Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Regeneracja tylnych zacisków

VI hamulce zaciski regeneracja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
104 odpowiedzi w tym temacie

#46 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 12:34, 25.09.2014

Tak pomyślałem, ze dałeś smar miedziowy do prowadnic. Dyskusję na temat używania smaru miedziowego prowadziliśmy i czasami prowadzimy także w innych, spokrewnionych  tematach. Tam zgodziliśmy się, że nie należy stosować tegoż smaru i innych nie dedykowanych.

Nie wiem czym posmarowałeś nowe tłoczki i jego uszczelki. Generalnie polecamy smar do tłoczków np. firmy ATE, do prowadnic ja proponuję tenże smar do tłoczków. Do klocków i okolic kontaktu klocków z jarzmem Plastilube np. ATE, lub smar ceramiczny.

W każdym wariancie wykluczamy smar miedziowy (patrz np. wypowiedź kolegi Pawpor)

Temat do przemyślenia i poprawy :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#47 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:42, 30.09.2014

Tak pomyślałem, ze dałeś smar miedziowy do prowadnic. Dyskusję na temat używania smaru miedziowego prowadziliśmy i czasami prowadzimy także w innych, spokrewnionych  tematach. Tam zgodziliśmy się, że nie należy stosować tegoż smaru i innych nie dedykowanych.

Nie wiem czym posmarowałeś nowe tłoczki i jego uszczelki. Generalnie polecamy smar do tłoczków np. firmy ATE, do prowadnic ja proponuję tenże smar do tłoczków. Do klocków i okolic kontaktu klocków z jarzmem Plastilube np. ATE, lub smar ceramiczny.

W każdym wariancie wykluczamy smar miedziowy (patrz np. wypowiedź kolegi Pawpor)

Temat do przemyślenia i poprawy :)

czyli do smarowania zacisków stosować ATE Plastilube??


  • 0

#48 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 08:18, 01.10.2014

Tak do samych zacisków, czyli okolice mocowań klocków, same klocki od zewnętrznej strony Plastilube (jest sporo producentów Plastilube) lub smar ceramiczny. Są to gęste preparaty, nie zmyją się po kontakcie z wodą.

Natomiast tłoczki, ich gniazda (również mocowanie ręcznego) i śruby pływające smarem do tłoczków np. firmy ATE - smar do tłoczków można stosować przy kontakcie z gumą. Plastilube nie można stosować przy kontakcie z gumą np. gumowymi uszczelkami


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#49 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:51, 04.10.2014

mam pytanie w jaki sposób i czym dokręcaliście tłoczek po regeneracji ??


  • 0

#50 eSKey66

eSKey66
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:29, 04.10.2014

Patrz w "Zrób to sam" http://www.accordklu...ki-tył-wymiana/


  • 0

#51 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 12:55, 04.10.2014

Jak byś nie znalazł, najlepiej kluczem do szlifierki kątowej Fi 115, 125mm


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#52 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:48, 05.10.2014

A jakby się komuś śpieszyło lub nie za bardzo chciało http://www.motointeg...o-lauber-770619


  • 0

#53 eSKey66

eSKey66
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:28, 05.10.2014

"Produkt niedostępny" "Towar niedostępny u producenta" - i po co takie linki wklejać?


  • 0

#54 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:37, 05.10.2014

Chyba cały czas nie będą niedostępne prawda ? W tym tygodniu jeszcze ta informacja o dostępności się nie wyświetlała. Bardziej mnie dziwi że tylko info o prawym zacisku jest.


  • 0

#55 eSKey66

eSKey66
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:57, 05.10.2014

Jak nie ma u producenta to bardziej bym podejrzewał, że zakończyli produkcję. Dlatego też pewnie nie ma już info o lewych, bo brakło ich wcześniej. No ale mogę się mylić...


  • 0

#56 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:04, 06.10.2014

Tych zacisków z Laubera nie ma się już co spodziewać. Cena była wyprzedażowa - standardowo ten zacisk ok 500zł kosztował...


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#57 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:45, 06.10.2014

Cena rzeczywiscie była coś około 150 zł, ale lauber regeneruje zaciski a nie produkuje. Jak 500 za regenerowany to za ~600 nowy można kupić.


  • 0

#58 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:42, 06.10.2014

Nowy? Jeszcze nie widziałem nowych zacisków dostępnych w aftermarkecie. Wszystkie TRW, Ate są regenerowane...


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#59 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:07, 08.10.2014

to te po 600 zł na stronie są regenerowane ? Myślałem że nówki ...


  • 0

#60 owsikk

owsikk
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-R
  • KM:250+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:ep3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:52, 22.10.2014

Co prawda nie ma jawnie informacji o regeneracji, ale opis firmy stwierdza to jednoznacznie.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, hamulce, zaciski, regeneracja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq