cześć chłopaki, ostatnio wymieniałem uszczelniacze zaworowe , bo jak myślałem to był powód brania oleju przez mój silnik, Dolewka w granicy 0,5 do 1 L\ 1000km, co jest ilością znaczną przy przebiegu 254 000 km. Inwestycja chybiona, olej dalej znika. Wszedłem na forum, gdzie jeden z was napisał, że rozebrał silnik przed remontem, jego spostrzeżenia były takie, że zapiekły się pierścienie tłokowe, stąd znikający olej. Moje ostatnie podejście do tego tematu to robię płukankę środkiem firmy Liqui Moly, zlewam stary olej po płukance, i zalewam olej 5W40 plus dodatek olejowy Ceratec firmy Liqui Moly, czyli ceramizer najlepszej niemieckiej firmy. Za 2000 km dam wam znać, czy się polepszyło czy roz*cenzura*iło mi silnik, Pozdrawiam.
Użytkownik dydek1979 edytował ten post 12:57, 09.04.2015