Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

kupno amorków 6gen

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#16 KORDI

KORDI
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Pacanów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:43, 21.04.2014

Suma summarum zdecydowałem sie na b4. Z godzinke temu zakupiłem komplet T+P, do tego czekam na odpowiedz od sprzedającego n/t sprężyn i mysle że tez jutro zakupie. ;)
Tak w sumie jak poczytałem co radzicie to jednak na B4 padł wybór.
teraz musze jeszcze dokupić pierścienie do alu i jak porobie takie naglące rzeczy to może jakąś galeryjke sie strzeli ;)


  • 0

#17 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 06:49, 30.04.2014

No ale skoro B4 mam charakterystykę OEM amora, czyli ma nie skrócony skok to nie będziesz zadowolony. Ja założyłem ostatnio jamexy do OEM amorków i skacze jak piłeczka, dlatego zastanawiam się co dalej z tym robić... 


  • 0

#18 KORDI

KORDI
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Pacanów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:17, 30.04.2014

Sam jeszcze nie wiem jak to będzie sie spisywać..
Narazie jest mega zamotka z tylnymi amorami a Hanka od tygodnia stoi w garażu na kobyłkach bez tylnego zawiasu.
Amorki co mi przysłali pasowały jedynie na przód. Tylne miały dużo za duże kołnierze na sprężyne.
I Co dzwonie o jakieś amorki co w aukcji zgadzają sie opisem to jak dzwonie i prosze o zmierzenie to sie okazuje że znowu nie pasują :/
Dopiero dziś udało mi sie namierzyć dwa miejsca z dobrymi ale negocjuje cene ;)
myśle że po niedzieli bede mógł już opisać wrażenia :)


  • 0

#19 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 10:28, 30.04.2014

Czekam w takim razie na info.... Obyś był zadowolony :ok


  • 0

#20 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 16:35, 30.04.2014

o tym ze nie jezdiz ise na jamexach i seryjnych amorach to już pisaałem od 3 lat :) to po prostu nie działa jak powinno i tyle


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#21 Valdi.

Valdi.
  • Forumowicz
  • 341 postów
  • Skąd:ale co skąd?
  • Silnik:0,7
  • Wersja:S-uuper
  • KM:136 chyba
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:wyjątkowe
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:22, 02.05.2014

oj tam oj tam ,mi tam na jamexach nic nie skacze ,nie wiem może zależy od stopnia zużycia ,ale oem amor i lata swoje ma :alien:


  • 0

Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232

Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.

 

 

 

 


#22 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:25, 03.05.2014

Tu bardziej chodzi chyba o różnice pomiedzy poliftem a przed. Jezdzilem z kolega w przedlifcie na jamexach i oem amor i nie zauwazylem takiego pingponga jak jest u mnie... dlatego po montazu na pierwszej nierownosci od razu wiedzialem ze jest inaczej, gorzej i tragicznie. Mialem juz ochote wywalic to i wrocic do OEM spreżyn. Troche juz sie przyzwyczailem, ale i tak trzeba bedzie cos z tym zrobic...


Użytkownik soul edytował ten post 07:26, 03.05.2014

  • 0

#23 Radziu

Radziu
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:ELW LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MIX
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:04, 03.05.2014

Tu bardziej chodzi chyba o różnice pomiedzy poliftem a przed. Jezdzilem z kolega w przedlifcie na jamexach i oem amor i nie zauwazylem takiego pingponga jak jest u mnie... dlatego po montazu na pierwszej nierownosci od razu wiedzialem ze jest inaczej, gorzej i tragicznie. Mialem juz ochote wywalic to i wrocic do OEM spreżyn. Troche juz sie przyzwyczailem, ale i tak trzeba bedzie cos z tym zrobic...

Jak napisał Valdi81 to zależy od stopnia zużycia amorów. Mi na początku nic nie skakało, jeździło się jakbym nic nie zmieniał tylko niżej, a niestety po jakimś czasie przedni prawy amor zaczął się rozlewać no i niestety zrobiła się momentalnie katastrofa. Nie dało się tym jeździć.

Soul odkładaj kasę na coś dostosowanego do obniżonych zawieszeń. ;)


  • 0

Moja Honda

 

Tam gdzie przeciętny germaniec już zdycha, Honda zaczyna drugie życie


#24 bstwojtek

bstwojtek
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:32, 04.05.2014

To tylko bilsteina są obniżane amory?

Wysłane z mojej Hondy przy użyciu tapatalka
  • 0

#25 kowal.92

kowal.92
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:wwl
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:41, 04.05.2014

ja mam b8 i h&R i innego zestawu nie chce :D accord to nie civic wiec nie telepie jak na taczce moi znajomi sie dziwili że tutaj taka sprezyna i amory a jest dosc miekko :) obniżane są jeszcze koni z regualcją twardości i kayaba AGX ale to jest taki rarytas że cieżko je gdziekolwiek dostać sam na nie polowałem ale ostatnia sztuka dla mnie miala pordzewiałe trzpienie więc wylądowały b8 :D


Użytkownik kowal.92 edytował ten post 20:42, 04.05.2014

  • 0

#26 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:34, 07.05.2014

A co powiecie o Koni STR.T?
 
http://www.xteam.pl/koni_strt.php
 
 

Seria STR.T to typowo uliczny zestaw do tuningu zawieszenia. Jego główną zaletą jest to że przy umiarkowanie niskiej cenie uzyskujemy fantastyczne właściwości jezdne samochodu. pomarańczowe amortyzatory KONI wykorzystane w zawieszeniach STR.T zostały pozbawione systemu regulacji twardości, ale ich optymalne parametry zostały zakodowane w amortyzatorze na etapie produkcyjnym.
 
STR.T to także błękitne sprężyny KONI Sport, progresywne, obniżone idealnie zestrojone z pomarańczowym amortyzatorem.

STR.T pozwala obniżyć i usztywnić zawieszenie,[...]


  • 0

#27 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 14:00, 07.05.2014

soul, raczej nie trafisz uzywanego zestawu koni, a czy warto za nowy placic 1/8 wartosci auta? :D


  • 0

#28 Radziu

Radziu
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:ELW LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MIX
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:12, 07.05.2014

soul, raczej nie trafisz uzywanego zestawu koni, a czy warto za nowy placic 1/8 wartosci auta? :D

Co kto lubi. Według mnie warto wydać kasę na dobry zawias ale to już indywidualne podejście... :diabelgrin:


Użytkownik Radziu edytował ten post 14:13, 07.05.2014

  • 0

Moja Honda

 

Tam gdzie przeciętny germaniec już zdycha, Honda zaczyna drugie życie


#29 rzeski

rzeski
  • Klubowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:19, 07.05.2014

Popieram :)

 

Zawias zawsze można wyjąc i odpsrzedać osobno a nie ma co patrzeć na wartość auta.

Jakby ludzie myśleli jak ty Miloszzz to w starszych civicach nawet by klocków nie zmieniali bo czy warto zmieniac klocki za wartość 1/5 samochodu :cyklop:  :cyklop:


  • 0
<p>Moja była Hania: <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...-str-2/</a></p>
<p><span style="font-size:18px;">Obecna Hania TYPE S 2.4:</span> <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...lack-sedan/</a>

#30 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 14:42, 07.05.2014

No tak, bo moje auto jest seryjne i mam takie podejście jak myslicie...

 

Trzeba miec dobry zawias, ale czy koniecznie musi byc nowy, w sytuacji gdy nasze auta maja po 300 kkm i nie są pierwszej świeżosci? Nie lepiej kupić Bilsteina i oddać do regeneracji? magiel też będziecie kupować za 4800 w ASO czy będziecie szukać używek za tysiaka? No wlasnie. 
A klocki to jednak czesc eksploatacyjna, obnizona zawiecha to troche widzimisie, wiec porownanie nietrafione.


Użytkownik Miloszzz edytował ten post 14:43, 07.05.2014

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq