Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

czy silnik kwalifikuje się do remontu ?

VI f18b2 olej accord VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
113 odpowiedzi w tym temacie

#76 Raffixon

Raffixon
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Skąd:WGM
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:06, 13.10.2014

U mnie chyba się udało... dziury połatane, stan oleju w normie po przejechaniu trasy 500km


  • 0

#77 klev

klev
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Ostróda
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:09, 22.10.2014

Przymierzam się do remontu mojego Accorda z 2001r z silnikiem F18B2 bo dostał pół roku temu gazu i zaczął konkretnie jeść olej.

 

Poszukuje firmowych części (nie zamienników) przede wszystkim pierścieni tłokowych i uszczelniaczy zaworowych (tych z rozdzieleniem na ssące i wydechowe) tak zwane OEM.

 

Myślę, że uszczelki, zimmeringi i inne części przeszły by już zamienniki :)

 

Jak ktoś ma dojście do takowych w cenach ciekawszych niż ASO (są kosmiczne) to proszę o cynk na PW lub gg 5422465.

 

Dzieki

Krzysiek


  • 0

#78 Radek0684

Radek0684
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:WLKP.
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 08:32, 22.10.2014

Pisz do Pejota, na pewno coś doradzi, ma konkretne części:

http://www.accordklu...ęści-silnikowe/


  • 0

#79 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:53, 10.12.2014

Koledzy. Sprawa u mnie wygląda w sposób następujący. Mam Hondę Accord VII gen z 2003 roku z silnikiem 2.0 155 koni. Bierze mi olej w wysokości około 300-450 ml na 1000 km w zależności od jazdy. Jeśli jeżdze w granicach 3500-4500 to bierze mi własnie w tych ilościach. Jesli jakos wolniej po mieście i spokojniej to bierze mi mniej. Olej mam zalany shell helix 5w40. Samochód posiada również instalacje gazową. Nie dymi, nie kopci, absolutnie nic sie nie dzieje jeździ pieknie i idealnie a olej znika. Nie ma żadnych wycieków. Co o tym myslicie. Byłem w kilku salonach i we wszystkich powiedzieli że to jest norma i niema żadnego absolutnie problemu. I teraz mam pytanie jak to jest i czy ten samochód kwalifikuje się do remontu?? Plis o odpowiedź.


  • 0

#80 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 10:12, 11.12.2014

Jeżeli zużycie oleju nie przekracza pół litra na 1000km to nie ma sensu rozgrzebywać silnika K20 bo części do tych silników nie są tanie + robocizna też swoje kosztuje.

 

Co innego jeżeli jest pobór 1L lub więcej i strach wyjechać w trasę bez bańki oleju w bagażniku to wtedy można już zastanawiać się czy robić remont czy szukać młodszego słupka silnika.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#81 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:58, 11.12.2014

Yhy kolego czyli rozumiem że ten silnik w accordach czyli 2.0 155 koni ma oznaczenie K20?? Czy ewentualnie jeszcze jakieś oznaczenie jego figuruje czy tylko to?


  • 0

#82 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 17:08, 11.12.2014

K20A6

Wysłany z Tapatalk
  • 0

#83 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 22:51, 11.12.2014

@Gwiazdor, możesz podać przebieg autka i kiedy robiłeś takie rzeczy jak rozrząd, klawiatura itp. ?

Może trzeba dać nowe uszczelniacze


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#84 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:37, 11.12.2014

Kolega Gwiazdor raczej nie robił rozrządu bo tu posiadamy łańcuch:)
  • 0

#85 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 00:24, 12.12.2014

Kolega Gwiazdor raczej nie robił rozrządu bo tu posiadamy łańcuch:)

Ale blamaż, dobrze jutro podpytam fachowców :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#86 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:20, 12.12.2014

Hej Panowie nie mam u siebie rozrzadu bo mam silnik ten 155 v tec 2.0 i tam jest łańcuch własnie. 9 tysiecy km temu robiłem oleje filtry oraz regulacje zaworów 


No i zakładałem też gaz. Może tu jest pies pogrzebany ;(


Hehe no chyba że coś sie mylę sam heheh ale zdaje mi się że accord z 2003 roku o silniku 155 koni 2.0  znaczony jako: K20A6 mają łańcuchy. Zgadza się?


  • 0

#87 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 14:00, 12.12.2014

@Gwiazdor, jesteś z Pruszkowa, jest fajny mechanik OSA Motors w Sękocinie Starym. Zadzwoń, na pewno Ci pomoże, weryfikacja autka powinna być 0,00 PLN :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#88 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:31, 12.12.2014

No i zakładałem też gaz. Może tu jest pies pogrzebany ;(

 

Nie ty pierwszy po montażu LPG masz zwiększony pobór oliwy.


  • 0

#89 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:27, 12.12.2014

Najgorsze to jest to że gaz założyłem tydzień po kupnie i kompletnie nie wiem co działo się wcześniej więc ciezko mi powiedziećo tym. Ale co wnioskujesz co ma założenie gazu do poboru oileju? Jaka jest twoja myśl na ten temat. Zapomniałem dodać w odpowiedzi powyżej że mój accors ma 170 tysięcy przebiegu.


  • 0

#90 scorpion3m

scorpion3m
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:z Kaszub
  • Silnik:2.0
  • Wersja:coupe
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:09, 12.12.2014

W cylindrach jest wyższa temperatura na LPG, niż na benzynie i stąd jest wyższe spalanie oleju.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, f18b2, olej, accord VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq