Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Problem po czyszczeniu przepustnicy i IAC

VII przepustnica accord IAC czyszczenie problem obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
317 odpowiedzi w tym temacie

#76 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:01, 20.03.2014

Hahahaha ale scieme Ci strzelili chyba tylko zeby wiecej na Tobie zarobic.

Podziekuj swojemu mechesowi za to.

Po za tym sam ustaw sobie TPS na 0.45V i powiedz ASO-wcowi ze kolega Ci ustawil co kiedys pracowal w ASO wedlug manuala ESM i tyle (ściema za ściemę hehe)

Ja powiem u mnie w ASO ze u siebie ze wykrecilem wszystko i maja wyregulowac tak zeby auto gralo.

Choc sam ustawilem na 0.45V


  • 0

#77 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:18, 20.03.2014

Hahahaha ale scieme Ci strzelili chyba tylko zeby wiecej na Tobie zarobic.

Podziekuj swojemu mechesowi za to.

Po za tym sam ustaw sobie TPS na 0.45V i powiedz ASO-wcowi ze kolega Ci ustawil co kiedys pracowal w ASO wedlug manuala ESM i tyle (ściema za ściemę hehe)

Ja powiem u mnie w ASO ze u siebie ze wykrecilem wszystko i maja wyregulowac tak zeby auto gralo.

Choc sam ustawilem na 0.45V

NIe wiem czy to sciema.Jak ustawią w ASO to potem zmierze napięcie.Jak będzie 0,45V to gość z ASO sciemnia.

Sam sobie ustaw wcześniej zanim pojedziesz i sprawdź go odrazu.

Zapłon w aucie, miernik w łapę i 0.5V ustaw, potem otwieraj powoli przepustnicę (Volty mają rosnąć) i dojdziesz do otwartej przepustnicy w pełni to nie może być wiecej niż 5Volt.

To ile w końcu trzeba ustawić?


  • 0
maniek

#78 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:45, 20.03.2014

Tu masz wszystko:

http://www.accordklu...ps/#entry504945


  • 0

#79 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:08, 20.03.2014

Byłeś już w ASO?


  • 0
maniek

#80 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:18, 20.03.2014

Jutro na 13:30 mam wizyte


  • 0

#81 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:10, 20.03.2014

Jutro na 13:30 mam wizyte

Byłem teraz  jeszcze przestawić TPS-a na 0,45V.Obroty za wysokie- 1500 i stoją w miejscu.Powróciłem do ustawienia 0,27V i spadły do 1000.Czy na pewno ma być ustawione na 0,45V?Być moze to wina komputera że nie zaadoptował nowego polożenia przepustnicy i dlatego najlepiej chodzi na 0,27V.

Co o tym myślicie?


  • 0
maniek

#82 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:25, 20.03.2014

Po każdym przestawieniu TPS ja zawsze odłączam aku na 10-15 min żeby komp przyjął nowe ustawienie.

Choc wczesniej robilem to na odpalonym silniku i krecilem nim az obroty spadly do normalnych (ale wtedy ustawiony byl na jakies 0.7V)


  • 0

#83 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:32, 20.03.2014

Po każdym przestawieniu TPS ja zawsze odłączam aku na 10-15 min żeby komp przyjął nowe ustawienie.

Choc wczesniej robilem to na odpalonym silniku i krecilem nim az obroty spadly do normalnych (ale wtedy ustawiony byl na jakies 0.7V)

Tak jak pisałem wcześniej,zobacze na jaką wartość ustawi ASO.

Poczekamy zobaczymy.


  • 0
maniek

#84 Sheiva

Sheiva
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance+Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:17, 20.03.2014

Kombinując raz w tę, raz w tę, nie robicie niczego dobrego Panowie.

Nawet jak na oko ustawicie dobre obroty jałowe, to komp w późniejszym czasie (jak przyswoi owe ustawienie) zacznie świrować i może wam podbijać obroty na jałowym, może się dusić przy wciśnięciu gazu do podłogi i trzeba będzie odpuścić trochę by zaczął jechać. To ma nieco większe zadanie, aniżeli ustawienie obrotów jałowych. Ustawcie prawidłową wartość, przeprowadźcie adaptację przepustnicy i jeżeli w dalszym ciągu obroty nie bądą prawidłowe, to przyczyna leży gdzie indziej i czas się odczepić od tego TPSa ;) A najlepiej faktycznie poczekajcie tą chwilę co ustawi ASO i się okaże czy robią wg wartości ustalonych czy też na oko, aby wyeliminować inny problem z obrotami.


  • 0

#85 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:24, 20.03.2014

Kombinując raz w tę, raz w tę, nie robicie niczego dobrego Panowie.

Nawet jak na oko ustawicie dobre obroty jałowe, to komp w późniejszym czasie (jak przyswoi owe ustawienie) zacznie świrować i może wam podbijać obroty na jałowym, może się dusić przy wciśnięciu gazu do podłogi i trzeba będzie odpuścić trochę by zaczął jechać. To ma nieco większe zadanie, aniżeli ustawienie obrotów jałowych. Ustawcie prawidłową wartość, przeprowadźcie adaptację przepustnicy i jeżeli w dalszym ciągu obroty nie bądą prawidłowe, to przyczyna leży gdzie indziej i czas się odczepić od tego TPSa ;) A najlepiej faktycznie poczekajcie tą chwilę co ustawi ASO i się okaże czy robią wg wartości ustalonych czy też na oko, aby wyeliminować inny problem z obrotami.

A konkretnie co masz na myśli pisząc " Ustawcie prawidłową wartość, przeprowadźcie adaptację przepustnicy"?


  • 0
maniek

#86 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 11:27, 21.03.2014

To wygląda tak : czujnik jak zauważyliście pracuje w zakresie około 0,5-4,5 V. Robiąc zerowanie ecm wartość minimalna jest przypisywana że jest to wartość odniesienia - czyli jeśli ustawimy 0,4 to uzna to za punkt początkowy przy zerowaniu, tak samo będzie jak ustawimy 0,6 V :). W fabryce przykręcają czujnik na środku zakresu a resztę robią po podłączeniu pod kompa czyli zerują ustawienia  i kodują immo. A jak podjedziesz do aso to tylko zerknie na parametry kliknie zeruj ecm i po robocie, dla picu weźmie wkrętak, że niby tam coś przestawił :) bo musi kosztować :) Zapominałem dodać o 10 minutowej pracy na biegu jałowym po po zerowaniu ecm :). Możecie też spróbować wyjąć białą skrajną wtyczkę z kompa przy wyłączonym zapłonie - kasuje się wtedy ustawienia ecm i można też tak skasować check engin...


  • 0

#87 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:45, 21.03.2014

muzyczka czuwa nad nami hehe

Ja juz probowalem z ta wtyczka w kompie (info wlasnie od kolegi muzyczka co i jak zrobic) - efekt zero zmian.

Za niebawem jade do ASO napisze co po wizycie ustalili.


  • 0

#88 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:27, 21.03.2014

To wygląda tak : czujnik jak zauważyliście pracuje w zakresie około 0,5-4,5 V. Robiąc zerowanie ecm wartość minimalna jest przypisywana że jest to wartość odniesienia - czyli jeśli ustawimy 0,4 to uzna to za punkt początkowy przy zerowaniu, tak samo będzie jak ustawimy 0,6 V :). W fabryce przykręcają czujnik na środku zakresu a resztę robią po podłączeniu pod kompa czyli zerują ustawienia  i kodują immo. A jak podjedziesz do aso to tylko zerknie na parametry kliknie zeruj ecm i po robocie, dla picu weźmie wkrętak, że niby tam coś przestawił :) bo musi kosztować :) Zapominałem dodać o 10 minutowej pracy na biegu jałowym po po zerowaniu ecm :). Możecie też spróbować wyjąć szarą skrajną wtyczkę z kompa przy wyłączonym zapłonie - kasuje się wtedy ustawienia ecm i można też tak skasować check engin...

Możesz powiedzieć gdzie znajduje się ta szara skrajna wtyczka od kompa?


muzyczka czuwa nad nami hehe

Ja juz probowalem z ta wtyczka w kompie (info wlasnie od kolegi muzyczka co i jak zrobic) - efekt zero zmian.

Za niebawem jade do ASO napisze co po wizycie ustalili.

Czekam z niecierpliwością :tuptup:


  • 0
maniek

#89 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:51, 21.03.2014

 

http://hondata.com/t...cu_removal.html     w linku masz opisane  gdzie się znajduje i nie musisz wyjmować kompa tylko ten trójkącik i tyle wystarczy ....

 
 

... wyjmij Białą skrajną wtyczkę na 10 sekund przy wyjętym kluczyku ze stacyjki i odpal auto na 10 minut...

 

 

Od kolegi muzyczka jak widac powyzej


  • 0

#90 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:11, 21.03.2014

 

 
 
 
 

 

Od kolegi muzyczka jak widac powyzej

 

Dwa posty wyżej muzyczka pisze:Możecie też spróbować wyjąć szarą skrajną wtyczkę z kompa przy wyłączonym zapłonie - kasuje się wtedy ustawienia ecm i można też tak skasować check engin.."a jeden post wyżej cytujesz:... wyjmij Białą skrajną wtyczkę na 10 sekund przy wyjętym kluczyku ze stacyjki i odpal auto na 10 minut..." 

To w końcu którą wtyczkę trzeba wyjąć?


  • 0
maniek





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, przepustnica, accord, IAC, czyszczenie, problem, obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq