ja u mnie regenerowałem zaciski, ale przy tym urwałem lewa linkę od ręcznego (pewnie był w pancerzu gdzieś zahaczony ) a lewy zacisk jest zapieczony wiec koszta rosną NIESTETY
Użytkownik karan90 edytował ten post 19:20, 23.10.2014
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 19:19, 23.10.2014
ja u mnie regenerowałem zaciski, ale przy tym urwałem lewa linkę od ręcznego (pewnie był w pancerzu gdzieś zahaczony ) a lewy zacisk jest zapieczony wiec koszta rosną NIESTETY
Użytkownik karan90 edytował ten post 19:20, 23.10.2014
Napisano 20:09, 23.10.2014
No, no taką grubaśną linkę urwać. Kolega ma dużo siły
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
Napisano 14:27, 24.10.2014
Ja właśnie co odebrałem swoje zaciski od regeneracji. Wysłałem je do firmy o której mowa na stronie 2. Zaciski z jarzmami wysłałem w środę po 15, a dzisiaj o 11 już były spowrotem z czego jeden był regenerowany od podstaw bo nie mieli na "wymiankę" no i dodatkowo jarzma mi robili. Za całą operację zapłaciłem 360zł i zaciski są jak nowe.
Napisano 13:00, 27.10.2014
no też się zdziwiłem ze ja urwałem bo jest to linka o sporej średnicy ,chciałem ją ruszyć i ja ciągnąłem w jedna stronę a brat w druga i przy zaciągnięciu dwoma rękoma pękła,gdzieś musiała być zahaczona albo tak mocni zapieczona,teraz pytanie czy ta linka z allegro będzie do mnie pasowała??
jaka musi mieć długość
http://allegro.pl/li...4685778680.html
Napisano 13:28, 27.10.2014
ta linka jest do 5 generacji,
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
Napisano 10:02, 21.03.2015
podaje nr kat samego tłoczka D02519 (Autofren)
(F18B2), bo ja niestety kupowałem zestaw samych gumek a po rozebraniu zacisku okazało się ,że stan tłoczków nie był najlepszy ,więc zamówiłem same tłoczki koszt ok 50zł ,może komuś ta informacja się przyda
Użytkownik karan90 edytował ten post 10:42, 21.03.2015
Napisano 13:23, 26.03.2015
Nr zestawów naprawczych/tłoczków można też poszukać w katalogach online firm Autofren i Frenkit
http://www.frenkit.e...mid=129&lang=en
A kupić można np. tutaj (zestawy naprawcze i tłoczki na tył 38mm polecam Frenkit ):
http://motoshop.euro...jAyNTE5Ki0zMDY0
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 17:13, 02.04.2015
Może mi ktoś powiedzieć jak rozebrać zacisk z accorda v ? wyjałem tłoczek ten slimak ze środka ale nie wiem co dalej jak ten mechanizm od ręcznego wyjąć?
Napisano 13:05, 12.07.2015
A jakby się komuś śpieszyło lub nie za bardzo chciało http://www.motointeg...o-lauber-770619
właśnie są znowu dostępne:
https://www.motointe...o-lauber-770619
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
Napisano 17:12, 12.07.2015
Prawie 450 zł za regenerowane zaciski to trochę przesada...
Moja ES-ka
http://www.accordklu...pic.php?t=44539
Napisano 19:36, 12.07.2015
no ale prawie rąk nie trzeba brudzić :)co kto lubi
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 19:37, 12.07.2015
Napisano 19:58, 12.07.2015
Prawie 450 zł za regenerowane zaciski to trochę przesada...
ciekawe ile po zniżce będzie, bo cena mega wywalona
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
Napisano 01:00, 05.08.2015
Ja płaciłem 300 za tylne, pełna regeneracja wraz z mechanizmem ręcznego który prawie nie działał, wszytstko w ocynku.
To wcale nie jest dużo bo roboty jest sporo przy zaciskach.
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych