Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

kupno amorków 6gen

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#31 Radziu

Radziu
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:ELW LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MIX
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:54, 07.05.2014

No tak, bo moje auto jest seryjne i mam takie podejście jak myslicie...

 

Trzeba miec dobry zawias, ale czy koniecznie musi byc nowy, w sytuacji gdy nasze auta maja po 300 kkm i nie są pierwszej świeżosci? Nie lepiej kupić Bilsteina i oddać do regeneracji? magiel też będziecie kupować za 4800 w ASO czy będziecie szukać używek za tysiaka? No wlasnie. 
A klocki to jednak czesc eksploatacyjna, obnizona zawiecha to troche widzimisie, wiec porownanie nietrafione.

Temat o ile się nie mylę nie dotyczył tego czy warto kupować nowe, czy nie. Na to pytanie każdy musi sobie indywidualnie odpowiedzieć.


Użytkownik Radziu edytował ten post 15:58, 07.05.2014

  • 0

Moja Honda

 

Tam gdzie przeciętny germaniec już zdycha, Honda zaczyna drugie życie


#32 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 17:00, 07.05.2014

Tak szczerze mowiac to nie wazne czy koni, czy kyb, czy bilstein wydaje mi sie za kazde uzywane ciezko dostac tym bardziej do tak czesto tuningowanego auta jakim jest accord :-P takze jesli wymieniac to chyba na nowe bo innego wyjscia zbytnio nie ma...

Edit.

A skoro tak latwo dostac uzywke bilsteina to podrzucicie jakis link ;-)


Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik soul edytował ten post 07:35, 08.05.2014

  • 0

#33 Balon RMI

Balon RMI
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Mielec-Malinie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136-jak był nowy
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:48, 20.05.2014

No to może jakiś kompromis typu springi jamexa a amory od atra? przecież współgraja ze sobą prawda?


  • 0

Po co jeździć, jak można latać :)

                  51cb943d4227d279m.jpg


#34 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 08:31, 20.05.2014

No właśnie mam to założone u siebie w tej chwili, ale coś więcej powiem jak trochę potestuję i pojeżdżę... na razie myślę, że jamex jest za miękki.


  • 0

#35 Balon RMI

Balon RMI
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Mielec-Malinie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136-jak był nowy
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:33, 20.05.2014

No właśnie mam to założone u siebie w tej chwili, ale coś więcej powiem jak trochę potestuję i pojeżdżę... na razie myślę, że jamex jest za miękki.

To z niecierpliwością czekam na opinię

No to może cały zawias od atra? tylko czy będzie leżał tak jak jameź? 

soul a tobie jak się to wyłożyło?


  • 0

Po co jeździć, jak można latać :)

                  51cb943d4227d279m.jpg


#36 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:53, 20.05.2014

cały zawias z ATRa to ta sama wysokość co seria

mam tak i co do milimetra jest tak samo

ale jeździ się bajka, nie ma co porównywać z seryjnym 


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#37 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 09:14, 20.05.2014

Jamex + ATR amor - 61,5 cm od ziemi do rantu błotnika, tył 64 cm. Przód według mnie siadł za nisko ;\

 

Seth stabilizatory też masz ATRowe?


  • 0

#38 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:18, 20.05.2014

soul - tylny stab mam ATRowy

przedni z prostej przyczyny nie - bo wymienili mi go na nówky funkiel sztuke w ASO za free - więc szkoda wywalać coś nowego dla czegoś 13 letniego :)

 

soul no tak jamex obniża - u mnie było 62 czy 62,5 z przodu już nie pamiętam ale coś okło tego, tył mi siadł właśnie tylko 1,5-2 cm


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#39 Balon RMI

Balon RMI
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Mielec-Malinie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136-jak był nowy
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:43, 20.05.2014

soul zapodaj fote jak to leży
  • 0

Po co jeździć, jak można latać :)

                  51cb943d4227d279m.jpg


#40 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 12:48, 20.05.2014

U mnie w temacie wszystko jest. Link w podpisie ;-)


  • 0

#41 Balon RMI

Balon RMI
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Mielec-Malinie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136-jak był nowy
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:10, 20.05.2014

A czy amory z atra nie mają krótszego skoku niż ori ?

soul czy 1-sze zdjęcie przedstawia ten setup?


  • 0

Po co jeździć, jak można latać :)

                  51cb943d4227d279m.jpg


#42 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 18:58, 20.05.2014

Amory od ATRa według forumowej opinii mają krótszy skok i są sztywniejsze niż standardowe.

 

Pierwsze zdjęcie jest jeszcze na OEM amorze + jamex. Ostatnie zdjęcia na 4 str. są na ATR + Jamex, ale to nic nie zmienia bo różnicy nie ma, siedzi tak samo nisko, zresztą nie ma co tutaj zaśmiecać tematu...


Użytkownik soul edytował ten post 18:59, 20.05.2014

  • 0

#43 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 08:44, 21.05.2014

A co powiecie na regeneracje amortyzatorów od ATRa?

Wczoraj z ciekawości napisałem wiadomość do pewnej firmy:

http://www.nagengast.pl/

i dostałem odpowiedź, że koszt usługi to 250 zł/szt + rok gwarancji.
  • 0

#44 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:10, 21.05.2014

250 zł za sztuke???! ja pierdziele- to sobie lepiej kupić nówki. Poza tym rok gwarancji? a co to jest niby rok gwarancji. Jak dla mnie wywalenie kasy w błoto - no chyba ze masz absolutna pewnośc że ta firma robi naprawdę świetną robote i zwykle amory starczaja po takiej regeneracji na ponad 100 tys km


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#45 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 09:34, 21.05.2014

No właśnie nie widziałem podobnego tematu, więc znalazłem pierwszą lepszą firmę która wyskoczyła w googlu i napisałem do nich. No ale patrząc po cenie to lepiej dołożyć i mieć już te bilsteiny b8.

Rok gwarancji... jeden zrobi w ciągu roku 5kkm a drugi 35kkm więc ta gwarancja to też chyba tak na odczepnego.

Użytkownik soul edytował ten post 09:38, 21.05.2014

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq