Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Po wymianie rozrzadu problem z odpale

VI rozrzad problem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
92 odpowiedzi w tym temacie

#61 Guzikk

Guzikk
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Szwecja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es vtec
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:44, 14.02.2015

W sensie nr 21? Bo tak myslalem ze to ten sensor. Sprawdzalem kable przy nim przy rozbieraniu. Wygladaly ok. Chyba ze po drodze gdzies sa jeszcze jakies wtyczki
  • 0

BYLO: *Accord F20Z2 i, *Accord F20Z1 iLS

JEST: *Accord F20B6 ES


#62 zuczek222

zuczek222
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:@@@@
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:45, 14.02.2015

Teraz składałem motor i właśnie tej wtyczki zapomniałem wpiąć, nawet iskry nie było, więc  byś nie odpalił, po wpięciu strzał z pierwszego.


  • 0

#63 Guzikk

Guzikk
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Szwecja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es vtec
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:24, 14.02.2015

To ja juz nie wiem... Niby rozrzad byl identycznie zlozony... A zachowanie tak jakby wlasnie cos z zaplonem.... 😖
  • 0

BYLO: *Accord F20Z2 i, *Accord F20Z1 iLS

JEST: *Accord F20B6 ES


#64 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:59, 14.02.2015

Trudno tak coś na odległość wykombinować, sugerować można tylko, jak nie widzisz silnika to jak ślepy, po omacku.  Jak masz możliwość to sprawdź czy masz iskrę na poszczególnych świeczkach. 


  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#65 Guzikk

Guzikk
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Szwecja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es vtec
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:19, 14.02.2015

Moze jutro cos pogrzebie ;-)
  • 0

BYLO: *Accord F20Z2 i, *Accord F20Z1 iLS

JEST: *Accord F20B6 ES


#66 Guzikk

Guzikk
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Szwecja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es vtec
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:27, 15.02.2015

Panowie, powiem tak zczytalem bledy i wyskoczyly mi 71 i 72 przerwy w zaplonie cylindra 1 i 2 i generalnie by sie zgadzalo bo po wykreceniu świec 3 i 4 bylo je czuc benzyna a reszta nie... Czyscilem kopulke i palec bo byly zasniedziale. Nie mam miernika zeby sprawdzic przewody zaplonowe... Co tu jest grane i o co chodzi...?? :-/
  • 0

BYLO: *Accord F20Z2 i, *Accord F20Z1 iLS

JEST: *Accord F20B6 ES


#67 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 18:39, 15.02.2015

Zatem sprawdź teraz ewentualne przebicia metodą "na mgiełkę" w ciemnym pomieszczeniu


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#68 Guzikk

Guzikk
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Szwecja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es vtec
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:41, 15.02.2015

Problem w tym ze auto juz wgl nie chce odpalac... A wertujac forum przerażają mnie informacje na temat innych aut....
  • 0

BYLO: *Accord F20Z2 i, *Accord F20Z1 iLS

JEST: *Accord F20B6 ES


#69 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 18:46, 15.02.2015

Moze jutro cos pogrzebie ;-)

No i pogrzebałeś :). Wybacz ale siedzę przed klawiaturą i ryczę ze śmiechu - toż to idealna komedia w pytaniach i dpowiedziach.

Szkoda, że jesteś u wikingów, mam pełną flaszkę, byśmy wypyli, kopnęli w kapcie i może by się naprawił


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#70 Guzikk

Guzikk
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Szwecja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es vtec
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:50, 15.02.2015

U mnie alko tez nie brakuje to chyba tez tylko tyle mi zostaje. Nie no jest w stanie odpalic na wcisnietym gazie i chwilke pochodzi...
  • 0

BYLO: *Accord F20Z2 i, *Accord F20Z1 iLS

JEST: *Accord F20B6 ES


#71 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 18:56, 15.02.2015

Zaznaczam, nie jestem specjalistą od zapłonu ale ewidentnie są  zalewane paliwem cylindry, gdzie śmierdzi benzyną. Nie masz iskry na świecach w tych cylindrach, czyli coś z aparatem zapłonowym jednak.

 

Proponuję uderzyć do Kolegi  Muzyczka

 

 

Dopisuję: musisz być na 1000% pewny, że prawidłowo wymieniłeś rozrząd, wraz z tym żelastwem co widać na wycieraczce.

 

2 strony tego tematu dotyczą prawidłowości ustawienia rozrządu  !!!


Użytkownik Czarnota edytował ten post 19:17, 15.02.2015

  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#72 Guzikk

Guzikk
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Szwecja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es vtec
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:11, 15.02.2015

Rozrzad sprawdzalem 4 razy (albo wiecej) :-/ no nie ma sie do czego przyczepic... Ale jest inna rzecz ktora mnie martwi a powiedzial mi o tym znajomy... Otoz jak probowalem odkrecic srube na wale to przeskoczyl pasek a walek rozrzadu byl zblokowany. Nie wiem dokladnie ile razy ten pasek przeskoczyl ale zerwane były 3 zeby... Mozliwe by to bylo ze uszkodzilbym sobie zawory (patrzac kolejno na 3 i 4 tloku)?? I dlatego cos z nimi nie tak? Ale znow gdyby tak bylo to pewnie nie udaloby sie ich wyregulowac 😓? Bledy jednakze sa 71 i 72... Nie chce wymieniac pol silnika zanim okaze sie co jest nie tak 😞 pomysle jeszcze nad przestawianiem rozrzadu o zabek w ta i druga strone....
Niech mnie ktos wyprowadzi na wlasciwa droge....
  • 0

BYLO: *Accord F20Z2 i, *Accord F20Z1 iLS

JEST: *Accord F20B6 ES


#73 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 20:14, 15.02.2015

Kolego Guzikk, czasami trzeba oddać Królowi co królewskie.

Widzę, że nie dajesz rady samemu. Bez obrazy, przestań próbować tego czy tamtego na swoim autku, oddaj autko do ogarniętego mechanika.

Szkoda Twoich nerwów, szkoda autka, przyoszczędzisz na czymś innym, np walce z rudą, tu jestem na 100% do usług :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#74 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:24, 15.02.2015

Mysle, ze pomiar kompresji bylby wskazany, to wykluczy badz potwierdzi uszkodzenie zaworow.


  • 0

#75 Guzikk

Guzikk
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Szwecja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es vtec
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:26, 15.02.2015

Nie mam tu ogarnietych mechanikow oprocz serwisu hondy. Nawet jak sie z nimi dogadam to zaplace ze 2 razy tyle co dalem za auto 😝 przutargam go do pl to sobie go ktos na czesci wezmie 😊
Lipson dzieki 😃 na taka podpowiedz liczylem 👍
  • 0

BYLO: *Accord F20Z2 i, *Accord F20Z1 iLS

JEST: *Accord F20B6 ES






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, rozrzad problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq