Kolego generalnie ,,mocniejsze'' żarówki to loteria i tak naprawdę te +30 czy + 50 % to tylko chwyt marketingowy. Ja też jeździłem na Tungsram Ultralight +120% ale obie sie wypaliły. Ten niebieski filtr zrobił się czarny, podobnie przy GE + ileś tam % też jedna padła szybko druga zrobiła się czarna i spadłą znacznie skuteczność świecenia. U znajomego padły Osram Night Breaker po miesiącu .Najwększe było moje zdziwienie jak po przepaleniu Ultralight założyłem zwykłą Narve którą miałem w zapasie. Różnica kolosalna w świeceniu na plus dla Narvy. Generalnie wrażenie lepszego świecenie wynika po prostu ze zmiany starej wysłużonej żarówki na nową. Przekonałem się o tym już nie w jednym aucie i wole raz na rok kupić zwykłe żarówki renomowanych producentów jak Narva, Osram, Philips za 6-10 zł niż dawać po 100 zł za komplet jakiś ultra hiper extra + które mogą się przepalić po miesiącu lub dwóch.
Z doświadczenia sprawdzają się najzwyklejsze żarówki renomowanych producentów. Jeśli chcesz coś mocniejszego to ewentualnie Philips +30% też się nie przepala i świeci przyzwoicie może ciut lepiej niż standardowe.
Jeśli chcesz więcej mocy pozostań przy Tungsramie jak się spali to koszt następnego kompletu nie wielki a jak trafisz na dobry komplet to ponad rok pojeździsz.
Extremalnie zwykła h7 100w ale nie wiem co na to twoje lampy.
W kwestii żarówek pomijam oczywiście sprawność instalacji, wypalenie kloszy itp. bez tych czynników nawet najmocniejsza żarówka dobrze nie zaświeci
Zdjęcie wypalonych żarówek zaczerpnięte z innego forum. Żarówki niby świecą ale słabo przez wypalenie filtra.
Użytkownik memento.mori21 edytował ten post 14:34, 29.10.2015