Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Korozja w VI gen

VI korozja nadwozie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
238 odpowiedzi w tym temacie

#181 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:13, 17.06.2016

rdza na nadkolach to wcale nie standard w VI - najczęściej to przyczyna złej naprawy kiedyś blacharsko lakierniczej i brak gumowych osłon 

a z tym to trzeba się zgodzić, Ale z brakiem gumowych osłon się nie zgodzę bo z czasem one puszczają i wilgoć tylko trzymają. Mi ściągnęli te gumy bo odklejały się pomimo że lakier był ori, mam ranty nadkoli zabezpieczone czarną konserwacją.


Użytkownik Troy edytował ten post 08:14, 17.06.2016

  • 0

#182 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:31, 17.06.2016

Troy, dlatego ja u siebie te osłony co rok zdejmuję ,czyszczę, robie w środek natrysk środków do konserwacji profili i zakładam to aż wypływa po bokach i spię spokojnie :) 

Jak ktoś nie ma tych gum to musi porządnie zabezpieczyć brzegi bo tam jest łączenie blach  i jak wilgoć dostanie się pomiędzy te blachy to już mamy pozamiatane


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#183 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:30, 17.06.2016

Troy, dlatego ja u siebie te osłony co rok zdejmuję ,czyszczę, robie w środek natrysk środków do konserwacji profili i zakładam to aż wypływa po bokach i spię spokojnie :)

Jak ktoś nie ma tych gum to musi porządnie zabezpieczyć brzegi bo tam jest łączenie blach  i jak wilgoć dostanie się pomiędzy te blachy to już mamy pozamiatane

ja to mam pomalowane Akemi potem woskiem i noxudol czarny, co rok na kontrole bede jezdzil po zimie ;)

W 5 generacji u taty tez sciagalismy te gumy, bo ciagle rdza była i robione, az sie wkurzylismy zrobilismy blacharke sciagnelismy te oslony, zabezpieczylismy i był spokój.


Użytkownik Troy edytował ten post 17:32, 17.06.2016

  • 0

#184 Rrc

Rrc
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Leszcz
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:dużo
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:10, 04.12.2016

Cześć.

Nadal poszukuję auta.

 

Oglądałem dzisiaj przedlifta z 2000r. Tylny zawias ma dużo rdzawego nalotu. 

Czy to jest norma, TTTM ? 

 

Przednia część była konserwowana, ciekawe z jakim skutkiem

Załączone pliki

  • Załączony plik  2.jpg   148,96 KB   17 Ilość pobrań
  • Załączony plik  1.jpg   150,03 KB   15 Ilość pobrań
  • Załączony plik  b.jpg   65,53 KB   15 Ilość pobrań

  • 0

#185 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:16, 04.12.2016

masakra :) mój tak nie wygląda :)


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#186 Radio

Radio
  • Forumowicz
  • 186 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:42, 05.12.2016

Wydawało mi się, że mój jest zardzewiały ale ten to jakiś dramat.


  • 0

#187 Rrc

Rrc
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Leszcz
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:dużo
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:41, 05.12.2016

Dziękuję za potwierdzenie tego, co mi się wydawało, że jednak trochę zbyt dużo rudzielca.

Auto z polskiego salonu, więc sól przez 16lat zrobiła swoje...

 

 

Dzisiaj oglądałem kolejnego, też 2000r i tylny zawias był praktycznie bez rdzy.

Niestety, sanki miał w słabym stanie i standardowo dziura w wnęce koła, ehhhh

 

 

Chyba trzeba szukać polifta z ostatniego rocznika, bo widzę że ciężko znaleźć coś konkretnego. 

 

a4d5bfdbd0a3aa60med.jpg

afa7bc4b63180467med.jpg

e735c04c35871938med.jpg


  • 0

#188 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:08, 05.12.2016

niestety ale polifty są zwykle w gorszym stanie niz mlodsze przedlifty, więc po prostu szukaj dobrej 6 i tyle


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#189 Rrc

Rrc
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Leszcz
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:dużo
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:09, 05.12.2016

Z tego co wyczytałem na forumowni, polifty nie mają problemu z gnijącymi sankami. Nie wiem ile w tym prawdy ?

 

Szukam i będe szukał VI, bo uważam że ta buda jest ponadczasowa :cwaniak:


  • 0

#190 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:42, 05.12.2016

Z tego co wyczytałem na forumowni, polifty nie mają problemu z gnijącymi sankami. Nie wiem ile w tym prawdy ?

 

Szukam i będe szukał VI, bo uważam że ta buda jest ponadczasowa :cwaniak:

Ja sanki miałem w stanie Dobrym, ogólnie praktycznie blacha była w stanie bdb, naloty rdzy były przy wnękach ale ogarniete.


  • 0

#191 mielewel

mielewel
  • Forumowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:09, 29.01.2017

ostatnio oglądałem krajowego polifta, od nowości trzymany pod "chmurką", podłoga totalnie zjedzona przez rudą szmatę, sanki po dotknięciu śrubokrętem rozpadały się...


Użytkownik mielewel edytował ten post 19:11, 29.01.2017

  • 0

#192 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:53, 29.01.2017

Z tego co wyczytałem na forumowni, polifty nie mają problemu z gnijącymi sankami. Nie wiem ile w tym prawdy ?

 

Szukam i będe szukał VI, bo uważam że ta buda jest ponadczasowa :cwaniak:

No to życzę ci szczerze powodzenia w szukaniu 18-letniego Accorda w Polsce bez żadnej rdzy. Może jest gdzieś taki święty Graal, który przestał w stodole 15 lat.

 

Jak zejdziesz na ziemię, to proponuję szukać egzemplarza, w którym do zrobienia jest blacharka, ale tanim kosztem. Do zaakceptowania są: zardzewiałe ramki drzwi przednich pod uszczelkami i dziury w przednich wnękach nadkoli, które też nie są drogie do zrobienia, mogą nawet nie wymagać spawania tylko odpowiedniego zaklejenia i konserwacji. W sumie to tyle z tanich napraw. Wszędzie, gdzie trzeba malować, będzie już drogo.

Najgorsze są zgnite sanki oraz miejsca nad szybą, pod uszczelkami i listwami (jak to ktoś ostatnio w temacie ogłoszeń pokazywał). Tam trzeba szybę wymieniać, spawać i malować.


  • 0

#193 0wen

0wen
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Tak
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:36, 29.01.2017

Ja w moim polifcie z 2002r sanki mam w dobrym stanie, grodziową od kierowcy prawie że w ogóle bez rdzy, ale za to od pasażera takie dziury że piwo można przełożyć przez nie. Ale wszystko już zaspawane, no i jestem pierwszym właścicielem w Polsce :). Grodziową zrobiłem sam z kumplem i wyszło mnie około 200zł za preparaty farby itd. Dodam tylko że przy zakupie nie było widać tej rdzy ale jak zacząłem zdzierać konserwację to wyszło rude *cenzura* :D

 

https://zapodaj.net/...9d5e2c.jpg.html

https://zapodaj.net/...24b24d.jpg.html


  • 0

#194 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 08:40, 30.01.2017

U mnie też niby wyglądało, że jest dobrze, ale jak zacząłem ściągać fabryczną konserwę to stwierdziłem, że czas zmienić auto. No i zmieniłem ;-)


  • 0

#195 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:45, 30.01.2017

a ja wypiaskowałem i zakonserwowałem ;)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, korozja, nadwozie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq