Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Regeneracja tylnych zacisków

VI hamulce zaciski regeneracja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
104 odpowiedzi w tym temacie

#61 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:19, 23.10.2014

ja u mnie regenerowałem zaciski, ale przy tym urwałem lewa linkę od ręcznego (pewnie był w pancerzu gdzieś zahaczony ) a lewy zacisk jest zapieczony wiec koszta rosną NIESTETY :depresja:


Użytkownik karan90 edytował ten post 19:20, 23.10.2014

  • 0

#62 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 20:09, 23.10.2014

No, no taką grubaśną linkę urwać. Kolega ma dużo siły :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#63 Rastarpce

Rastarpce
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:Pabianice - Łódzkie
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:27, 24.10.2014

Ja właśnie co odebrałem swoje zaciski od regeneracji. Wysłałem je do firmy o której mowa na stronie 2. Zaciski z jarzmami wysłałem w środę po 15, a dzisiaj o 11 już były spowrotem z czego jeden był regenerowany od podstaw bo nie mieli na "wymiankę" no i dodatkowo jarzma mi robili. Za całą operację zapłaciłem 360zł i zaciski są jak nowe. 


  • 0

Accord CD7

 

 


#64 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:00, 27.10.2014

no też się zdziwiłem ze ja urwałem bo jest to linka o sporej średnicy ,chciałem ją ruszyć i ja ciągnąłem w jedna stronę a brat w druga i przy zaciągnięciu dwoma rękoma pękła,gdzieś musiała być zahaczona albo tak mocni zapieczona,teraz pytanie czy ta linka z allegro będzie do mnie pasowała??

jaka musi mieć długość ??

http://allegro.pl/li...4685778680.html


  • 0

#65 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 13:28, 27.10.2014

ta linka jest do 5 generacji,


  • 0

#66 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:02, 21.03.2015

podaje nr kat samego tłoczka D02519  (Autofren)

(F18B2), bo ja niestety kupowałem zestaw samych gumek a po rozebraniu zacisku okazało się ,że stan tłoczków nie był najlepszy ,więc zamówiłem same tłoczki koszt ok 50zł ,może komuś ta informacja się przyda :-D


Użytkownik karan90 edytował ten post 10:42, 21.03.2015

  • 0

#67 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:23, 26.03.2015

Nr zestawów naprawczych/tłoczków można też poszukać w katalogach online firm Autofren i Frenkit

 

http://www.seinsa.es/

http://www.frenkit.e...mid=129&lang=en

 

A kupić można np. tutaj (zestawy naprawcze i tłoczki na tył 38mm polecam Frenkit ):

http://motoshop.euro...jAyNTE5Ki0zMDY0


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#68 raf95

raf95
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Strzyżewice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:13, 02.04.2015

Może mi ktoś powiedzieć jak rozebrać zacisk z accorda v ? wyjałem tłoczek ten slimak ze środka ale nie wiem co dalej jak ten mechanizm od ręcznego wyjąć? 


  • 0

#69 fifi5

fifi5
  • Forumowicz
  • 235 postów
  • Skąd:Rumia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:55, 02.04.2015

Trzymaj foto instrukcję, nie jestem jej autorem ale krąży na forum LINK


  • 0

#70 NOWAK

NOWAK
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Kowal/Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:42, 03.04.2015

Trzymaj foto instrukcję, nie jestem jej autorem ale krąży na forum LINK

 

To instrukcja mojego autorstwa. Jak coś to pisz to Ci pomogę. Jak przeczytasz uwaznie to dasz sobie radę i to ogarniesz.


  • 0

#71 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 13:05, 12.07.2015

A jakby się komuś śpieszyło lub nie za bardzo chciało http://www.motointeg...o-lauber-770619

właśnie są znowu dostępne:

 

https://www.motointe...o-lauber-770619


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#72 eSKey66

eSKey66
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:12, 12.07.2015

Prawie 450 zł za regenerowane zaciski to trochę przesada...


  • 0

#73 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:36, 12.07.2015

no ale prawie rąk nie trzeba brudzić :)co kto lubi :)


Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 19:37, 12.07.2015

  • 0

#74 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:58, 12.07.2015

Prawie 450 zł za regenerowane zaciski to trochę przesada...

ciekawe ile po zniżce będzie, bo cena mega wywalona :/


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#75 dj-napster

dj-napster
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:WLKP
  • Silnik:1.6
  • Wersja:VTEC
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1990
  • Nadwozie:EE8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 01:00, 05.08.2015

Ja płaciłem 300 za tylne, pełna regeneracja wraz z mechanizmem ręcznego który prawie nie działał, wszytstko w ocynku.

To wcale nie jest dużo bo roboty jest sporo przy zaciskach.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, hamulce, zaciski, regeneracja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq