Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Za niskie obroty silnika.

VI Obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
69 odpowiedzi w tym temacie

#46 Marek2020

Marek2020
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:50, 17.10.2016

Witam ponownie. Wracam do tematu, ponieważ okazuje sie że to nie takie proste. Mam te same objawy o których pisałem wcześniej, Autko zostało zdiagnozowane komputerem, dodam zde oprogramowanie oryginalne do hondy i wszystko jest ok, nie nma błędów, ale obroty nadal nierówne i telepie silnikiem. Poza tym check się cały czas pali, a mechanik stwierdził że auto może gubić zapłon i żeby wymienić cewkę i moduł. Pomóżcie


  • 0

#47 pysiaknh

pysiaknh
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:56, 17.10.2016

podpinam się pod temat, bo problem może być ten sam, z tym, że u mnie po zagrzaniu sinika obroty spadają nie mal do 0 a po chwili wracają na "500".

wymieniłem krokowy, przepustnice, ( sonda zaślepiona, egr też )

i check standardowo świeci


  • 0

#48 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 14:58, 17.10.2016

Jaki kod błędu auto podaje?
Sonda zaślepiona ??

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#49 Marek2020

Marek2020
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:19, 17.10.2016

U mnie, tak już pisałem komputer nie wyrzuca żadnego błędu. Moja Honda jeździ tylko na benzynie i nigdy nie było gazu. Pytanie do Was drodzy klubowicze to czy może to być wypadanie zapłonu.


  • 0

#50 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 19:12, 17.10.2016

Check się świeci cały czas przy robieniu samodiagnostyki czy cały czas podczas normalnej jazdy?
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#51 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 19:16, 17.10.2016

Jeżeli sonda to check nie zawsze będzie świeciło tylko będzie się przypominał co jakiś czas . A objawy wskazują właśnie na padnięty sondę . Już było tyle razy na forum zrobić samodiagnostykę ECU.
  • 0

#52 mallson

mallson
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Bielawy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:18, 17.10.2016

również się podpinam pod temat, auto leniwie się wkręca na obroty, powyzej 4,5tys jest juz okej. wolne obroty trzyma czasam ok. 750obr/min, a czasami spadaja ponizej 400 obr/min i wracaja do 500-600.. czyścilem przepustnicę, natomiast nic się nie zmieniło. Raz zapalił się check, ale zrobiłem restart, po przez wyjęcie klemy. No i błąd się nie pojawił ponownie..


Użytkownik mallson edytował ten post 19:25, 17.10.2016

  • 0

#53 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 19:19, 17.10.2016

Stąd moje pytanie uzupełniające. Bo opis dość chaotyczny- check się świeci cały czas a błędów nie ma- zagadka bądź cud...
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#54 mallson

mallson
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Bielawy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:13, 17.10.2016

Najgorsze jest to , że nawet gdyby to była sonda, to nie wiem którą wymienić, bo auto mam poliftowe.


  • 0

#55 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:17, 17.10.2016

Najgorsze jest to , że nawet gdyby to była sonda, to nie wiem którą wymienić, bo auto mam poliftowe.


No i dlatego "nie gaście checka" zanim nie odczytaliście kodu błędu...bo inaczej mamy wysyp podobnych wątków a tutaj jasnowidzów chyba nie ma 😁👍
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#56 mallson

mallson
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Bielawy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:30, 17.10.2016

no jestem ciekaw czy doczekam się się znowu checka.


  • 0

#57 Marek2020

Marek2020
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:19, 22.10.2016

Witam. Jeżeli chodzi op mojego Accorda to Check świeci cały czas. Po podpięciu komputera, nie wykryto żadnego błędu. Na początku były nie prawidłowe wartości sondy tej przed katalizatorem, ale podczas jazdy z podpiętym komputerem wszystkie parametry jak najbardziej w normie. Check nadal sie pali. Proszę o jakieś pomysły


  • 0

#58 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:44, 22.10.2016

Witam. Jeżeli chodzi op mojego Accorda to Check świeci cały czas. Po podpięciu komputera, nie wykryto żadnego błędu. Na początku były nie prawidłowe wartości sondy tej przed katalizatorem, ale podczas jazdy z podpiętym komputerem wszystkie parametry jak najbardziej w normie. Check nadal sie pali. Proszę o jakieś pomysły

Coś ten program jakiś trefny chyba, zrób samodiagnostke spinaczem i zobaczymy co wyjdzie


  • 0

#59 Budzian

Budzian
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VII
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan/Limuzyna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:24, 29.05.2017

Witam,

odświeżam topic gdyz mam podobny problem.

 

Posiadam honde accord 2005, 2.0 benzyne, 156'kucy. stojac na biegu jalowym obroty silnika mam na poziomie 700-800.

powiedzcie mi prosze czy jest to normalne przy tym silniku czy mam juz rozbijac swinke skarbonke ;]

 

jest tak od poczatku, od kad zakupilem maszyne. czy jest z tym tez powiazane czasami male szarpanie przy zmianie biegu?


Użytkownik Budzian edytował ten post 19:25, 29.05.2017

  • 0

#60 Acco07

Acco07
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:55, 29.05.2017

Normalne
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq