Ale gdzie mowa o swapie na inny motor?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 01:27, 29.08.2014
#32
Napisano 15:01, 29.08.2014
Silnik ma nalatane 159tys.... albo i 259tys. Tego sie już nie dowiem.
Jak kupowałem miał 153 tysiące, więc nie dużo się najeździłem, olej razem z filtrami wymieniałem, kontrolowałem stan oleju i było wszystko dobrze, ostatnio jak sprawdzałem to w szybkim czasie jednak coś dużo go ubyło, jak nigdy..
Mój błąd, że parę razy na początku go przypałowałem gdy był niedogrzany, zwlekałem z wymianą rozrządu i teraz są tego skutki.
Znalazłem F20B6 z 2001 roku i będzie robiony swap, bo do mojego F18B2 nie mogę znaleźć nadwymiarowych tłoków o wymiarze 85,5 oraz pierścieni do tego.
Przy okazji swapa będzie "zestaw startowy".. nowe uszczelki, rozrząd, olej itd.
Jeszcze sie zastanawiam czy kolektor 4-2-1 z F18B2 podejdzie do F20B6?
a tu mowa
#33
Napisano 18:02, 29.08.2014
Jak się tak wsłuchać to mi się wydaje że są dwa rodzaje stuków. Jeden z nich, ten słyszalny cały czas przypomina mi dźwięk z pod mojej maski. Brzmi jak stukanie kijem o krzesło. Dodatkowo słychać stłumione stuki przy większych obrotach (0,25 s). Jeśli chodzi o ten dźwięk ciągły to spróbuj wcisnąć sprzęgło i posłuchać. U mnie na sprzęgle ustaje...
#34
Napisano 19:30, 11.09.2014
Witam,
wrzucam link z dzwiekiem mojego silnika, moze ktos ma pomysl:
http://free.mp3songu...com/1387424.mp3
#35
Napisano 17:11, 30.09.2014
#36
Napisano 20:28, 30.09.2014
U mnie nic sie nie zmienilo, po wlaniu MoS2 od Liqui Moly rowniez bez zmian. Jako nastepna rzecz zmienie jeszcze raz rozrzad, jesli sie polepszy to ok, jak nie, to daje sobie spokoj.
#37
Napisano 20:39, 30.09.2014
#38
Napisano 20:15, 03.11.2014
I jak, wyszlo cos?
Wrzucam dwa video znalezione na youtube z identycznym dzwiekiem, najwyrazniej nie jest to rzadkosc. Czy ktos sie juz kiedys z tym uporal?
#39
Napisano 22:04, 03.11.2014
#40
Napisano 12:20, 03.01.2015
#41
Napisano 17:48, 03.01.2015
Witam. Panowie u mnie takie coś. Stuki pojawiły się w grudniu gdy przyszły mrozy, gdy się rozgrzeje to stuki staja się prawie niesłyszalne. Dodam, że zawory są wyregulowane. Co to może być? Mam nadzieje, że nie panewka.
.https://www.youtube....eature=youtu.be
#42
Napisano 18:17, 03.01.2015
Jak sie rozgrzeje i stuki cichną to albo zawory albo tłok w cylindrze ma za duży luz . Jak silnik chodzi Ok zawory dobrze ustawione to nie przejmować sie tym. Nie oszukujmy sie nasze auta mają po nascie lat rocznie ok 30tysi daje wyniki w granicach 400-500 tysi. Po takim przebiegu coś musi stukac
#43
Napisano 18:27, 03.01.2015
Dzięki za odpowiedź oby tak było dodam, że z braku laku dolałem Lotosa 10w40 wcześniej miałem maxlife i niech sobie ludziki mówią co chcą ale na maxlife silnik pracuje przynajmniej ciszej. Za niedługo czeka mnie wymiana oleju to zaleje maxlife. Jeszcze jedno świeca na 4 cylindrze ma troszkę inny kolor jest ciemniejsza od reszty i też nie wiem co to może być?
#44
Napisano 19:20, 03.01.2015
czesiek 3891 dzwiek masz taki sam jak ja, to nie panewka. Problem wystapil po wymianie oleju, czy bez uchwytnej przyczyny?
marcoaccord moj Acco ma 95 tys. km nalatane i mimo wszystko ma ten dzwiek. Poprzedni Accord (tez 6 gen., rocznik 99) mial ponad 200 tys. km na blacie i w nim ten problem nie wystepowal.
karel17 skad ta pewnosc, ze to kasowniki?
#45
Napisano 21:58, 03.01.2015
Maxalt dźwięk ten wystąpił podczas nastania mrozów i teraz mimo dodatniej temperatury jest tak dalej tylko, że stuki nie są tak głośne. Zmienię olej na coś lepszego bo w tej chwili to jest mieszanina lotosu i maxlife.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, f18b2, stukanie
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych