedy jeszcze raczkowała III Rzeczypospolita sprowadziłem wymarzone auto marki Opel Kadett z silnikiem 1,6 to było coś :-)
Żeby obniżyć koszty spalania zakupiłem osobiscie w Poznaniu po targach motoryzacyjnych właśnie owe magnetyzery gdzie były prezentowane w astronomicznej cenie ponad 250 zł, powiem szczerze nie zauważyłem znacznego obniżenia spalania do czasu zainstalowania gazu i dokupienia drugiego magnetyzera paliwowego.
Na gazie bez względu na pogodę, czy to było lato czy zima spalanie miałem w granicach 7,3-7,5 litra.
Zaznaczam,że w tych zamierzchłych czasach benzyna kosztowała 1,80 zł, (ech jak miło teraz powspominać) a LPG 0,60 zł :B
I nikt ze znajomych nie chciał wierzyć,że tak mało może palić mój opelek. Inne paliły o 1,5-2,0 litrów więcej i przy mniejszych silnikach, a Polonezy potrafiły nawet 15-18 litrów LPG.
Kolega za moją namową też kupił owe magnetyzery do poldusia, ale u niego już nic nie dały.
Moje po paru latach powędrowały do następnego Opla tym razem Astry z takim samym silnikiem 1,6 i tu już nie odniosły sukcesu bo spalanie miałem w granicach 8.5-9,0 litrów LPG.
Teraz od paru lat leża w domu bo jakoś nie mam do nich przekonania jak wyczytałem w jakieś prasie motoryzacyjnej,że owe magnetyzery działają tylko przez 2-3 lata a potem już nie i trzeba instalować nowe. Może i dlatego nie działały w Astrze :cry:

Ale po lekturze tych postów na forum, kto wie może się skuszę i założę do Hani :-D Ot tak z ciekawości do eksperymentowania, bo ponoć, kto stoi w miejscu ten się cofa.
  • 0
Landi Renzo Omegas
Od jakiegoś czasu czuję,że budzi się we mnie zwierzę. Boję się tylko, że to leniwiec.

#24 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:44, 07.05.2010

Salvius, gratuluję postępowego myślenia. Tak trzymać, do odważnych świat należy.

Z tą prasą motoryzacyjną, szczególnie od naszego zachodniego sąsiada, byłbym ostrożny. Swego czasu była z ich strony bardzo nie w porządku nagonka, oparta na kłamstwach i oszczerstwach, mająca na celu ośmieszyć i wyeliminować Multimagi z rynku. Nie wnikam w szczegóły. Wierzę w dowody potwierdzone naukowo, jak i własne doświadczenie. Odsyłam ponownie do stron multimag.pl i akra.pl. Jest tam naprawdę sporo materiałów do poczytania, ale wymaga to poświęcenia ładnych kilku minut, aby na spokojnie zrozumieć pewne sprawy. I z tego co wiem, to żywotność Multimagów jest znacznie dłuższa niż 3 lata.
A to że działanie może być różne w różnych samochodach, to jest to bardzo indywidualna sprawa. Wszystko zależy od rzeczywistego stanu technicznego silnika, a nie tego, co nam się wydaje, sposobu montażu itd już się rozpisywałem.
Np mój dobry kolega, z wykształcenia politolog, tutaj w UK, wpadł na genialny pomysł i po tym jak nie zaliczył testu spalin swoją Mazdą 626, zamontował FE + AE na swoim silniku. Zrobił to wbrew moim wskazówkom. Mówiłem mu, że to nic nie da po tygodniu jazdy, o ile ma coś dać - nie podobało mi się dziwne zachowanie tego silnika. Oczywiście nie zaliczył po raz kolejny, bo miał uszkodzony katalizator. Ach, szkoda słów.

PS. Już zamówiłem zestaw do mojej Hani. 1xFE + 1xAEmax. Przesyłkę powinienem otrzymać w przyszłym tygodniu. Z własnej ciekawości zrobię testy spalin, przed założeniem i w pewnych odstępach czasowych po montażu. Może uda mi się utargować dobrą cenę. W najgorszym przypadku jest to 35 funtów za test, ale jak ich będzie kilka to może po dyszce za jeden. Zobaczymy. Ostateczne efekty po kilku miesiącach magnetyzacji. Postaram się tankować jeden rodzaj paliwa z tej samej stacji.
Pozdrawiam gorąco. :ok
  • 0

#25 staa42

staa42
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:h22
  • Wersja:type-r
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:cg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:42, 17.03.2011

...
  • 0

#26 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:47, 17.03.2011

staa42, a mogę to u Ciebie kupić?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#27 staa42

staa42
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:h22
  • Wersja:type-r
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:cg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:18, 18.03.2011

ja już swoich nie będę handlował bo nie ma sensu, ja zamawiałem na allegro o tuuu: http://allegro.pl/ma...1478605213.html
  • 0

#28 pitero123

pitero123
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:49, 18.03.2011

Kiedys na allegro byly takie lampki wsadzane do zapalniczki samochodowej, podobno tez zmniejszaly spalanie, hehe, a ile chetnych je licytowalo,
Taki sam pic na wode jak te magnetyzery smieszne...
  • 0

#29 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:49, 18.03.2011

http://allegro.pl/ma...1496030674.html

Totalna bzdura. Jakby naprawdę działało, toby producenci montowali to w fabryce.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#30 maGr

maGr
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Zielona Góra
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:54, 18.03.2011

ja mam zapach samochodowy zmniejszajacy spalanie ktos chetny? :-D
  • 0
www.posadzki.betonowe.zgora.pl





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq