Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Jakie klocki/tarcze VI gen.

VI tarcze klocki hamulcowe tarcze abe klocki abe

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2763 odpowiedzi w tym temacie

#181 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
  • Skąd:Police
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:24, 20.03.2009

Też się nadaje - masz racje :ok
  • 0
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#182 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5,949 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:52, 20.03.2009

Proszę bardzo Siwy - ten smar jest sprawdzony :ok

http://www.allegro.p...cowych_5ml.html


Ten smar nie jest ani polecany ani stosowany do smarowania prowadnic zacisku.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#183 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3,775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:54, 20.03.2009

Dzięki za odpowiedzi, chyba zdecyduję się na miedziany/miedziowy, ma temp. działania od -40°C do ponad 1000°C i pewnie będzie łatwiej dostępny.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.


#184 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
  • Skąd:Police
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:55, 20.03.2009

To będzie najrozsądniejszy wybór :ok
  • 0
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#185 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3,775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 15:57, 21.03.2009

Wymieniłem klocki i .... niestety ręcznego nie mam :-/ po zaciągnięciu ręcznego hamuje tylko lewy tył gdy koło jest podniesione, podczas jazdy prawie nic nie czuć jak się zaciągnie ręczny (wcześniej, przed wymianą było OK), naciskając hamulec nogą koło się lekko blokuje jedno i drugie. Czy to może być spowodowane przez te skorodowane ranty i niedotarte klocki ??
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.


#186 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5,949 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 16:02, 21.03.2009

Po pierwsze to musisz troche pojeździć i pohamować. Klocki musza się ułożyć na tarczy, szczególnie że masz te ranty, a może trzeba by te ranty usunąc u mechanika? Przetoczyć tarcze? Jedz na diagnostyke niech sprawdza jak tyl hamuje.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#187 Volt

Volt
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:WOT
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:06, 21.03.2009

ranty można obtuc młotkiem, nalepiej przed dotarciem klocków
  • 0

#188 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3,775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 16:10, 21.03.2009

Już obtłukiwałem i skrobałem wkrętakiem ;-)
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.


#189 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3,403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:36, 21.03.2009

Już obtłukiwałem i skrobałem wkrętakiem ;-)

To nic nie pomoże przerabiałem to i tak jak powiedział Seth należy przetoczyć tarcze.Jak tego nie zrobisz to klocki na 100% ich nie wygładzą.Efekt może być taki,że nie będzie dobrze hamować,a i piszczeć może.
  • 0

#190 Prywo

Prywo
  • Klubowicz
  • 921 postów
  • Skąd:Wawa / WK / WPR
  • Silnik:1.8
  • Wersja:F3
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Cruiser
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 12:47, 23.03.2009

dobry smar do tłoczków firmy ATE dostaniesz prawie w każdym sklepie z gratami do aut, a na pewno w polmozbycie (polskie konstrukcje cierpiały za problem z tłoczkami - i pewnie dalej cierpią :mrgreen: )
  • 0

było CB7 2.2i 90r.->.CG2 3.0 V6 00r.->CH1 Type-R 2.2 99r.-> CL9 Type-S 2.4 03r.-> Legend KB1 3.5 V6 07r.

744e0f85839a8ce1.jpg

 

 


#191 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3,775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:18, 28.03.2009

Pojawił się temat tanich tarcz, nie chciałem tam się rozpisywać, bo mój post chyba bardziej będzie nadawał się tutaj. Z tego co zauważyłem to wymieniając klocki powinno się wymienić na takie jakie są też tarcze- czyli tej samej firmy. Kupując klocki Ferodo do mojej tarczy (prawdopodobnie oryginalnej to była chyba Lucas, bo tak wyczytałem z zacisku) wiać teraz, że klocki dotykają połową swojej powierzchni do tarczy, wcześniej ścierały całą powierzchnię tarczy. Nowe klocki są kilka mm większe i dociskają również do skorodowanego rantu i pewnie dlatego tak się dzieje. W moim przypadku najlepiej byłoby wymienić klocki wraz z tarczami.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.


#192 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3,403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:20, 28.03.2009

To tak jak Ci pisałem trochę wyżej tańszym rozwiązaniem będzie jak przetoczysz te tarcze(oczywiście jak jeszcze się nadają)
  • 0

#193 radek81

radek81
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:16, 30.03.2009

Siwy,

gdybyś decydował się na przetoczenie to za 150 zł. za 2 sztuki zrobisz to w ASO w Lublinie na Roztoczu. Bez zdejmowania, oczywiście jeśli nadają się jeszcze na przetoczenie.


.
  • 0

Pozdrowienia z kresów wschodnich :]
 


#194 MarekFinlandia

MarekFinlandia
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Czestochowa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:45, 31.03.2009

Miałem w najbliższym czasie nabyć tarcze firmy ATE z tym,że usłyszałem od swojego mechanika,że robią je Chińczycy,a pakują je np.w Niemczech.Czy to prawda bo nie chce mi się wierzyć.Wie ktoś coś na ten temat?


Czy jest jakis sprawdzony sklep on-line gdzie mozna zamowic te tarcze ATE. Czy raczej kupowac taki sprzet lokalnie, zeby moc reklamowac jakby cos sie dzialo ?
GLINUś ! kupiles jus te cuda ? ile ci kosztowaly albo beda (przod + tyl ?)
Pozdro !

dodano:
A czy EBC gladkie z klockami EBC standard do normalnej jazdy beda ok ? Na sklep.tuning.pl sa w przyzwoitych cenach ! ps. czuje ze moje hamulce cos slabe jak nie rozgrzane i troszeczke depne :( Zycie !
  • 0

#195 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3,403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:34, 31.03.2009

Kupiłem wszystko z allegro z Krakowa.Przód ATE tarcze i klocki,tył TRW(Lukas) tarcze i klocki.Wszystko z kurierem na drugi dzień 970 zł.Montuję w dn.02.04 i napiszę jak się sprawują.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, tarcze, klocki hamulcowe, tarcze abe, klocki abe

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq