Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wybór H serii

VI H seria

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
62 odpowiedzi w tym temacie

#46 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 23:56, 05.03.2016

H22A i h22a5 oraz h22A2 sa w moim zasiegu.

Slasz nie szukam auta do wyscigow i wykresow:)
Ma byc daily car sprytniejszy niz zwykle acco z F seria.

H22A jest z automatu.
Dowiedzialem sie u Damiana83 i w jego f20b 190koni i jezdzi na sprzegle z f18 nie ma problemow nie slizga sie. I dluzej niz z tydzien juz jezdzi.

Jakie sprzeglo jest w h22?

Użytkownik 93karol edytował ten post 00:02, 06.03.2016

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#47 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 08:09, 06.03.2016

jak masz h22a z automatu z pewnym stanem /przebiegiem, to bym nie patrzył na nic innego. Damiana f20b ma mniej NM i dlatego moze mu jeszcze sprzegło nie padło. Kolega tez robił swap w prelce vz f1i8 na h22a, i zostawił sprzegło z f18 to mu padło po tygodniu zabawy autem.


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#48 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:13, 06.03.2016

Jakie sprzeglo jest w h22?

 

FCC Japan z mocniejszym dociskiem, może je kupić w ASO albo w pudełku Exedy HCK2042 za grubą kasę ;)

 

Jarusnet ma wzmocnione sprzęgła XTD dla F/H-serii za 450 zeta, kompromis jeżeli chodzi o cenę i jakość ...

 

H22A też byłoby spoko, po założeniu wałków i kolektora wydechowego A7 byłby jeszcze większy wzrost mocy niż w A2/A5 :ok


Użytkownik Pejot edytował ten post 08:17, 06.03.2016

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#49 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 12:55, 06.03.2016

o H22A ciezko, było jedno to Ma braka w cisnieniu na 2 cylindrze;/

obstawiam Ryse na sciance... ale to gdybanie. Rysa sama się nie zrobi raczej? pewnie poszedł pierscien?

A5 mam jeszcze Dwie do sprawdzenia no i To A2 ogladałem dzis, niestety Barometru zabrakło ;/ wiec musze pojechac jeszcze raz...


Użytkownik 93karol edytował ten post 13:03, 06.03.2016

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#50 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:27, 06.03.2016

Szczerze to sam chyba już bym się nie bawił w swap 20-letnich H22 z Prelek, które wręcz błagają o remont, tylko sprzedał aktualne auto i kupił seryjne mocniejsze, które da mi frajdę z jazdy ;)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#51 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 04:13, 07.03.2016

Nie pisalnbym w temacie jesli bym soe kierowal rozsadkiem tej operacji :)
Bardziej tutaj odgrywaja role plany i chec spelnienia ich. Np. W moim przypadku tak to wyglada. Mocny VI gen ale nie typeR do codziennej jazdy :)
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#52 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 07:18, 07.03.2016

to wal K serię, zamiast pakować się w remonty.


  • 0

#53 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 08:31, 07.03.2016

to wal K serię, zamiast pakować się w remonty.

Jakos nie widze tego. Raptem jeden projekt taki widzialem. Ale zadnych konkretow na temat budowy.
Wole h serie ktora jest prawie p&p :D moze cos osiagne

Użytkownik 93karol edytował ten post 08:33, 07.03.2016

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#54 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:01, 21.04.2016

Czy przy swapowaniu do Accorda VI gen CG8 silnika h22a jdm trzeba zmieniać pompę wspomagania, czy może zostać ta z Preli?


  • 0

#55 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 22:54, 21.04.2016

Inne Mocowanie jest. z Preli by CI sie trzymała Tylko na jednej śrubce.

Info znalezione na Forum


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#56 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:34, 22.04.2016

Inne Mocowanie jest. z Preli by CI sie trzymała Tylko na jednej śrubce.

Info znalezione na Forum

To w takim razie jaka podejdzie? I dlaczego ma się trzymać na jednaj śrubce przy oryginalnym silniku, bo tego nie rozumiem?


  • 0

#57 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 19:58, 22.04.2016

Pompa z f serii do h22 by nie podeszla. Pejot wyjasni sprawe :)
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#58 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:30, 22.04.2016

Dlubson nic nie bój bo w 6.genie przewód od wspomagania podejdzie do pompy H22 (inaczej jest w 5.genie), w H-serii jest inne mocowanie pompy do głowicy i pompa od F-serii nie podejdzie.

 

Kupisz swap'a to dostaniesz tę pompę w komplecie ...


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#59 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:09, 22.04.2016

Czyli ktoś mnie wprowadził w błąd. Mam wszystkie potrzebna graty, więc powinno pasować jak w mordę strzelił.


  • 0

#60 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 22:19, 22.04.2016

Michał nie może być inaczej


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, H seria

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq