Podejdzie. oba słupki są P&P
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 12:22, 12.04.2014
#17
Napisano 12:31, 12.04.2014
Silnik ma nalatane 159tys....
Jak kupowałem miał 153 tysiące,
Mój błąd, że parę razy na początku go przypałowałem gdy był niedogrzany, zwlekałem z wymianą rozrządu i teraz są tego skutki.
To nie od tego. Nawet gdybyś 6 tys się spóźnił z wymianą rozrządu to o ile nie pękł pasek to nic się nie stanie.
Kupiłeś pewnie szrota z Niemiec od handlarza spod Płocka/Radomia, w promocyjnej cenie, z przelotem 3x tyle, który w dodatku nie był szanowany i jest efekt.
Ja mam na liczniku obecnie 272.000 i jeździ idealnie.
Co do swapa na F20B6 to słupki są P&P, ale pare czujników jest innych i chyba immo będziesz musiał podmienić. Rozmawiaj z Wołkiem dokładniej, na pewno będzie wiedział.
Użytkownik Miloszzz edytował ten post 12:33, 12.04.2014
#18
Napisano 12:59, 12.04.2014
Masz jakieś fotki silnika z środka ? Co tam dokładnie się stało ?
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#19
Napisano 16:22, 13.04.2014
żeby nie było me mechanior Cie na koszty naciaga a twoj silnik wymaga lekkiej i taniej ingerencji
#20
Napisano 17:22, 05.08.2014
Witam
Mam podobny dzwiek, jesli nie identyczny. Przebieg 90 000 km udokumentowany, auto z ASO w Niemczech z pelna historia serwisowa. Poza dzwiekiem zero problemow, pali na dotyk, trzyma obroty, ma moc, nie kopci. Znalazles przyczyne tego dzwieku?
Dodam, ze tuz przed kupnem w aucie zostal wymieniony rozrzad i olej (5w40), podczas kupna tego klekotania nie bylo, pojawilo sie po przejechaniu ok. 250 km.
Pozdrawiam
Użytkownik Maxalt edytował ten post 19:22, 05.08.2014
#21
Napisano 08:23, 07.08.2014
od handlarza? czy sam jeździłeś ? to nie jest normalne przy takim przebiegu, po prostu nie ma takiej opcji żeby wykoleić silnik normalną eksploatacją
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#22
Napisano 09:05, 07.08.2014
Witam
Mam podobny dzwiek, jesli nie identyczny. Przebieg 90 000 km udokumentowany, auto z ASO w Niemczech z pelna historia serwisowa. Poza dzwiekiem zero problemow, pali na dotyk, trzyma obroty, ma moc, nie kopci. Znalazles przyczyne tego dzwieku?
Dodam, ze tuz przed kupnem w aucie zostal wymieniony rozrzad i olej (5w40), podczas kupna tego klekotania nie bylo, pojawilo sie po przejechaniu ok. 250 km.
Pozdrawiam
ustaw zawory, a te udokumentowane przebiegi to tez niczego sobie, jak kupiles od handlarza, takze nie do konca w to mozesz wierzyc ! Ale jak jezdzisz na 5w40, to silniczek jeszcze w dobrym stanie ! niczym sie nie przejmowac, ino jezdzic !
#23
Napisano 19:26, 07.08.2014
Zawory wyregulowane przed sprzedaza. Przebieg 90 000 km, auto mialo dwoch wlascicieli, ktorzy w tym ASO je serwisowali, jest ksiazka serwisowa, wiec raczej autentyczny. Auto kupione bezposrednio w Niemczech. Czy to moga byc kasowniki luzu VTECa (LMA)? Czy f18b2 ma je w ogole?
Użytkownik Maxalt edytował ten post 19:32, 07.08.2014
#24
Napisano 17:22, 08.08.2014
Każdy silnik z VTEC posiada też LMA, ale przy przebiegu 90kkm powinny być jeszcze w idealnym stanie.
No chyba, że silnik został przegrzany przez poprzedniego właściciela (jak to było prawdopodobnie w przypadku auta założyciela tego wątku) i tłoki zatarły się w cylindrach to później są stuki i większy pobór oleju.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#25
Napisano 14:59, 12.08.2014
Dzis auto oddane do ASO, wstepna diagnoza - zbyt luzno ustawione zawory. Pozyjemy, zobaczymy
#26
Napisano 22:09, 14.08.2014
Dzis auto odebrane, podobno zawory byly zle ustawione, niby zostaly poprawione, ale auto brzmi jak brzmialo rece opadaja...
Mam dziwne wrazenie, ze dzwiek ten dochodzi z jednej z rolek rozrzadu. Dziwny zbieg okolicznosci, ze problem powstal po wymianie rozrzadu...Czy mozliwe, ze ktoras z rolek nie zostala wymieniona/robota zostala spaprana?
Użytkownik Maxalt edytował ten post 22:09, 14.08.2014
#27
Napisano 22:25, 14.08.2014
bardzo możliwe, może napinacz został stary w celu "oszczędności" ?
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#28
Napisano 23:41, 18.08.2014
Wszystko mozliwe. W ostatecznosci dam rozrzad jeszcze raz do wymiany
#29
Napisano 23:20, 28.08.2014
Wczoraj zostal rozrzad sprawdzony przez mechanika, podobno znawca Hond. Jeden z paskow rozrzadu byl za luzno nastawiony i latal jak "luzna guma w majtkach". Rolki poniekad ok. Zawory zostaly jeszcze raz nastawione, bo rzekomo polowa byla zle ustawiona . Wg mechanika przyczyna mogla byc wymiana oleju z 10w40 na 5w40, wiec olej zostal z powrotem na 10w40 wymieniony (Shell helix). Niestety dzwiek bez zmian, silnik na niskich obrotach troche plynniej chodzi, ale nie pozbylem sie terkotania. Podobno kasowniki luzu VTECa nie sa to na 100%. Podsumowujac rozrzad i zawory wykluczone, co moze byc jeszcze przyczyna?
#30
Napisano 00:10, 29.08.2014
Ciekawi mnie co mechanik stwierdził że odrazu swap na inny motor, mi silnik brał litr na 2-3 tys. też dzwine dzwieki wydawał, bałem sie że sie rozleci, zrobiłem mały remoncik i lata nic nie stuka i nie puka. 17tys. po remonciku i nic sie nie dzieje, prawie 270 tys przejechane
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, f18b2, stukanie
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych