Suma summarum zdecydowałem sie na b4. Z godzinke temu zakupiłem komplet T+P, do tego czekam na odpowiedz od sprzedającego n/t sprężyn i mysle że tez jutro zakupie.
Tak w sumie jak poczytałem co radzicie to jednak na B4 padł wybór.
teraz musze jeszcze dokupić pierścienie do alu i jak porobie takie naglące rzeczy to może jakąś galeryjke sie strzeli
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 20:43, 21.04.2014
#17
Napisano 06:49, 30.04.2014
No ale skoro B4 mam charakterystykę OEM amora, czyli ma nie skrócony skok to nie będziesz zadowolony. Ja założyłem ostatnio jamexy do OEM amorków i skacze jak piłeczka, dlatego zastanawiam się co dalej z tym robić...
#18
Napisano 10:17, 30.04.2014
Sam jeszcze nie wiem jak to będzie sie spisywać..
Narazie jest mega zamotka z tylnymi amorami a Hanka od tygodnia stoi w garażu na kobyłkach bez tylnego zawiasu.
Amorki co mi przysłali pasowały jedynie na przód. Tylne miały dużo za duże kołnierze na sprężyne.
I Co dzwonie o jakieś amorki co w aukcji zgadzają sie opisem to jak dzwonie i prosze o zmierzenie to sie okazuje że znowu nie pasują
Dopiero dziś udało mi sie namierzyć dwa miejsca z dobrymi ale negocjuje cene
myśle że po niedzieli bede mógł już opisać wrażenia
#19
Napisano 10:28, 30.04.2014
Czekam w takim razie na info.... Obyś był zadowolony
#21
Napisano 21:22, 02.05.2014
oj tam oj tam ,mi tam na jamexach nic nie skacze ,nie wiem może zależy od stopnia zużycia ,ale oem amor i lata swoje ma
Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232
Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.
#22
Napisano 07:25, 03.05.2014
Tu bardziej chodzi chyba o różnice pomiedzy poliftem a przed. Jezdzilem z kolega w przedlifcie na jamexach i oem amor i nie zauwazylem takiego pingponga jak jest u mnie... dlatego po montazu na pierwszej nierownosci od razu wiedzialem ze jest inaczej, gorzej i tragicznie. Mialem juz ochote wywalic to i wrocic do OEM spreżyn. Troche juz sie przyzwyczailem, ale i tak trzeba bedzie cos z tym zrobic...
Użytkownik soul edytował ten post 07:26, 03.05.2014
#23
Napisano 10:04, 03.05.2014
Tu bardziej chodzi chyba o różnice pomiedzy poliftem a przed. Jezdzilem z kolega w przedlifcie na jamexach i oem amor i nie zauwazylem takiego pingponga jak jest u mnie... dlatego po montazu na pierwszej nierownosci od razu wiedzialem ze jest inaczej, gorzej i tragicznie. Mialem juz ochote wywalic to i wrocic do OEM spreżyn. Troche juz sie przyzwyczailem, ale i tak trzeba bedzie cos z tym zrobic...
Jak napisał Valdi81 to zależy od stopnia zużycia amorów. Mi na początku nic nie skakało, jeździło się jakbym nic nie zmieniał tylko niżej, a niestety po jakimś czasie przedni prawy amor zaczął się rozlewać no i niestety zrobiła się momentalnie katastrofa. Nie dało się tym jeździć.
Soul odkładaj kasę na coś dostosowanego do obniżonych zawieszeń.
#24
Napisano 09:32, 04.05.2014
Wysłane z mojej Hondy przy użyciu tapatalka
#25
Napisano 20:41, 04.05.2014
ja mam b8 i h&R i innego zestawu nie chce accord to nie civic wiec nie telepie jak na taczce moi znajomi sie dziwili że tutaj taka sprezyna i amory a jest dosc miekko obniżane są jeszcze koni z regualcją twardości i kayaba AGX ale to jest taki rarytas że cieżko je gdziekolwiek dostać sam na nie polowałem ale ostatnia sztuka dla mnie miala pordzewiałe trzpienie więc wylądowały b8
Użytkownik kowal.92 edytował ten post 20:42, 04.05.2014
#26
Napisano 13:34, 07.05.2014
http://www.xteam.pl/koni_strt.php
Seria STR.T to typowo uliczny zestaw do tuningu zawieszenia. Jego główną zaletą jest to że przy umiarkowanie niskiej cenie uzyskujemy fantastyczne właściwości jezdne samochodu. pomarańczowe amortyzatory KONI wykorzystane w zawieszeniach STR.T zostały pozbawione systemu regulacji twardości, ale ich optymalne parametry zostały zakodowane w amortyzatorze na etapie produkcyjnym.
STR.T to także błękitne sprężyny KONI Sport, progresywne, obniżone idealnie zestrojone z pomarańczowym amortyzatorem.
STR.T pozwala obniżyć i usztywnić zawieszenie,[...]
#27
Napisano 14:00, 07.05.2014
soul, raczej nie trafisz uzywanego zestawu koni, a czy warto za nowy placic 1/8 wartosci auta?
#28
Napisano 14:12, 07.05.2014
soul, raczej nie trafisz uzywanego zestawu koni, a czy warto za nowy placic 1/8 wartosci auta?
Co kto lubi. Według mnie warto wydać kasę na dobry zawias ale to już indywidualne podejście...
Użytkownik Radziu edytował ten post 14:13, 07.05.2014
#29
Napisano 14:19, 07.05.2014
Popieram
Zawias zawsze można wyjąc i odpsrzedać osobno a nie ma co patrzeć na wartość auta.
Jakby ludzie myśleli jak ty Miloszzz to w starszych civicach nawet by klocków nie zmieniali bo czy warto zmieniac klocki za wartość 1/5 samochodu
<p><span style="font-size:18px;">Obecna Hania TYPE S 2.4:</span> <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...lack-sedan/</a>
#30
Napisano 14:42, 07.05.2014
No tak, bo moje auto jest seryjne i mam takie podejście jak myslicie...
Trzeba miec dobry zawias, ale czy koniecznie musi byc nowy, w sytuacji gdy nasze auta maja po 300 kkm i nie są pierwszej świeżosci? Nie lepiej kupić Bilsteina i oddać do regeneracji? magiel też będziecie kupować za 4800 w ASO czy będziecie szukać używek za tysiaka? No wlasnie.
A klocki to jednak czesc eksploatacyjna, obnizona zawiecha to troche widzimisie, wiec porownanie nietrafione.
Użytkownik Miloszzz edytował ten post 14:43, 07.05.2014
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych