Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Klekot i wibracje silnika

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
72 odpowiedzi w tym temacie

#16 Bulek1989

Bulek1989
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:146
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:53, 14.04.2016

U mnie wchodzi bez problemów na obroty i wydaje mi się, że mocy mu nie ubyło. W środę jadę na regulację zaworów do speców od hondy, zobaczymy co oni powiedzą. Ja zrobiłem na nowych świecach prawie 1000km więc sprawdzę w sobotę tą która była stopiona.


  • 0

#17 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:58, 14.04.2016

Weź zawory zrób sam - nie dość że mogą źle to zrobić to jeszcze im za to zapłacisz.


  • 0

#18 Bulek1989

Bulek1989
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:146
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:40, 14.04.2016

Szczerze mówiąc nie mam czasu teraz się za to zabrać :/ warsztat raczej pewny, robią głównie hondy i są polecani na forum, więc myślę, że nic nie schrzanią :)


  • 0

#19 krzysiekszopen

krzysiekszopen
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:białystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:45, 14.04.2016

Jak świeca tak wygląda to jest duże prawdopodobieństwo że uszkodziło głowice,sama regulacja zaworów mało co da.Ta honda pracuje jak diesel,pewnie będziesz musiał ściągnąć głowicę i zobaczyć tak to wygląda od środka.


Użytkownik krzysiekszopen edytował ten post 20:46, 14.04.2016

  • 0

#20 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:39, 15.04.2016

Zamiast od razu zrzucać głowicę znaleźć warsztat co ma kamerę inspekcyjną i przez otwór w świecy można zobaczyć jak wygląda gładź cylindra. Tak będzie taniej.


  • 0

#21 Bulek1989

Bulek1989
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:146
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:10, 15.04.2016

Jutro może uda mi się sprawdzić ciśnienie sprężania to może pozwoli to coś więcej ustalić
  • 0

#22 pitou

pitou
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Kato
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:27, 15.04.2016

hej 

 

jak potrzebujesz pomocy to mogę looknac na zawory i skontrolowac luz . sam będe roobił swoje jutro. Daj znać na PW jak potrzebujesz pomocy. Tez jestem z Kato 


  • 0

#23 rewan

rewan
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:40, 16.04.2016

U mnie akurat klekotu brak, bo właśnie robiłem zawory. Odpala idealnie, tylko trzepie silnikiem na wolnych. Trzepie tak, że aż niektóre przewody i zbiornik wyrównawczy lata. Może poduszka? Bo jak ciągnę za linkę od gazu to aż cały się przesówa na tej poduszce przy zderzaku. To samo na gazie i benzynie. Pracuje według mnie równo i cicho. Wkręca się też fajnie
  • 0

#24 Bulek1989

Bulek1989
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:146
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:00, 16.04.2016

Sprawdziłem dzisiaj kompresje i wyniki są następujące, patrząc od strony akumulatora:

1. 215 psi = 15,12 kg/cm2

2. 240 psi = 16,87 kg/cm2

3. 205 psi = 14,41 kg/cm2

4. 240 psi = 16,87 kg/cm2

 

Może się ktoś odnieść do tych pomiarów znający się na rzeczy? :)

 

Świece ułożone w tej samej kolejności. Na świecach przejechane 1200km

 

2cdb7b9cb208e.jpg

 

revan u mnie też trochę lata ten silnik na tej poduszce, ale wydaję mi się, że to nie ma wpływu na trzepanie silnikiem, bo źródłem tych wibracji jest silnik. Przy uszkodzonej poduszce po prostu będą chyba tylko większe wibracje przechodziły na karoserię.


Użytkownik Bulek1989 edytował ten post 14:02, 16.04.2016

  • 0

#25 rewan

rewan
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:15, 16.04.2016

W takim razie zastanawiam się co u mnie może to powodować. Chyba będzie czas wybrać się na pomiar kompresji. Na gazie dużo przejechane nie jest, a instalacja jest dobra. Po weekendzie wybiorę się do mechanika.


  • 0

#26 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:01, 16.04.2016

8ced1cac9333.jpg

 

Dobrze pomierzyłeś ? Masz lepiej od wartości nominalnych ? (silnik f20b6 masz ?)


Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 16:05, 16.04.2016

  • 0

#27 Bulek1989

Bulek1989
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:146
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:42, 16.04.2016

Hmm no nie wiem czy można coś źle zmierzyć, bo raczej jest to prosta operacja, wkręcam przewód, wciskam gaz do podłogi i kręcę, aż wskazówka przestanie się wspinać. Zewstaw pomiarowy mam z Yato, także nie jest to jakaś chińszczyzna. Też się zastanawiałem dlaczego wyszło więcej niż fabryka przewiduje. Tak, silnik F20b6


Użytkownik Bulek1989 edytował ten post 16:43, 16.04.2016

  • 0

#28 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:18, 16.04.2016

A Yato to co jak nie chińczyk ? Może Mitutoyo powiesz :D Yato to najtańsze narzędzia - czy Ci się to podoba czy nie ....


  • 0

#29 Bulek1989

Bulek1989
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:146
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:38, 16.04.2016

Ok, 90% rynku to chińczyki, tanie są ale nie najtańsze:-) i do zastosowań amatorskich myślę że maja bardzo dobry stosunek ceny do jakości :-) dobra, bo odbiegamy od tematu. Sugerujesz, że pomiar może być błędny?
  • 0

#30 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:28, 16.04.2016

U mnie na wszystkich jest po 16, też mierzyłem Yato

pozdr


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq