U mnie wchodzi bez problemów na obroty i wydaje mi się, że mocy mu nie ubyło. W środę jadę na regulację zaworów do speców od hondy, zobaczymy co oni powiedzą. Ja zrobiłem na nowych świecach prawie 1000km więc sprawdzę w sobotę tą która była stopiona.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 19:53, 14.04.2016
#17
Napisano 19:58, 14.04.2016
Weź zawory zrób sam - nie dość że mogą źle to zrobić to jeszcze im za to zapłacisz.
#18
Napisano 20:40, 14.04.2016
Szczerze mówiąc nie mam czasu teraz się za to zabrać warsztat raczej pewny, robią głównie hondy i są polecani na forum, więc myślę, że nic nie schrzanią
#19
Napisano 20:45, 14.04.2016
Jak świeca tak wygląda to jest duże prawdopodobieństwo że uszkodziło głowice,sama regulacja zaworów mało co da.Ta honda pracuje jak diesel,pewnie będziesz musiał ściągnąć głowicę i zobaczyć tak to wygląda od środka.
Użytkownik krzysiekszopen edytował ten post 20:46, 14.04.2016
#20
Napisano 15:39, 15.04.2016
Zamiast od razu zrzucać głowicę znaleźć warsztat co ma kamerę inspekcyjną i przez otwór w świecy można zobaczyć jak wygląda gładź cylindra. Tak będzie taniej.
#21
Napisano 16:10, 15.04.2016
#22
Napisano 22:27, 15.04.2016
hej
jak potrzebujesz pomocy to mogę looknac na zawory i skontrolowac luz . sam będe roobił swoje jutro. Daj znać na PW jak potrzebujesz pomocy. Tez jestem z Kato
#23
Napisano 11:40, 16.04.2016
#24
Napisano 14:00, 16.04.2016
Sprawdziłem dzisiaj kompresje i wyniki są następujące, patrząc od strony akumulatora:
1. 215 psi = 15,12 kg/cm2
2. 240 psi = 16,87 kg/cm2
3. 205 psi = 14,41 kg/cm2
4. 240 psi = 16,87 kg/cm2
Może się ktoś odnieść do tych pomiarów znający się na rzeczy?
Świece ułożone w tej samej kolejności. Na świecach przejechane 1200km
revan u mnie też trochę lata ten silnik na tej poduszce, ale wydaję mi się, że to nie ma wpływu na trzepanie silnikiem, bo źródłem tych wibracji jest silnik. Przy uszkodzonej poduszce po prostu będą chyba tylko większe wibracje przechodziły na karoserię.
Użytkownik Bulek1989 edytował ten post 14:02, 16.04.2016
#25
Napisano 15:15, 16.04.2016
W takim razie zastanawiam się co u mnie może to powodować. Chyba będzie czas wybrać się na pomiar kompresji. Na gazie dużo przejechane nie jest, a instalacja jest dobra. Po weekendzie wybiorę się do mechanika.
#27
Napisano 16:42, 16.04.2016
Hmm no nie wiem czy można coś źle zmierzyć, bo raczej jest to prosta operacja, wkręcam przewód, wciskam gaz do podłogi i kręcę, aż wskazówka przestanie się wspinać. Zewstaw pomiarowy mam z Yato, także nie jest to jakaś chińszczyzna. Też się zastanawiałem dlaczego wyszło więcej niż fabryka przewiduje. Tak, silnik F20b6
Użytkownik Bulek1989 edytował ten post 16:43, 16.04.2016
#28
Napisano 18:18, 16.04.2016
A Yato to co jak nie chińczyk ? Może Mitutoyo powiesz Yato to najtańsze narzędzia - czy Ci się to podoba czy nie ....
#29
Napisano 18:38, 16.04.2016
#30
Napisano 19:28, 16.04.2016
U mnie na wszystkich jest po 16, też mierzyłem Yato
pozdr
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych