Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Stuki w katalizatorze. Czy warto wymienić na nowy?

VI katalizator

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#16 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 08:28, 22.08.2014

To szykuj sześć , siedem stówek  ;-)


  • 0

#17 arkus

arkus
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:25, 10.11.2014

Witam,

odświeże temat :)

już dużo razy poruszane więc krótka piłka:

Czy ten emulator będzie pasował ? chodzi mi o gwinty (M18x1,5), otwór fi 3mm ?

http://allegro.pl/oc...4695624965.html

Do tego tłumik uniwersalny, pytanie jakiej srednicy ? fi 50 u nas jest ?

 

Czy po wycięciu katalizatora i zastosowaniu takiego emulatora zauwazyliscie roznice w spalaniu ? czy pozostało bez zmian ? 


  • 0

był Accord VIgen, obecnie Mazda 6 GH ,2.0PB


#18 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 14:33, 10.11.2014

Tak, fi 50. Najlepiej jakbyś kupił dedykowany do naszego modelu, bo za dużo roboty jest z wycinaniem łap i spawaniem do tłumika.

Spalanie bez zmian, natomiast lepsza reakcja na pedał przyspieszenia. :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, katalizator

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq