XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 00:36, 24.03.2016
#62
Napisano 20:06, 24.03.2016
Kompresja bardzo dobra po 15,2 bodajze bylo dlatego interesuje mnie strojenie auta i 2 pomiar hamowni juz przed strojeniem u konkretnego typa
A dolot jest seryjny czy chociaż założyłeś sportową wkładkę Pipercross lub K&N ?
Wogóle zainteresuj się filtrem powietrza + czyszczeniem przepustnicy+EGR+EGR plate (kanaliki na górze kolektora ssącego).
Dobrze byłoby też usunąć stary katalizator i założyć "decat" albo metalowy katalizator sportowy Magnaflow.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#63
Napisano 00:42, 25.03.2016
A dolot jest seryjny czy chociaż założyłeś sportową wkładkę Pipercross lub K&N ?
Wogóle zainteresuj się filtrem powietrza + czyszczeniem przepustnicy+EGR+EGR plate (kanaliki na górze kolektora ssącego).
Dobrze byłoby też usunąć stary katalizator i założyć "decat" albo metalowy katalizator sportowy Magnaflow.Wk
Obecnie jest wkladka K&N z rura od zderzaka egr wyczyszczony i ogolnie wszystko co moglo by wplywac na moc ,przygladne sie teraz temu wydechowi powaznie mysle nad 2.5 ale braknie mi czasu przed wyjazdem wiec moze dobrym pomyslem bylo by ten katalizator sportowy Magnaflow
Użytkownik FanH edytował ten post 01:16, 25.03.2016
#64
Napisano 01:00, 01.04.2016
Fanie H,
podepne sie do poprzednikow i polece hamowanie na innej hamowni to 1.
2 jak chcesz cos polepszyc na seryjnych gratach czyli wydech I dolot to malo to da ale zawsze warto bo spalanie Ci spadnie a osiagi tyle o ile wzrosna
cos za cos i to sa koszty i to nie male...
koszty srtojenia i przerobienia tego zeby tak bylo to spora garsc klepakow wiec musisz sie zastanowic czy jest sens ...
krokowy to nie jedyna wymiana o ile mi wiadomo.
od siebbie moge dodac ze jak masz wieksza garsc klepakow to zmien dolot na jakies CAI I wydech odetkaj na 2,5" , komp , korokowy , aparat zaplonowy , wiazka itp I wtedy jedz na strojenie.
Jak Pan M / ps Rys ze strojenia.pl mowi ze sie da to sie da bo wiedze ma przeokrutna
I teraz musisz sie zastanowic czy chcesz uzyskac w swojej padlinie konkretny efekt kosztem 2-5tys i to lekka reka , czy pogodzisz sie z losem ze Twoj ATR nie trzyma nawet serii
#65
Napisano 12:24, 12.07.2016
To co mozesz zrobic tanim kosztem, da ciut lepsze parametry to:
- wywal pompe wspomagania (wsadz elektryczna) np. z MR2
Ktoś robił mod z pompą z MR2 ?
#66
Napisano 10:59, 14.07.2016
#67
Napisano 23:30, 03.08.2016
Ja bym sobie odpuścił elektryczną pompę bo wpłynie to jednak na prowadzenie a i nadal silnik będzie obciążony. Mam rację?
Wydaje mi sie ze nie masz racji
Mozliwe ze przy jakich manewrach parkingowych bedzie wieksze obciazenie ze wzgledu na pobory pradowe ale podczas jazdy raczej nie odczujesz na wyzszych obrotach jak 2tys
U mnie taka opcja bylaby dobra bo szukalem kilku KM zeby dobic do 240 a i z VSSem byly problemy bo non stop dawalo wspomaganie na maxa a przy ponad 100km/h to juz zaczyna byc niebezpieczne pomijam fakt wiekszych predkosci zwlaszcza ze to ot mialo 4WSa
Miala tez wpasc pompa oleju elektryczna zeby zniwelowac wysokosc slupka ale wyszlo jak wyszlo ...
Tegie glowy polecaly wiec moze warto sprobowac
#68
Napisano 22:45, 24.10.2016
Użytkownik dlubson edytował ten post 22:45, 24.10.2016
#69
Napisano 06:28, 25.10.2016
Michał, ja proponowałbym ci przerobić wyjście z kolektora na 2.5' i dalej dać 2.5' również
#70
Napisano 08:18, 25.10.2016
Użytkownik dlubson edytował ten post 08:20, 25.10.2016
#71
Napisano 08:50, 25.10.2016
#72
Napisano 09:11, 25.10.2016
Większe zawory i obrobienie głowicy na pewno da efekty. Brać od Spurka głowice i zawory bo cena dobra a czapkę od H22A na handel to coś tam się zwróci. Po strojeniu dojdzie mocy i momentu który trzeba będzie przenieść z silnika na koła tak więc sprzęgło. Najlepszym rozwiązaniem pod względem kosztów i efektów będzie nabicie tarczy kevlarem. Trzeba się przygotować pod większe osiągi.
Co z heblami? Do takiego setupu minimum 300mm na jednym tłoczku i nie pociągnie to za dużo gotówki.
Jednym słowem dużo siana trzeba mieć i ruszyć kilka rzeczy w aucie bo mówiąc A trzeba powiedzieć B itd.
Skoro szukamy mocy to proponowałbym zaopatrzyć się w uszczelki termoizolacyjne przepustnicy i ssaka. W tej kwestii możemy pomóc z Krissem, cena śmieszna a myślę że warto, mój komplet czeka na montaż.
#73
Napisano 09:35, 25.10.2016
#74
Napisano 09:53, 25.10.2016
Wracając jeszcze chwilę do kółek to na prawdę zabierają nm? Kółka napędzane są przez wał więc jeśli kółka będą lżejsze to teoretycznie potrzeba będzie mniej siły by nimi poruszyć co przełoży się na zmniejszenia obciążenia wału?
Dwa tłoczki na tarcze 282 to nadal słabo. Możesz nadrobić małą średnicę tarczy dobrymi gratami ale prędzej czy później i tak heble spuchną bo tarcza nie będzie w stanie oddać temp i to przełoży się też na stan klocków. Możesz przejść na 300mm z 7 gena przy zachowaniu twoich piast czyli również i rozstawu szpilek. W ten sposób oszczędzisz na przejściu z 4x na 5x. Lecz nie wiem co na to alu 16 które posiadasz.
Nie chce się tutaj mądrzyć...mówię z własnego doświadczenia. Twoje plany co do hebli owszem wystarczą ale do obecnej specyfikacji. Weź pod uwagę to że moc i nm wzrosną i zapragniesz jeździć szybciej i agresywniej. Szybko zrozumiesz że hamulce jednak to podstawa bo co zdążysz się nasędzić to trzeba będzie wcześniej zacząć hamować aby było bezpiecznie i tu pojawiają się straty na prędkości bo większe heble = późniejsze hamowanie = większa szybkość
#75
Napisano 10:17, 25.10.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, H22A7
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych