Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wymiana uszczelniaczy zaworowych

VI H22A7

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#31 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 07:37, 15.04.2015

Ustawienie rozrządu masz w dziale "zrób to sam". Żeby wyjąć kolektor dolotowy to trzeba się trochę naszarpać. Za mało miejsca między silnikiem a ścianą grodziową. Ale da się. Popusczałem bodajże śruby na łapie od strony rozrządu żeby można było silnik pochylić.
  • 0

#32 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:37, 15.04.2015

U mnie tez tyle zarlo oleju i okazal sie ze uszelka pod vtec go gubila i uszczelka walka :) teraz do 4,5 tys obrotow nie kopci, od 4.5 wali chmure, czyli od zalaczenia vteca. Nie wiem czy to normalne..
  • 0

9ihjy8.jpg


#33 ooRYBAoo

ooRYBAoo
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Piotrków Trybunalski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:iES
  • KM:>210
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Coupe / Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:39, 15.04.2015

Nie powinien walić chmur....


  • 0

-1ST HONDA - ACCORD SEDAN CE8 iES F20Z1  -> SWAP H22  (DONE) @OWN

-2ND HONDA - ACCORD COUPE CG4 iES F20B6 -> SWAP H22  (DONE) @OWN http://www.accordklu...coupe-cg4-ryba/


#34 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:39, 15.04.2015

To czemu akurat od jego zalaczenia tak jest? Do 4,5 nic a nic, a od 4.5 zaczyna walic chmure
  • 0

9ihjy8.jpg


#35 ooRYBAoo

ooRYBAoo
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Piotrków Trybunalski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:iES
  • KM:>210
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Coupe / Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:49, 15.04.2015

Ja miałem F22Z2 i nie kopcił nic, miał tylko czarne wyloty z tłumika ale nie kopcił, że widać było a jechał za mną kolega i sprawdzał


  • 0

-1ST HONDA - ACCORD SEDAN CE8 iES F20Z1  -> SWAP H22  (DONE) @OWN

-2ND HONDA - ACCORD COUPE CG4 iES F20B6 -> SWAP H22  (DONE) @OWN http://www.accordklu...coupe-cg4-ryba/


#36 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:41, 15.04.2015

A przeciagales go do 6tys?
  • 0

9ihjy8.jpg


#37 ooRYBAoo

ooRYBAoo
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Piotrków Trybunalski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:iES
  • KM:>210
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Coupe / Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:55, 15.04.2015

Oj często, każdy silnik weźmie olej jak się go pociśnie ale nie aż tyle aby kopcił na niebieską chmurkę, jeśli jest wszystko ok


  • 0

-1ST HONDA - ACCORD SEDAN CE8 iES F20Z1  -> SWAP H22  (DONE) @OWN

-2ND HONDA - ACCORD COUPE CG4 iES F20B6 -> SWAP H22  (DONE) @OWN http://www.accordklu...coupe-cg4-ryba/


#38 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 14:01, 15.04.2015

Mój na Motulu 5w40 Xcess gdzie pobór oleju był na poziomie +3l na 12kkm nie puszczał chmury... przynajmniej nie była widoczna w lusterku ;-) Zresztą było jeżdżone też za autem i nie wszystko ok.

Użytkownik soul edytował ten post 14:01, 15.04.2015

  • 0

#39 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:17, 15.04.2015

No u mnie w lusterku tez nic nie widac, ale na postoju bylo sprawdzane i jak sie jedzie za nim. I nie wali niebieskiej chmury tylko biala, olejowa :D ale moze pelen przelot robi swoje :)
Takie pytanie, jakie uszczelniacze sie wymienia od strony rozrzadu? Ile ich jest?
  • 0

9ihjy8.jpg


#40 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 17:44, 15.04.2015

Od rozrządu masz dwa - walka rozrządu i balansu, ale nie pamiętam czy da rade je wymienić bez rozpiecia rozrządu
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#41 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:03, 15.04.2015

Mechanik znalazl ich wiecej. Lacznie jest z 6. W tym uszczelka pompy oleju :D uszczelka walu, balansu, walka rozrzadu, pompy oleju i dwa od napinaczy + jakies zimeringi :)) rozrzad trzeba rozpiac
  • 0

9ihjy8.jpg


#42 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 22:02, 15.04.2015

Aaaa, ty chcesz aż tak kompleksowo :)
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#43 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:39, 15.04.2015

Uszczelki nie sa jakos kosmicznie drogie a spokoj chociaz bede mial i nie bede musial wydawac potem kolejnych 300 na wymiane :D
  • 0

9ihjy8.jpg


#44 ooRYBAoo

ooRYBAoo
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Piotrków Trybunalski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:iES
  • KM:>210
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Coupe / Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:23, 16.04.2015

Na górze jedna od wałka, jedna od balansu lewa strona, jedna tylna wałka balansującego prawa strona (niektórzy nazywają to uszczelką pompy oleju ale ta nazwa raczej nie jest odpowiednia), jedna od wału dół, 2 uszczelki jedna podłużna jedna okrągła mała od pompy oleju (zalecam wymianę, jest to częstą przyczyną spadku oleju i ukręceniem panewki po tylu latach)


  • 0

-1ST HONDA - ACCORD SEDAN CE8 iES F20Z1  -> SWAP H22  (DONE) @OWN

-2ND HONDA - ACCORD COUPE CG4 iES F20B6 -> SWAP H22  (DONE) @OWN http://www.accordklu...coupe-cg4-ryba/


#45 Grzechnix

Grzechnix
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:40, 16.04.2015

Hahaha,mówicie ze u was w lusterku nie widać dymku:P A u mnie widac szczególnie na dwójce  przy końcówce obrotów:P Kiedyś kolega co ma 2.0 vtec jechał za mną i mówi ze ciezko mnie dogonić ale coś ci dymi jak z diesla:D Gadałem z mechanikiem pewnym i mi powiedział 600zł za sciagniecie głowicy i wymiane pierscieni, wiec powiedziałem ze nie wchodzi w gre, jutro mam dostać numer do gościa co robi samochody w domu i własnie kumplowi robił. za sciagnięcie czapki powiedział 150zł wiec jest ok. A przy okazji warsztat zadbany i gościu czysty i mówi wprost a nie kombinuje. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, H22A7

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq