Tak właśnie myślałem, podobnie miałem w Civicu z tym że tam było 2.25 :P Jestem już po wstępnej korespondencji na temat dawcy ATR'a z użytkownikiem "dudix1983" tak więc myślę że taka opcja będzie najlepsza dla mnie. Dzięki Panowie za pomoc
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 16:11, 30.08.2014
#17
Napisano 20:23, 31.08.2014
Dawca byłby najlepszy tylko nie wiem ile kupno bitego mnie wyniesie Seryjny ATR jest mówiąc w skrócie golasem Mój Acco to ES i szkoda mi utraty wyposażenia dlatego chciałem zrobić ES-R'a, chociaż dla ATR'a w kolorze NHO i R-81 mógłbym zrobić wyjątek bo są mega gdybym sprzedał swojego i dołożył jakieś 17 tys to w tej cenie jest ATR EUDM lecz golas heh marzy mi się Tajp Er w wersji ES Mam jeszcze dwa pytania:
* jaką średnicę wydechu wybrać np pod A7? Nie chce aby acco darło się jak civic'i lecz było względnie ciche do VTECa a na nim głośniejsze ale bez przesady bo to Accord.
* heble, jaki setup będzie lepszy do żwawej jazdy? Nie bd osiągał nie wiadomo jakich prędkości i ścigał się z każdym ćwokiem na trasie. 3setki z R'ki czy zostać przy 282 i zadbać o lepszej jakości tarcze i klocki?
nie wiem dokladnie jak zachowuja sie seryjne heble w atrze- jak ich sprawnosc w warunkach podwyzszonej temperatury ale w moim EK mialem na przodzie setup skladajacy sie z:
tarcze EBC 282 mm
klocki EBC Red Stuff
zaciski prela 2.2 vti
tyl rowniez na EBC
i hamowaly mega przyjemnie - 3 hamowania z 200 prawie do zera w krotkich odstepach czasu i dopiero moglem powiedziec ze delikatnie pedal zrobil sie miekki
wiec mysle ze nawet jakby na seryjne tarcze w ATRZE zalozyc porzadne klocki to bedzie zaje..... hamowalo
#18
Napisano 09:12, 01.09.2014
Z racji tego że postanowiłem iż bd dawca to bd i heble ATR'a ale w sumie dobrze jest mieć porównanie solidnego kompletu z np. VTI z serią 300 i 260 tajpera
#19
Napisano 14:14, 01.09.2014
A zaciski w preli VTI nie były przypadkiem takie jak w Accordach? Jeden tłoczek na tarczy 282?
#20
Napisano 14:26, 01.09.2014
No mi wydaje się że to to samo O.o ale mogę się mylić. Jedynie ATR miał największe hamulce i chyba 3.0? DC2, EK9, MB6 i MC2, BB8 miały 282, EK4 i EM1 262?
#21
Napisano 18:27, 01.09.2014
pozostaje jeszcze kwestia rozstawu srub i dostepnosci tarczy albo 4x100 albo 4x114,3
#22
Napisano 08:19, 09.11.2015
Jak Widzicie h22A+skrzynia seryjna z f18b2?
#23
Napisano 09:14, 09.11.2015
Wszystkie H serie swapowane do VI gena potrzebuja lap od A7 tak? Niczym sie nie roznia silniki w kwesti montazu?
Problem jest tylko z łapą od strony rozrządu, dolna połowa przykręcona do bloku musi być od H22A7 bo Preludy mają inną.
Jak Widzicie h22A+skrzynia seryjna z f18b2?
U2L4 z polifta 1.8 będzie spoko (można kupić już za 300 zeta), przy sprincie przydaje się krótki 2 i 3 bieg żeby nie spadać z VTEC'a
A co silników H22A JDM to można trafić na zdrową sztukę (nie są tak wysilone jak A7), która nawet jeździła z automatem a później zapodać "pakiet z H22A7" i łatwo przeskoczyć magiczną barierę 200KM
Happy Owner Never Drives Anything else.
#24
Napisano 00:06, 10.11.2015
#25
Napisano 08:46, 10.11.2015
Jest Problemu z dostepnoscia tych lap?
Rozebranych na części H22A7 raczej nie brakuje
Happy Owner Never Drives Anything else.
#26
Napisano 14:49, 10.11.2015
#27
Napisano 15:45, 10.11.2015
Zamontować można ale H22A5 ma sporo niższą kompresję od JDM'a i nie będzie takich dobrych efektów ale te 200KM byłoby w zasięgu
Happy Owner Never Drives Anything else.
#28
Napisano 18:05, 10.11.2015
Co tam Karol planujesz swap czy jak ? Pakuj h22a
#29
Napisano 19:37, 10.11.2015
Snuje narazie plany i chce to skonfrontowac z rzeczywistoscia i oczywiscie czy dam rade sam to przeprowadzic:)
#30
Napisano 10:43, 04.03.2016
"Ten pakiet typeR" w tym silniku pozwoli dobic do 200km?
Zalezalo by mi tez na momencie jest jakas opcja poprawienia dolu w tych silnikach?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, H seria
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych