Auto jak auto. Jedne gniją mniej inne więcej. Trzeba pilnować nadkoli z przodu i okolic podłużnic przednich. Belki przód tył to nie problem nawet jak zardzewieją. Progi raczej nie rdzewieją. Nadwozie też się dobrze trzyma. Podłogę na łączeniach należy też pilnować. Takie rzeczy są do zrobienia, nie ma co się martwić a zresztą są to auta +/- 15 letnie. Nie ma co oczekiwać cudów to nie audi 80.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#137
Napisano 08:46, 18.11.2015
A robił ktoś z was spawy podłużnic z budą? Ile może kosztować taka robota?
#138
Napisano 14:49, 20.11.2015
U mnie dzisiaj przy wymianie opon okazało się, że prawy próg z tyłu nieźle pordzewiał. Tak, że nie dało się podnieść samochodu. O dziwo reszta bez najmniejszego problemu(całe podwozie też ładne, bo ostatnio sprawdzane przez mechanika. Lekki nalot, że po zimie trzeba zdrapać ale tragedii nie ma). Podjechałem do blacharza od razu i powiedział żeby kupować próg, bo potem i tak będzie dalej wyłazić, a wolę zdążyć przed ostrą zimą no i jak złapię gdzieś kapcia to nie podniosę samochodu nawet. Tylko teraz skąd dorwać próg chyba, że dospawać część, a resztę po prostu zakonserwować?
Jak tak patrzę to możliwe jest w ogóle dostać próg do Acco VI? Bo z tego co widzę to ciężko.
Użytkownik rewan edytował ten post 15:09, 20.11.2015
#139
Napisano 00:56, 05.04.2016
Panowie mam takie pytanko dotyczące specyfikow na rdze. Mianowicie parę razy przewijał się w tym temacie taki specyfik jak corizon. Czy to jest dobre rozwiązanie? Ile to trzyma przy uczciwym wykonaniu? Tylko szczerze proszę bo nie chcę eksperymentować na moim acco:/ W zeszłym roku zakupiłem podkład reaktywny Novol Protect 340 i epoksyd Novol protect 360, ale ze względu na brak czasu Hanka musiała zime przebujac się bez konserwacji:( Mam nadal te podkłady i pytanko co jest lepsze? Corizon czy moje wynalazki (przechowywane w domowej temperaturze oczywiście i zamknięte)? A co do gumek na nadkolach to wspomnę tylko że ja ładuję tam wazelinę do środka i po wcześniejszym oczyszczeniu gumek jak i nadkola zakładam na ścisk. Jak na razie jest ok, wazelinka zdaje egzamin. Jest nawet tak jakby świeża, jak pasta;)
Aha i jeszcze pytanko...wie ktoś może gdzie mogę kupic nowe gumki na nadkola, bo moje po kilkukrotnym ściąganiu nie wyglądają już najlepiej, a na alledrogo jakos nie mogę znaleźć
#140
Napisano 23:53, 10.04.2016
Jest tu kto?
#141
Napisano 00:35, 11.04.2016
Jest tu kto?
no jest a czemu by nie ;d
Ja jestem w czasie konserwacji całego Accorda, pieniądze nie małe, ale całe auto od dołu piaskowane, wosk, zabezpieczenie dwoma warstwami. Materiały użyte firmy Noxudol, będę miał auto to się pochwale bo dziś mija 7 dzień od kiedy u konserwatora jest a średnio 6 dni jeszcze będzie, wszystko profesjonalnie robione.
Co jeszcze mogę dodać to po konserwacji pierwsza wizyta po zimie kontrolna, darmowa wraz z myciem podwozia tzn gdzieś marzec 2017. Potem co roku kontrola i mycie podwozia płatne, ale nie są to sumy jakieś kosmiczne +/- 150 złoty. Ważne że autko będzie doprowadzone do perfekcji pod względem blacharki, niestety ruda się ukrywała, ale wyeliminowana, najgorzej walczyć z rudą której gołym okiem nie widać.
Użytkownik Troy edytował ten post 00:43, 11.04.2016
#142
Napisano 08:36, 11.04.2016
no jest a czemu by nie ;d
Ja jestem w czasie konserwacji całego Accorda, pieniądze nie małe, ale całe auto od dołu piaskowane, wosk, zabezpieczenie dwoma warstwami. Materiały użyte firmy Noxudol, będę miał auto to się pochwale bo dziś mija 7 dzień od kiedy u konserwatora jest a średnio 6 dni jeszcze będzie, wszystko profesjonalnie robione.
Co jeszcze mogę dodać to po konserwacji pierwsza wizyta po zimie kontrolna, darmowa wraz z myciem podwozia tzn gdzieś marzec 2017. Potem co roku kontrola i mycie podwozia płatne, ale nie są to sumy jakieś kosmiczne +/- 150 złoty. Ważne że autko będzie doprowadzone do perfekcji pod względem blacharki, niestety ruda się ukrywała, ale wyeliminowana, najgorzej walczyć z rudą której gołym okiem nie widać.
Pochwal się Troy ile taki zabieg, bo z opisu wynika, że profesjonalne podejście do pracy ma warsztat.
#143
Napisano 10:54, 11.04.2016
Pochwal się Troy ile taki zabieg, bo z opisu wynika, że profesjonalne podejście do pracy ma warsztat.
Wstępnie miało być 1500 ale wyszło 1700. Ostatnio jak byłem sprawdzić autko, to było w takim dużym garażu dmuchawy po włączane i suszyło się, bo było po piaskowaniu. ostatnio też mieli accorda ale VII w wersji type S, to roboty przy nim też dużo mieli, są zdjęcia na ich stronie Facebooka. A i pierwsza warstwa to podkład antykorozyjny AKEMI jest on taki szary, na to nachodzi czarna warstwa NOXUDOL, nie mowiac tez o innych preparatach którymi pryskane jest auto aby "zjeść" rdze. Filmik prezentacyjny stamtąd:
Użytkownik Troy edytował ten post 10:59, 11.04.2016
#144
Napisano 11:55, 11.04.2016
To ładnie. Ale jak ma być super to warto wyłożyć hajs. Tyle, że to sam spód, a reszta miejsc. Mnie też to czeka ale chyba zrobię sam. Tzn najpierw naprawa progu. Porządne wyczyszczenie i wysmarowanie ciekawe jaki będzie miało efekt.
#145
Napisano 12:30, 11.04.2016
To ładnie. Ale jak ma być super to warto wyłożyć hajs. Tyle, że to sam spód, a reszta miejsc. Mnie też to czeka ale chyba zrobię sam. Tzn najpierw naprawa progu. Porządne wyczyszczenie i wysmarowanie ciekawe jaki będzie miało efekt.
sam spód 1700 złoty, no ale ja robię wszystko co się da, więc płace więcej a cene podałem tylko za konserwacje w którą wliczają się progi, nadkola itd.
Użytkownik Troy edytował ten post 12:36, 11.04.2016
#146
Napisano 13:20, 11.04.2016
no niestety profesjonalna konserwacja tyle kosztuje
ale jak ktoś chce oddac do zakładu gdzie mu za 400 zł zrobią, to niech lepiej wcale nie zabezpiecza gwarantuję ,że szybciej zgnije ten zabezpieczony za 400 niż bez zabezpieczenia
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#147
Napisano 13:42, 11.04.2016
no niestety profesjonalna konserwacja tyle kosztuje
ale jak ktoś chce oddac do zakładu gdzie mu za 400 zł zrobią, to niech lepiej wcale nie zabezpiecza gwarantuję ,że szybciej zgnije ten zabezpieczony za 400 niż bez zabezpieczenia
Tutaj się muszę z tobą zgodzić, pieniądze tylko w błoto wyrzucone i jak też słysze że konserwacja potrwa 2-3 dni, to z miejsca wiem co o tym myśleć. Prawda taka że za 400 złoty to może i nawet dobrych materiałów nie kupisz do konserwacji.. Wliczając że ja tutaj mam podkład AKEMI, potem Noxudol, preparaty niszczace rdze, wosk itd.
Użytkownik Troy edytował ten post 13:44, 11.04.2016
#148
Napisano 14:35, 11.04.2016
za 400 zł to możesz sam sobie zrobić - bo tyle wyjda dobre środki
Jak zakład oferuje zabezpieczenie to robią to tak: Wstawiają na podnośnik i robią odrazu natrysk czarnym najtańszym smarowidłem po całości i dziękuje- przez może rok będzie ładnie a potem będzie dramat
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#149
Napisano 14:53, 11.04.2016
za 400 zł to możesz sam sobie zrobić - bo tyle wyjda dobre środki
Jak zakład oferuje zabezpieczenie to robią to tak: Wstawiają na podnośnik i robią odrazu natrysk czarnym najtańszym smarowidłem po całości i dziękuje- przez może rok będzie ładnie a potem będzie dramat
może i sam zrobisz, ale na pewno efekt w zakładzie profesjonalnym dużo lepszy bez porównania. Nie ma co porównywać szczoty drucianej do piaskowania.
Użytkownik Troy edytował ten post 15:00, 11.04.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, korozja, nadwozie
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 Apr 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 Apr 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 Apr 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 Apr 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 Apr 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych