Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Co jeszcze moge zrobic H22A7+

VI H22A7

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
103 odpowiedzi w tym temacie

#76 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:34, 25.10.2016

To ja już sam nie wiem xD
  • 0

#77 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 12:07, 25.10.2016

Z hamulcami to sprawa wyglada tak ze te zaciski ktore chcesz wziasc pewnie od coupe badz legend, zmienic jarzma i wrzucac tarcze 300mm z poprzednio nawierconym rozstawem 4x114,3 niestety nie ma tarcz 300mm z rozstawem 4x114,3.
I temat hamulcy masz w zasadzie zalatwiony.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#78 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:35, 25.10.2016

A no tak też można
  • 0

#79 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 12:42, 31.10.2016

Panowie jak regulowane kółka rorządu moga obniżyć moc/moment obrotowy  swoją mniejszą masą?! Mogą zmniejszyć ale jak sa źle wyregulowane.....


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#80 ooRYBAoo

ooRYBAoo
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Piotrków Trybunalski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:iES
  • KM:>210
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Coupe / Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:42, 09.11.2016

Na moment obrotowy znaczenie kółko ma, ale zamachowe ;)


  • 0

-1ST HONDA - ACCORD SEDAN CE8 iES F20Z1  -> SWAP H22  (DONE) @OWN

-2ND HONDA - ACCORD COUPE CG4 iES F20B6 -> SWAP H22  (DONE) @OWN http://www.accordklu...coupe-cg4-ryba/


#81 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:53, 09.11.2016

Kółko? Chyba raczej koło xD trzeba by sie poradzić jakiejś mądrej głowy
  • 0

#82 ooRYBAoo

ooRYBAoo
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Piotrków Trybunalski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:iES
  • KM:>210
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Coupe / Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:09, 09.11.2016

No wiadomo, że koło xD


  • 0

-1ST HONDA - ACCORD SEDAN CE8 iES F20Z1  -> SWAP H22  (DONE) @OWN

-2ND HONDA - ACCORD COUPE CG4 iES F20B6 -> SWAP H22  (DONE) @OWN http://www.accordklu...coupe-cg4-ryba/


#83 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:25, 10.11.2016

No niby mogą zmniejszając masę wirujacą. Nie jestem fizykiem, żeby to wytłumaczyć. Nie są to też moje spostrzeżenia, tylko opinie zagranicznych myślicieli.
  • 0

#84 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:13, 22.11.2016

Panowie , co Wy z tymi kółkami :)
Wsadzac jak najlzejsze jak sie chce miec wieksza dynamike silnika (sa tez inne opcje ;) ) , jak chcecie kulturalnie sie tastasiac i miec swiadomosc ze po odpuszczeniu pedalu gazu silnik nie zacznie Wam hamowc lepiej niz heble 282 to nie wsadzac i juz :)
Co do hebli , zgodze sie z przedmowcami ze im wieksze tym lepsze oby nie za ciezkie ;)
300mm ew 320mm na 2 tloczkach powinny dac rade mowic o seryjnych ale sa lepsze zestawy przyczym to juz zupelnie inna kasa.


  • 0

#85 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:03, 22.11.2016

Ja mam lekkie Fidanza. Póki co trudno się wypowiedzieć jak to będzie działać, bo jeszcze nie zamontowałem zestawu.
  • 0

#86 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:23, 22.11.2016

Trzeba było oddac do Otoczaka stare ;)
Szybciej się będzie wkrecal na obroty ale i szybciej spadal z obrotow , dodatkowo jak odpuścisz gaz to będzie szybciej hamowal samochod.
Żaden dramat ani też super rewelacja, po prostu troche poprawisz dynamikę silnika a co za tym idzie samochodu :)


  • 0

#87 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 17:50, 22.11.2016

WOY tu mowa o kółkach rozrządu .
  • 0

#88 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:49, 22.11.2016

Doczytalem wczorajsze wypociny i tam (w calosci) chodzilo o to żeby pakowac wszystko co lekkie oby było to wywazone :)
Może efektow po samych kolkach rozrządu nie będzie zbyt wielkich , chodzi mi o ciezar i mase wirujaca ale jeśli sa regulowane itp. to dużo na + jeśli chodzi o wygląd  ;)
Można tez uzywac lekkie kola pasowe , odelzyc wal korby itd. ale to sa koszty.
Regulowane kolka to dobra opcja żeby uszczknąć jeszcze jakies stracone koniki ale to już trzeba by fachowca stroiciela i pewnie hamowania na jakiś dluzszy czas.
A o kolach zamachowych tez chyba cos było ale to tez juz chyba zawarłem w poprzedniej wypowiedzi :)


Użytkownik WOY edytował ten post 18:50, 22.11.2016

  • 0

#89 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:46, 22.11.2016

Mowa była właśnie o lekkich kółkach. Ale jeśli chodzi o koło zamachowe to też podobna sprawa. Tak jak mówiłem- jak odelżenie ma się do utraty Nm? Kilka osób na forach zagranicznych pisze, że odelżając zamach, pasowe i kółka rozrządu zyskujemy na elastyczności (lepiej wkręca się na obroty), kosztem utraty Nm. Winę ponosi za to ponoć zmniejszona masa wirujaca. Chciałem właśnie zasięgnąć opinii na ten temat od osób mających w tym doświadczenie.
  • 0

#90 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:24, 22.11.2016

Nie wiem ja tam pierwszo slysze :)
Masz moj wykres z lekkim kolem i tam chyba nie brakuje niutka ;)
A do tego wariata (jakbym go jeszcze mial)  chetnie zapakowalbym jeszcze kilka lekkich czesci, tylko ze wtedy jazda robi sie bardziej nerwowa :D


Użytkownik WOY edytował ten post 23:26, 22.11.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, H22A7

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq