Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

2.2 I-DTEC, pytanie do posiadaczy lub będących w temacie!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
244 odpowiedzi w tym temacie

#91 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:04, 24.06.2010

kupuje 3-4 letnie za ok 60k i co wtedy ?

to wtedy zapisuje sie na nasze forum i dyskutuje o pdf-ach i innych takich :mrgreen: , grupa docelowa dla ktorej sie konstruje auta to nabywcy aut nowych :mrgreen:

btw

cos duzo tych btw zarzucasz, ciagle w strone benzyny :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#92 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:44, 24.06.2010

jezdzilem 1.8tsi w passacie cc spalanie 23l za glowe sie chwycilem przy tankowaniu moj accord przy tej jezdzie pali12:) wiec ten .4 moze palic 10 przy spokojnej jezdzie. cooper s 1.6 175km juz ten nowy silnik robiony z psa 18.5l (ale tu juz osiagi robily wrazenie:)
  • 0

#93 navaja

navaja
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:37, 04.07.2010

Niby człowiek czyta wszystko na forum ale zawsze coś umknie. Ten wątek odnalazłem dopiero dzisiaj.
Bollinger
Wyrazy współczucia ale prawda jest taka, jak już pisali poprzednio koledzy, że nowoczesnego diesla nie kupuje się do jazdy po mieście. A to, że u Ciebie w mieście jest pełno TDI czy innych DCAT to kwestia mody i coraz bardziej powszechnej opinii kierowców - "bo to Panie jakiego ma kopa a mało pali" Tyle tylko, że nikt nie wspomina o zamulonych DPF od jazdy miejskiej czy innych sypiących się dwumasach przy dawaniu buta ze świateł. Swoją drogą uczciwy sprzedawca powinien służyć poradą i zapytać do czego potrzebujesz auta. Chyba, że było jak ze mną, że wszedłem i powiedziałem co mnie tylko interesuje.
Ja mam nalatane prawie 50 kkm. I nie wiem co to DPF, czy wypala czy nie. Kiedyś coś capiło spaloną gumą jak wysiadłem z auta. Myślałem, że się rajfy zajęły a to pewnie było to. Ale żadne obroty mi nigdy nie falowały ani motor się nie nagrzewał nadmiernie ani mocy nie tracił. Może mam już totalnie zapchany?? :mrgreen:
W Niemczech też nie ma za dużego szumu, że im DPF pada, przynajmniej na forum Acoorda nikt nie alarmuje, jedynie to co u nas, czyli, że się zamula od stałej jazdy w mieście.
Aha. Auto robi 99% trasy.
Pozdrawiam
  • 0

#94 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:17, 05.07.2010

Niby człowiek czyta wszystko na forum ale zawsze coś umknie. Ten wątek odnalazłem dopiero dzisiaj.
Bollinger
Ja mam nalatane prawie 50 kkm. I nie wiem co to DPF, czy wypala czy nie. [...] Ale żadne obroty mi nigdy nie falowały ani motor się nie nagrzewał nadmiernie ani mocy nie tracił.

Ja mam wprawdzie dopiero 15kkm, ale mam analogiczne odczucia - nie wiem co to DPF. Auto robi 40% miasto (Kraków), 60% trasy.
  • 0

#95 Bollinger

Bollinger
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Neverland
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:34, 08.07.2010

No to fajnie macie, albo mi się jakaś faja trafiła.
  • 0

#96 oiko

oiko
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:zza winkla
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:15, 18.07.2010

Co do DPF'a za 20k. Jest jeden model hondy, którego właściciele dzwoniąc z zapytaniem ile kosztuję DPF do ich modelu, słyszą 22k. Jest to starszy model crv'a. Właściciele acc nie mają co narzekać :P
  • 0

#97 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 22:01, 18.07.2010

Czytałem, czytałem i nie wyczytałem.
Mam moje acco od 3 tygodni ale wydaje mi się że w predliftowych I-CTDI nie było DPF-a.
Niech to ktoś potwierdzi. Pozdrawiam
  • 0

#98 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 03:01, 19.07.2010

2008 Niemcy też nie ma :))
  • 0

#99 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:44, 19.07.2010

w VII filtry sie zdarzaja, generalnie na rynku niemieckim, i nie da sie tego tylko po roczniku potwierdzic lub temu zaprzeczyc, a sama kwestia ma swoj osobny temat, bo w tym idzie o silniczku i-dtec

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#100 Bollinger

Bollinger
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Neverland
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:48, 10.08.2010

Nie będę już nawet rzucał złych słów na głupawy bagnet poziomu oleju w accordzie, ale mam jedno pytanie.

Czy lekko podwyższony ponad normę stan oleju ma wspólnego coś z dpf? Bo jutro auto jedzie w długa trasę 800 km i sprawdzilem olej, a tam było ze 2 mm ponad górną dziurką okreslającą stan max.

To też od dpf? Groźne to?
  • 0

#101 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 05:19, 11.08.2010

http://www.accordklu...=przybywa oleju
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#102 Bollinger

Bollinger
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Neverland
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:25, 23.10.2010

Juz wiem na 100% jak rozpoznać procedurę wypalania dpf i rozpoczęcie tzw. dotrysku. Jeśli na chwilowym spalaniu po odpuszczeniu gazu nie spada momentalnie na zero, tylko utrzymuje 2-3 kreseczki, to oznacza, że podaje paliwo i należy jechać w trasę kilkukilometrową z obrotami stałymi w zakresie 2500, ale nie niżej niż 2000. Ja robię tak, ze daję 70 km/h, tempomat i jadę przez 6-7 km na tempomacie, potem jest już ok.
  • 0

#103 Guma

Guma
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:18, 18.02.2011

Może trochę odświeżę temat...ale wybaczcie wk... się. Mam HA od października zeszłego roku...
Przelatane ma już 62k (z czego mi udało sie na razie przejechac jakieś 15k). Schody zaczeły sie pod koniec stycznia i wczoraj mija juz 3 raz jak wstawiłem auto do serwisu...

Problem: zapychajacy sie DPF...

Ja rozumiem, ze ze ten filtr sie zapycha, bo jazda po miescie (w moim przypadku trasa/miasto - 30/70%), bo kiepskie paliwo (tankuje głównie na Shelu), bo *cenzura* wie co jeszcze. Moze ja jezdzic nie potrafie (13 lat jazdy samochodami)...

Od momentu kiedy mi w serwisie przedmuchali DPFa pierwszy raz, zacząłem duzo o tym czytac (dzieki Wam za cenne informacje na tym forum), uważałem na to by jazda czy w trasie czy tez po miescie w głównej mierze polegała na jezdzie z obrotami powyzej 2000RPM, sprawdzalem czy srednie zuzycie paliwa nie jest podwyzszone, czy są jakies dziwne inne akcje typu zapaszki, inna praca silnika... Ale tak jak i przy pierwszysm tak i w 2 pozostałych przypadkach zapychanie filtra nastepowało tak jakby natychmiast. Auto nie informowało mnie kontrolką o zapychaniu tylko od razu przechodzilo w tryb serwisowy, wykrzyknik i marsz do warsztatu...!!!!
To chore i wk...ce! :k
Przy okazji wspomnę że filtr zapychał mi sie od 1 do 3 razu co jakieś 300 km (co tydzien)... Za kazde przepalenie w serwisie 200pln + przy drugim wypaleniu wymiana oleju (choc wymieniany był tez w lipcu) i do tego zaczeli straszyc koniecznoscia wymiany filtra... A z tego co słyszałem to nie tania sprawa, a na gwarancji nie wiedze zeby ktos tu napisal (albo nie doczytałem) ze mu to na niej wymienili...

Efekt jest taki że w zostawiajac go w serwisie wczoraj, postraszylem zrobieniem niezaleznej ekspertyzy (tak mi poradził p. Henryk co ma warsztat na Wawrze i sie specjalizuje w japonczykach i tez sie wkurzyl ze place w serwisie za przepalanie dPF w samochodzie na gwarancji :-? ) , bo albo w serwisie robia cos nie tak, albo ja nie umiem jezdzic (a przeciez potrafię :D) albo mi sie fajka trafiła taka co przyszedł na nią czas...

Ale to przeciez auto na gwarancji wiec łaski chyba nie powinni mi robic z naprawą tego!!!! Sorry ze odgrzebuje i na chwile obecna nie za bardzo wnosze nic do tematu ale wkurzony jestem na maxa.
Czekam co mi teraz w serwisie powiedzą. Jesli bedzie to cos konstruktywnego to sie tym z Wami podzielę. A moze by tak sie zebrac w kupę i jakis zbiorowy pozew zlozyc o tym ze nas w jelenia robią, nie informuja, nie pomagają tylko kase wyłudzają? ;)
  • 0

#104 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:47, 18.02.2011

Nie mam DPF wiec mowie troche na chlopski rozum. Wiadomo ze jak sie cyka auto tylko na miescie to problem mamy jak w banku ale przeciez masz chyba w komputerze poziom zapchania DPF. Nie dopuszczaj do takich sytuacji ze silnik sam musi go dopalac tylko wczesniej wyjedz za miasto i przegon auto niech sie sadze wypala.
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#105 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1,165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:19, 18.02.2011

g ó w n i a n a ta technologia DPF w Hondzie... ja bym tam się nie czaił tylko wywalił DPF są już serwisy które to robią a w Hondzie pewnie nawet się nie poznają na przeglądzie... gwarancja to fikcja co się miało popsuć to się już popsuło radzę postudiować w książce gwarancyjnej na co jest gwarancja i ile trwa ze wszystkimi wykluczeniami itd długie gwarancje to mit. swoją drogą mam DPF w jednym BMW samochód jeździ tylko po mieście raczej krótkie odcinki i przez 90tyś km zero problemów.
  • 0
F1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq