XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 18:54, 30.05.2017
#62
Napisano 22:25, 27.11.2019
I jak problem został zdiagnozowany niskich obrotów bo mam podobnie
#63
Napisano 18:37, 19.06.2020
Hej, honda 1.8 vtec 99' rocznik, kupiłem pół roku temu i od samego początku coś nie banglało z tymi obrotami. Przed regulacją często od tych obrotów gasła (musiałem trzymać gaz jak zatrzymywałem samochód), raz nawet odpalanie samochodu rozładowało mi akumulator. Po regulacji było już lepiej, silnik dalej miał niskie obroty, ale samochód nie gasł więc to olałem. Po paru miesiącach samochód zaczynał utrzymywać (tak myślę) prawidłowe obroty od 900 do 950, czasami samochód miał niższe obroty po 500, 400, a nawet 300, głównie przy cofaniu i gwałtownym skręcie kierownicy, ale zdarzało się to dosyć rzadko. Parę razy natomiast, accord ześwirował i trzymał 1.5k obrotów na luzie, sam z siebie.
Niedawno stwierdziłem, że chce sobie kupić jakiś lepszy samochód, więc pomyślałem, że honde sprzedam, ale wpierw naprawię te obroty. Ściągnęłem i wyczyściłem przepustnice, popsikałem w kanał IAC, to co mogłem wyczyściłem, złożyłem to wszystko i honda ześwirowała kompletnie. Pomyślałem że komputer się zresetował, wyczytałem w internecie o "uczeniu obrotów" trzymałem ją pare minut na 3k obrotów ale wentylator za nic nie chciał się włączyć, pojechałem w trase, wróciłem, ale obroty nadal nie takie jakie powinny być. Przy starcie silnika na zimnym na ssaniu jest ok, gdy samochód się zagrzeje, zgasze go i odpale, wskakuje na 1k obrotów, pare sekund posiedzą i spadają, na poziom od 400-600, czym dłużej jestem w trasie i silnik jest nagrzany tym większe obroty. przy wysprzęglaniu potrafią spaść do 300 a nawet mniej i wskoczyć na troszkę więcej. wyciągałem wtyczke od IAC, działa na pewno bo obroty falują wtedy konkretnie. aktualnie nie mam pojęcia co może być nie tak, silnik nie ma błędów. proszę o pomoc, dzięki
#64
Napisano 19:04, 19.06.2020
Witam kolegÄ™. Przypominam o korzystaniu z wyszukiwarki oraz pisaniu w istniejÄ…cych tematach.
Przypomnę tylko że obroty dla twojego auta to 800 / +/- 50 obrotów czyli pierwsza kreska na obrotomierzu.
Do tego masz lpg, także opcji wiele, od lewego powietrza po niesprawny(przepuszczający) reduktor po niesprawny układ zapłonowy(świece/przewody/palec/kopułka)
Warto też sprawdzić samego krokowca który najczęściej jest winny za takie jak twoje objawy :
http://www.accordklu...ac-czyszczenie/
Reasumując: wina leży po stronie: lpg/układu zapłonowego/krokowca
Rozumiem że żadnych błędów nie ma?
Żeby zachować porządek na forum wszystkie tematy które znalazłem połączyłem w JEDEN temat.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#65
Napisano 19:43, 19.06.2020
@up
Witam również, błędów nie ma, sprawdzałem samodiagnostyką, kontrolka jedynie ciągle świeciła. Jeśli chodzi o układ zapłonowy to przy regulacji zaworów wymieniłem świece, przewody, a przy palcu i kopułce coś pamiętam że kombinowałem, przecierałem chyba papierem ściernym styki. Jeśli chodzi o gaz to filtry niedawno wymieniane, tutaj natomiast kończy się moja wiedza na temat gazu. Możesz rozwinąc: niesprawny(przepuszczający) reduktor? Krokowca, czy jak to mówią niektorzy elektrozawór raczej wykluczam, czyściłem go doraźnie preparatem, a po wyjęciu wtyczki widać znaczną zmiane zachowania silnika. Poprzedni właściciel wymontował kata, gdzieś wyczytałem że to może być wina jakiejść sondy, nie wiem ile w tym prawdy. Przepraszam za złe umieszczenie tematu, dzięki za przeniesienie.
#66
Napisano 21:57, 19.06.2020
Kolejna sprawa to sonda, jak jest włożony zamiennik, lub uniwersalna to także będą takie problemy. W przypadku sondy musi być oryginał denso dedykowany do twojego auta. Znajdziesz obszerne tematy na ten temat.
Pisząc o reduktorze / parowniku miałem na myśli że przez jego wyeksploatowanie masz np. zużyte membrany. Tutaj proponuję zakręcić butlę z gazem, odłączyć aku i pojeździć trochę, następnie ocenić czy jest poprawa.
Polecam mimo wszystko wymienić kopułkę i palec do kompletu, to istotne przy LPG szczególnie.
Możliwe że sama kopułka ma już wypalone piny.
Pozdrawiam.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#67
Napisano 10:19, 20.06.2020
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#68
Napisano 10:45, 20.06.2020
#69
Napisano 11:29, 20.06.2020
W 5 gen się rozkręcał czasem. Tak po prostu. Może i tutaj lata luźno w środkuO ile pamiętam to tam nic się nie reguluje.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#70
Napisano 07:40, 01.07.2020
Mojego Accorda z którego byłem zadowolony, musiałem sprzedać, który miał też ten sam problem z obrotami. Wielu kupców było i ze względu na te obroty, zrezygnowało. Byłem u mechaników, płaciłem za wykonane czynności związane z obrotami i nic. Przyszedł jednak okres, gdzie nie miałem potrzeby być mobilny, nafaszerowany wiedzą, którą zdobyłem na forum, postanowiłem sam podejść do tematu, tym bardziej, że był on przyczyną niemożności sprzedaży samochodu. Co jakiś czas wyświetlał mi check a po podpięciu komputera, wskazywało "błąd EGR". Ponieważ mój zawór EGR skonstruowany był tak, że nie byłem w stanie go rozebrać, nie niszcząc obejmy ( w niektórych zaworach tą obejmę można zdjąć bez zniszczenia), kupiłem nowy ale po przejechaniu się 7km, stwierdziłem, że to nie to. Wróciłem do poprzedniego oczywiście czyszcząc go w miarę możliwości bez rozbierania. Wyciągnąłem też silnik krokowy, który też przeczyściłem. Wymieniłem świece. Sprawdziłem kompresję ale to już wczesniej patrząc na tą czynność u mechanika. Sprawdziłem sondy i przy okazji dowiedziałem się, że jedna jest nieoryginalna ale dobra. W całym zamieszaniu, nie mając już pomysłu co dalej, zrobiłem coś, co rzekomo zrobił mechanik i wziął za to pieniądze. Ustawiłem sam osobiście zawory. Po tej czynności problem ze spadającymi obrotami zniknął. Dla ciekawości, w tym dniu, kiedy to zrobiłem, córka potrzebowała samochodu. Nie wiedziała o tym, że naprawiłem auto. Po przyjeżdzie córki, potwierdzeniem dla mnie były słowa- tato, jakbym jechała innym autem, nie sprzedawaj go!. Może coś w temacie pomogłem. Pozdrawiam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Obroty
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych