Skocz do zawarto艣ci


RODO w HAKP

Zdj臋cie
VI

Klekot i wibracje silnika

VI

  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
72 odpowiedzi w tym temacie

#31 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 post贸w
  • Sk膮d:Su艂kowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:03, 17.04.2016

Niewa偶ne, czy 15 czy 16. Nawet jak mierzy z b艂臋dem, to wyniki s膮 bardzo dobre opr贸cz 3 cylindra (jest r贸偶nica powy偶ej 28 psi). 艢wiece te偶 bardzo 艂adne.

A co do stukania, to po艣ci膮gaj po kolei fajki od 艣wiec i patrz czy dalej stuka.

Olej zawsze by艂?


U偶ytkownik kslavek edytowa艂 ten post 00:11, 17.04.2016

  • 0

#32 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 post贸w
  • Sk膮d:Wroc艂aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:16, 17.04.2016

Dopuszczalna r贸偶nica to 2 psi - tu maks jest 2,4 - tak偶e nie wiem czy jest si臋 czym martwi膰 - nawet najlepszy sprz臋t jest obarczony b艂臋dem pomiaru


  • 0

#33 Bulek1989

Bulek1989
  • Forumowicz
  • 37 post贸w
  • Sk膮d:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:146
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:14, 18.04.2016

Niewa偶ne, czy 15 czy 16. Nawet jak mierzy z b艂臋dem, to wyniki s膮 bardzo dobre opr贸cz 3 cylindra (jest r贸偶nica powy偶ej 28 psi). 艢wiece te偶 bardzo 艂adne.

A co do stukania, to po艣ci膮gaj po kolei fajki od 艣wiec i patrz czy dalej stuka.

Olej zawsze by艂?

Sprawdz臋 to w tym tygodniu, olej zawsze by艂 co najmniej na minimum, teraz dola艂em, bo ju偶 zbli偶a艂o si臋 do minimum i jakby troch臋 ciszej si臋 zrobi艂o. W niedziel臋 b臋d臋 regulowa艂 zawory sam (podzi臋kowania dla pitou, pokaza艂 co i jak) tak偶e zobaczymy czy kultura pracy si臋 poprawi.


  • 0

#34 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 post贸w
  • Sk膮d:Wroc艂aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:07, 18.04.2016

Jaki stan oleju utrzymujesz ? Dola艂e艣 na maks ?


U偶ytkownik Lukasz_wrocek edytowa艂 ten post 21:09, 18.04.2016

  • 0

#35 Bulek1989

Bulek1989
  • Forumowicz
  • 37 post贸w
  • Sk膮d:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:146
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:39, 18.04.2016

Przewa偶nie leje do 3/4 miarki i dolewam jak zbli偶a si臋 do minimum. Dola艂em na 3/4.
  • 0

#36 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 post贸w
  • Sk膮d:Wroc艂aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:01, 18.04.2016

Jeszcze nie doszed艂e艣 na forum ile oleju si臋 do Hondy leje :) Nalej na maksa i ustaw zawory. Ja przy 3/4 dolewam :P


U偶ytkownik Lukasz_wrocek edytowa艂 ten post 22:02, 18.04.2016

  • 0

#37 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 post贸w
  • Sk膮d:Su艂kowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:24, 18.04.2016

Je艣li 艂yka olej, to takie dolewanie do pe艂na jest troch臋 bez sensu. Szybciej wtedy ubywa, bo jest wi臋ksze ci艣nienie oleju. Od po艂owy miarki ju偶 jest zauwa偶alnie lepiej.


  • 0

#38 Bulek1989

Bulek1989
  • Forumowicz
  • 37 post贸w
  • Sk膮d:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:146
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:54, 24.04.2016

Dok艂adnie uwa偶am tak samo jak kslavek. Wyregulowa艂em dzisiaj zawory, by艂o co robi膰, na ka偶dym zaworze luz by艂 du偶o za ma艂y, wr臋cz prawie go nie by艂o... po regulacji wibracje usta艂y i silnik chodzi bardzo r贸wno, jednak delikatny klekot pozosta艂. Jutro mam do przejechania 70km, to napisz臋 czy wibracje przypadkiem nie wr贸ci艂y :) 


  • 0

#39 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 post贸w
  • Sk膮d:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 07:20, 25.04.2016

Czyli si臋 uspokoi艂o? No jak Ci j膮 oddawalem silnik chodzi艂 jak z艂oto. Bardzo mnie zdziwi艂o, jak ten filmik wrzuci艂es
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 馃槀馃槀


#40 Bulek1989

Bulek1989
  • Forumowicz
  • 37 post贸w
  • Sk膮d:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:146
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:51, 25.04.2016

Tak, teraz jest ok, chyba ostatnio mechanicy jak regulowali zawory, to si臋 zbytnio do tego nie przy艂o偶yli... robi艂em te偶 u nich rozrz膮d i si臋 zastanawiam czy nie podjecha膰 do Bytomia do by艂ego ASO hondy by nie sprawdzili czy co艣 nie jest spartolone.... bo jak regulowa艂em zawory, to widzia艂em, 偶e nie jest na fabrycznych znakach ustawiony...


  • 0

#41 rewan

rewan
  • Forumowicz
  • 158 post贸w
  • Sk膮d:Be艂chat贸w
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:05, 27.04.2016

Powiesz szczerze, 偶e drugi raz wyregulowa艂em zawory i nadal wibracje s膮 na prawd臋 spore. Pad艂o na poduszk臋 silnika przedni膮, bo wygl膮da, 偶e jest spory luz na niej. Silnik na benzynie pracuje r贸wno, wi臋c tutaj jest raczej wszystko okej. Wychodzi na to, 偶e przednia poduszka silnika jest walni臋ta. Przynajmniej tak nam z obserwacji z mechanikiem wynika. Bardzo wibruje na wolnych i jak mocniej si臋 z艂apie to i si臋 porusza ca艂y silnik.

Z tego co zobaczy艂em na japancars to poduszka do AT jest inna ni偶 do Manuala przy 1.8.

Oznaczenie:

50840-S0A-980


  • 0

#42 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 post贸w
  • Sk膮d:Wroc艂aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:49, 27.04.2016

Od spodu jak zajrzysz to masz spore szanse zobaczy膰 jak wygl膮da przednia poduszka - zerwanie wida膰. Ewentualnie od g贸ry jaki艣 艣rubokr臋t/ma艂膮 breszk臋 w艂o偶y膰 pomi臋dzy silnik i poduszk臋 i tak spr贸bowa膰 zerkn膮膰.


  • 0

#43 rewan

rewan
  • Forumowicz
  • 158 post贸w
  • Sk膮d:Be艂chat贸w
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:41, 27.04.2016

Tylko teraz pytanie czy to mo偶e by膰 pow贸d takich wibracji. Bo przed i po regulacji tak to wygl膮da. Chyba, 偶e co艣 jest skopane znowu, ale nawet wcze艣niej wibracje by艂y jednak nie takie. Wi臋c sk艂aniam si臋, 偶e to poduszka, bo przy mocniejszym szarpni臋ciu silnik si臋 normalnie rusza.

Spojrz臋, a potem b臋d臋 ew szuka膰 poduchy.

Inna kwestia to wibracje na kierownicy w zakresie 110-130km/h. Ale te偶 nie zawsze.


  • 0

#44 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 post贸w
  • Sk膮d:Wroc艂aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:46, 27.04.2016

mo偶e fachury wa艂ki wyr贸wnowa偶aj膮ce przestawili :P Telepanie k贸艂 inny problem - mi telepa艂o bo sworze艅 mia艂 luz.


  • 0

#45 rewan

rewan
  • Forumowicz
  • 158 post贸w
  • Sk膮d:Be艂chat贸w
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:50, 27.04.2016

Zawory robi艂em sam tak偶e raczej nic nie skopa艂em. W kt贸ry艣 dzie艅 mo偶e jeszcze raz to sprawdz臋. Ale obroty nie faluj膮, chodzi r贸wno na benzynie, przyspieszenie jest raczej okej, oleju nie chla. Chocia偶 i tak mo偶e to by膰 wszystko.

Bicie wiem. Najbardziej podejrzewam felgi, potem piasty (mam nadzieje, 偶e to nie przegub ;c).


  • 0





R贸wnie偶 z jednym lub wi臋ksz膮 ilo艣ci膮 s艂贸w kluczowych: VI

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 0

0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq