Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

2.2 I-DTEC, pytanie do posiadaczy lub będących w temacie!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
244 odpowiedzi w tym temacie

#76 Bollinger

Bollinger
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Neverland
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:34, 22.06.2010

oczywiscie filtr taki jest duzo duzo tanszy, nie wiem kto zasial plotke 20 tys. zlotych.

Ja to napisałem- czytać temat od początku!

Tak mi powiedzieli w hondzie! Z tyłka cenę wzięli?!

Bollinger, straszcie to spalanie Cie widze boli. Nie wierz w to, ze benzyna pali tyle samo, albo litr wiecej.

Nie to, że boli, zresztą Tobie też pali podobnie, więc jest ok. Tylko podrażnia mnie to, nie powiem, jak słyszę o wyczynach benzynowców (czyt. prawie takie samo spalanie). No, ale bajki były, są i będą.

Niech poli ile chce, walić to. Drażni mnie tylko dpf i te jak to ktoś napisał "przymusowe wycieczki za miasto", bo tak to wygląda. To AUTO ma byc dla mnie, a nie JA dla auta, do qrwy nędzy.
  • 0

#77 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:36, 22.06.2010

Tak mi powiedzieli w hondzie! Z tyłka cenę wzięli?!

no nie wiem skad, ale to 5 tys. euro i to szokujaca cena w ktora niezbyt wierze (no chyba ze rezem z motorem to wymieniaja :mrgreen: ), w jakim kraju tak powiedzieli?? bo przebili wszystkich i wszystko...

Niech poli ile chce, walić to. Drażni mnie tylko dpf i te jak to ktoś napisał "przymusowe wycieczki za miasto", bo tak to wygląda. To AUTO ma byc dla mnie, a nie JA dla auta, do qrwy nędzy.

dokladnie, plug and play, czyli zapal i jedz, a nie wycieczki, dopalanie, zapychanie sie, i to ma byc high tech ...
BTW: dopalanie filtra w mazdzie 2.0 diesel z 2008: 217 zl w aso :mrgreen: plus spalone paliwo 8-) , system jest praktycznie blizniaczy z tym w acco i-dtec :mrgreen:
ile liczy za to honda w i-dtec?
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#78 Bollinger

Bollinger
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Neverland
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:42, 22.06.2010

w jakim kraju tak powiedzieli?

W kraju nad Wisłą (czyt. Polska).

no chyba ze rezem z motorem to wymieniaja

Taki I-DTEC nowy, to zapewne kosztuje grubo, pewnie z połowę wartości auta, albo co najmniej 35% wartości, skoro takie 1.2 HTP (3 cylindry, 70 BHP) do Fabii kosztuje 13 tysięcy złotych (nowe).

[ Dodano: 2010-06-22, 21:43 ]

ile liczy za to honda w i-dtec?

Nic, na gwarancji.
  • 0

#79 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:46, 22.06.2010

W kraju nad Wisłą (czyt. Polska)

tak polski serwis hondy, juz ich troche poznalem ...
jak juz dojdzie do tego aktu to zalatwie Ci wymiane DPF w DE za ulamek podanej przez naszych mistrzow kwoty :roll:

wrc napisał/a:
ile liczy za to honda w i-dtec?
Nic, na gwarancji.

a to juz niezle :mrgreen:

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#80 Bollinger

Bollinger
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Neverland
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:50, 22.06.2010

tak polski serwis hondy, juz ich troche poznalem ...
jak juz dojdzie do tego aktu to zalatwie Ci wymiane DPF w DE za ulamek podanej przez naszych mistrzow kwoty

Serdeczne dzięki, ale mam nadzieje, że mimo wszystko do tego nie dojdzie.

a to juz niezle

Ale nienawidzę do nich jechać, podpinają auto do maszyny (pewnie odpowiednik VASa) i on steruje sobie obrotami i to trwa z 20 minut...
  • 0

#81 ivanik

ivanik
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Wlkp
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:26, 22.06.2010

Z tymi 20tys. to troche przesadzili. Chcieli chyba troszkę nastraszyć kolegę, żeby oszczędzał DPF. EPC pokazuje cenę 2.880 PLN Nawet doliczając jakiś procent to max myślę z 4.500 - 5.000 za to mogą wołać. Chyba że w komplecie jest wymiana trzech sond czy czujników wtedy dochodzi 500, 800, 1200. No i oddzielna kasa za robociznę ale to już indywidualna sprawa. Najlepsze jest to że na stronie Honda Plaza:
http://www.hondaplaz...58/Default.aspx
ładnie piszą iż się kontrolki powinny pokazywać itp.:) Najistotniejsze jest jednak wytłuszczonym drukiem:) Zapchanego filtra nie muszą wymieniać na gwarancji. Wg mnie zawsze zwalą winę na kierowce. Oby nie było to potrzebne.
  • 0

#82 Bollinger

Bollinger
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Neverland
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:52, 22.06.2010

Tak, na kierowcę! A jak kierowca ma taką potrzebę/widzi mi się/styl jazdy, to co? Nie może jeździć jak chce? Dlaczego i-ctdi dało się jeździć jak NORMALNYM dieslem, a tym się nie da? Oni, qrwa, idą wstecz.

ładnie piszą iż się kontrolki powinny pokazywać itp

Kupa, a nie kontrolki. Nie ma ŻADNEJ, aż po sam kres i wtedy jest dopiero kontrolka o niedrożnym DPF z wykrzyknikiem, a z tym wiąże się tryb awaryjny i masz po ptokach. Dostajesz po prostu strzał w ryj, bez ostrzeżenia.
  • 0

#83 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:27, 22.06.2010

Wlos na glowie sie jezy kiedy zaglebiamy sie coraz bardziej w ta dyskusje.. Czlowiek zbiera pieniadze kilka lat aby moc kupic sobie konkretne auto ,kupuje cieszy sie tydz dwa a tu nagle dowiaduje sie ze czeka go wydatek 2-3 pensji na glupi filtr.
btw. co jest w tym filtrze ze az tyle on kosztuje?
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#84 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:40, 22.06.2010

http://www.allegro.p...tdi_140_km.html co prada do i-ctdi ale mysle ze do i-dtec tez sie znajdzie, nie wiem jak to sie ma do gwarancji czy od razu tracimy na caly samochod czy tylko na dana czesc. ja narazie bym sie przemeczyl z tym dpf jak na gwarancji go regeneruja za darmo i potem zainwestowal w wylaczenie i mysle ze bedzie po nerwach i zbednym stresie a w samochodzie co ma sie zepsuc to sie zepsuje przez pierwsze 2-3 lata potem powinien juz byc spokoj no chyba ze masz passata:)
  • 0

#85 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:51, 23.06.2010

btw. co jest w tym filtrze ze az tyle on kosztuje?

odpowiedz jest krotka: nic :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#86 mleni

mleni
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Świętokrzyskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:213
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:55, 23.06.2010

Jak czytam w waszym temacie o dpf to już mnie zaciekawiło. Otóż mi się że przypomniało mi się w zeszłym roku ( w wakacje) na jakiejś stronie znanej (nie pamiętam) Honda ogłosiła wycofanie Diesli w przyszłości i planuje powiększyć ofertę silników zasilanych benzyną i hybrydą. Więc wygląda na to że Honda wie co się dzieje z nieudanym sukcesem na rynku z Dieslem. Dla właścicieli Diesli muszą liczyć w przyszłości większą stratą z wartością samochodu przy sprzedaży niż w przypadku benzyniaka. Wygląda na to że VTEC rządzi lepiej niż Diesle.
  • 0

#87 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:10, 23.06.2010

nie wiem czy tak do konca brak sukcesu, diesle hondy zarowno i-ctdi jak i i-dtec sa uwazane za jedne z lepszych. do tego honda zdecydowala sie zastosowac diesla w topowej sportowej wersji accorda wiec nie wiem czy tak na pewno sie chce z nich wycofac. co do hybryd to podobno nie jest to takie zle rozwiazanie jak sie wydaje. w przyszlym tygodniu jak bede mial czas to sie przejade tym nowym cr-z podobno wrazenia sa takie jakby sie jechalo dieslem bo max moment od 1500obr a za to gora nadrabia benzynowy vtec wiec moze sie do tego przekonam choc jak dla mnie sportowe auto z hybryda to jak z dieslem - porazka
  • 0

#88 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:23, 23.06.2010

Więc wygląda na to że Honda wie co się dzieje z nieudanym sukcesem na rynku z Dieslem

silnik nie jest nieudany, nieudany jest filtr dpf, sam silnik to czolowka w klasie, po poprawieniu dzialania filtra dpf (a moze rezygnacji z niego) powinien byc tak samo bezproblemowy jak jego 140 konny poprzednik i-ctdi
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#89 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:26, 23.06.2010

Mowicie ze teraz auta sa ok przez 3 lata kiedy to na calosc mamy gwarancje ale zdecydowana wiekszosc ludzi nie jest w stanie kupic nowego auta (acco ,passat ,avensis) za 130 tys zl tylko kupuje 3-4 letnie za ok 60k i co wtedy ?
btw. Honda procz nowej skrzyni automatycznej powinna skonstruowac silnik benzynowy o mniejszej pojemnosci z turbo cos na wzor TSI. Pali napewno mniej niz 2,0 czy 2,4 vtec ,zawsze mozna zalozyc gaz a problem DPF znika.
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#90 Bollinger

Bollinger
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Neverland
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:17, 24.06.2010

TSI? 1.2 tsi 85 BHP poli po mieście 10,5-11 litrów z klimą jak tylko trochę mu powciskasz. Jak jeździsz ślamazarnie, to spala ponad 9 :D

[ Dodano: 2010-06-24, 20:18 ]
A jeździłem też i 1.4 tsi i 1.8 tsi i ciężko zejść poniżej 10 w mieście.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq